612 Soihtukulkueen bussikuljetus

Anonyymi-ap

Lähtö linja- autoasemalta perjantaina 6.12. isänmaalliseen aikaan klo 6.12.
Ilmoittautumiset viimeistään torstaina viimeistään klo 11 Penalle.

51

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääsiskö samal bussil kans ku oon menos sinne natseja vastustavaan mielen osotuksee. haittaaks jos mulla on mukana pari pesä pallo mailaa ja poltto pulloo? mut siis ihan niiku rauhallisis mieles oisin menos

• Anonyymi

Tottakai pääset. Sitä en voi taata, että olet vielä hengissä, kun bussi on perillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai pääset. Sitä en voi taata, että olet vielä hengissä, kun bussi on perillä.

Piäsöökö ajoissa perille jos hulinaristien takia tulee poliisit välillä kyytiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piäsöökö ajoissa perille jos hulinaristien takia tulee poliisit välillä kyytiin?

Tottakai, kun poliiseja on puolet bussilastista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Сука блять! Россия, иди на хуй! -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjänkieliset älköön vaivautuko.

• Anonyymi

Paras jäädä kotiin. Ei tule yhteiskunnalle kuluja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota minä oon ihmetelly miten tietokoneeseen saa tekstin kyrillisillä aakkosilla siis Venäjän tekstillä , , , aina se säväyttää ja aihutaa pään vaivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Человеку, пишущему о России, я хотел бы сказать, что мы, левые, вас поддерживаем.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota minä oon ihmetelly miten tietokoneeseen saa tekstin kyrillisillä aakkosilla siis Venäjän tekstillä , , , aina se säväyttää ja aihutaa pään vaivaa?

Ну, я вже думав, як можна отримати текст кирилицею на комп'ютері, тобто з російським текстом це завжди захоплює і змушує голову нервувати?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ну, я вже думав, як можна отримати текст кирилицею на комп'ютері, тобто з російським текстом це завжди захоплює і змушує голову нервувати?

Nu, ya vzhe dumav, yak mozhna otrymaty tekst kyrylytseyu na komp'yuteri, tobto z rosiysʹkym tekstom tse zavzhdy zakhoplyuye i zmushuye holovu nervuvaty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Я просто згоден!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://support.microsoft.com/fi-fi/office/ascii-ja-unicode-latin-pohjaisten-symbolien-ja-merkkien-lisääminen-d13f58d3-7bcb-44a7-a4d5-972ee12e50e0#bm1

ALT+0163 tuottaa merkin £. Pidä ALT-painiketta pohjassa ja kirjoita numeronäppäimistöltä 0163. Pitää siis olla numeronäppäimistö.

221A+ALT+X tuottaa merkin √. Tällöin pitää ensiksi kirjoittaa 221A, painaa ALT pohjaa pitäen sitä siellä ja kirjoittaa X.

Kaikkien merkkien kohdalla näppäimistöni ei toimi Microsoftin ohjeen mukaisesti.

Voit kopioida merkkejä merkistö-ohjelmasta. Linkistä löytyy ohjeita siihenkin.

Voit myös kirjoittaa esimerkiksi Googlen kääntäjään suomeksi ja kääntää siellä venäjäksi.

• Anonyymi

Miten Penaan saa yhteyttä?

• Anonyymi

Pena tuntee kaikki, mutta kukaan ei tunne Penaa.

• Anonyymi

Onko perussuomalaisia lähdössä mukaan?

• Anonyymi

Monta sosialistidemaria on jo ilmoittautunut!

• Anonyymi

Onko minkä firman bussi?

• Anonyymi

Kulmasen liikenteen bussi on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulmasen liikenteen bussi on

Kyl mä sen liikenteen tunnenkin.

• Anonyymi

Kyllä maailmaan idiootteja mahtuu💩🐒

• Anonyymi

Joo voin asentaa pari naulaa niin pääsette oikein lujaa💩🐒🤣🤣

• Anonyymi

Kahvitauot varmaankin teboilin baareissa tahi kärkkäisen putiikissa. Pärjääkö Suomen kielellä vai pitääkö osata ryssän polotusta?

• Anonyymi

Tuon #yssä sanan käyttöä voisi vähentää tai lopettaa kokonaan.

• Anonyymi

Tauot pidetään Juvan ja Kuortin ABC asemilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tauot pidetään Juvan ja Kuortin ABC asemilla.

Hyvä, saamme SS-bonuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon #yssä sanan käyttöä voisi vähentää tai lopettaa kokonaan.

Ryzzä on hienompi. Se on niiden nimi.

• Anonyymi

Onko mukaan lähdössä myös sateenkaari väkeä?

• Anonyymi

Itse olen sateenkaarevana venäjää kannattavana vasemmistolaisena lähdössä mukaan! Toki osallistun vain NATSEJA VASTUSTAVAAN mielen osoitukseen. Mutta pääsenpähän samalla kyydillä tuonne helsinkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen sateenkaarevana venäjää kannattavana vasemmistolaisena lähdössä mukaan! Toki osallistun vain NATSEJA VASTUSTAVAAN mielen osoitukseen. Mutta pääsenpähän samalla kyydillä tuonne helsinkiin.

Pääset, jos lupaat ottaa poskeen kaikilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääset, jos lupaat ottaa poskeen kaikilta.

Säästäkee panokset marssille.

• Anonyymi
        UUSI

Kaksonen ilmoitti myös lähtevänsä että tervemenoa vaan kaksoselle minunkin puolesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksonen ilmoitti myös lähtevänsä että tervemenoa vaan kaksoselle minunkin puolesta.

Onkohan kaksosella kaveri mukana vaiko uutta jo "iskemässä" ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tänne heti tulit juoruamaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kaksosella kaveri mukana vaiko uutta jo "iskemässä" ?

Juorua aloit heti kommentoimaan ? 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juorua aloit heti kommentoimaan ? 😂

Mukava on olla ajan tasalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tänne heti tulit juoruamaan?

Tottahan tää on eikä juoruamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tää on eikä juoruamista.

Olen otettu että herjana heittämä marssillelähtöni saa kyytön näppäiimille alta aikayksikön 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen otettu että herjana heittämä marssillelähtöni saa kyytön näppäiimille alta aikayksikön 😂

Onnea matkaan?

• Anonyymi

Pena tietenkin päivystää linja-autoasemalla koko ajan, jotta kaikki halukkaat pääsevät mukaan. Bussin täytyttyä hän myös tilaa aina uuden bussin.

• Anonyymi
        UUSI

Neljä täyttä bussia on jo varattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Neljä täyttä bussia on jo varattu.

Sitä on kaikenkokoisia busseja 1+8 / 1+54

• Anonyymi
      UUSI

Vai meinaa savolaiset natsitkin mennä piäkaapunkiin? No nyt on naurussa pitelemistä! 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Äitisi on natsisika

• Anonyymi
      UUSI

Sopisiko kyytiin jos olisi sillai ihan kyyrossä?

• Anonyymi
        UUSI

Suomen kirkoissa ensi sunnuntaina on kuulemma jumalanpalveluksiin hartain mielin osallistumassa myös äärioikeistolasia henkilöitä ja siksi Stuppi yhdessä arkkipiispan kanssa on kieltänyt nämä tilaisuudet.
        Eihän kukaan voi olla siinä joukossa missä joku äärioikeistolaiseksi leimattu on.
        Stuppilla on kuulemma nyt ongelma se että kun hän on paheksuu sitä että johonkin joukkoon
        mahdollisesti tuleva äärioikeistolainen estää muiden osanoton niin linnan juhliin voi tulla joku kutsutuista joka voi olla äärioikeistolainen jos ei suomalaisten joukossa niin ulkomaisissa osallistujista.
        Saako hän nyt sitten itse osallistua juhlaan vai ei ettei leimaantuisi äärimieliseksi. .
        Siinäpä pulma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kirkoissa ensi sunnuntaina on kuulemma jumalanpalveluksiin hartain mielin osallistumassa myös äärioikeistolasia henkilöitä ja siksi Stuppi yhdessä arkkipiispan kanssa on kieltänyt nämä tilaisuudet.
        Eihän kukaan voi olla siinä joukossa missä joku äärioikeistolaiseksi leimattu on.
        Stuppilla on kuulemma nyt ongelma se että kun hän on paheksuu sitä että johonkin joukkoon
        mahdollisesti tuleva äärioikeistolainen estää muiden osanoton niin linnan juhliin voi tulla joku kutsutuista joka voi olla äärioikeistolainen jos ei suomalaisten joukossa niin ulkomaisissa osallistujista.
        Saako hän nyt sitten itse osallistua juhlaan vai ei ettei leimaantuisi äärimieliseksi. .
        Siinäpä pulma.

Juuripa näin.
        Vaikka edellä on runsaasti satiiria niin perusajatus on hyvä.
        Eli voiko kukaan osallistua mihinkään ellei tarkista että siellä ei ole äärioikeistolaisia mukana.
        Jos soihtukulkueeseen joka tarkoitus on mennä sankarihaudoille seppeleitä laskemaan Suomen itsenäisyyspäivänä niin eikö kuka tahansa voi siihen osallistua vaikuttaa muiden osallistumiseen että ei estä muiden osanoton.
        Nyt pressa, pääministeri, kepu ja ulkoministeri kovin äimistelevät asiaa joka tavallisen ihmisen mielestä on täysin teeskentelyä.
        Eikö kuka tahansa suomalainen voi osallistua kaikkiin hyväksyttäviin tapahtumiin kuten nyt soihtukulkueeseen ja seppeleiden laskemiseen sankarihaudoille eihän hän voi määrätä sitä ketä siihen osallistuu. .
        Stuppin olisi hyvä kertoa miten hän valvoo ettei linnan juhliin osallistu vääriä henkilöitä.

• Anonyymi
        UUSI

кто такой Кюрё

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

кто такой Кюрё

Pum pum 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

кто такой Кюрё

Kyryo on kyyttö, kantasuomalainen lehmärotu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

кто такой Кюрё

Mode voisi tsekata suomenkielisen tekstin onko kontekstiin sopiva.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe