Onko lailliset asentaa lyhyille valoille ledit, jotka ovat 1:1 H7 :n kanssa eli samat kaikilta mitoiltaan. Pitkille kai voi laittaa, kun lisäpitkiäkin on jos vaikka mitä led lamppuja.
LED Valot keulaan
6
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa. Ledin valokuvia on erilainen.
- Anonyymi
Halogeenilampuille suunnitelluissa (tyyppihyväksytyissä) umpioissa saa käyttää vain ja ainoastaan tyyppihyväksyttyjä halogeenipolttimoita.
Saksassa ovat kyllä saaneet hyväksynnän muutamalle halogeenin korvaavalle led-polttimolle. Ehkä näitä samoja saisi Suomessakin käyttää... mutta pitää olla just ao. polttimo, ao automalli mihin hyväksyntä haettu + tietenkin kaikki asiaankuuluvat paperit saksasta. Mitään yleispätevää hyväksyntää ei ole eikä tule.
Onnistumisen todennäköisyyn 0,0000 % kun kuitenkin tässä puhutaan Temusta tms. skeidan kauppapaikasta hankituista kiinanledeistä.- Anonyymi
Ok. Kiitos tiedoista.
- Anonyymi
Joo ei roimi H7 lampussa. Kokeiltu on.
- Anonyymi
Eli tulee ilmoitus, ettö lamppu rikki tjms.
- Anonyymi
Vaikka ledit toimisivatkin ja valotuvio olisi hyvä, ei käyttö tieliikenteessä ole luvallista. Umpioissa on väärä merkintä, eivätkä halogeeneille merkityt umpiot kelpaa ledeillä käytettäväksi. Tämä on Trafin määräys, ja viimeistään katsastuksessa jää kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107