Ovakolta lähteneet

Anonyymi-ap

Mistä töitä fudut saaneille ovakolaisille?

22

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No Ovako ottaa damagea. Nämä irtisanomiset ovat vasta alkusoittoa tulevalle. Todennäköisesti tuotanto siirretään halvempien työvoimakustannusten maihin vähitellen.

• Anonyymi

Miksi vaan ovakolaisille töitä?

• Anonyymi

Ovakon olisi hyvä investoida uuteen tuotantolinjaan ja valjastaa kapaasiteetti aseteollisuuden tarpeisiin. Kyllä olisi poijjilla työtä

• Anonyymi

Japanilaiset saattaa olla toista mieltä?

• Anonyymi

Joko fudut saaneet ovat tietoisia asiasta? Koetin soittaa kaverille ei vastaa puhelimeen.

• Anonyymi

Kerkeä Ovakonukot puhelimeen vastata Ovat menneet Starttiin Kolisuttamaan Bronx ysiä

• Anonyymi

Eikös siihen Laplandia Markettiin tule joku uusi yritys Johtaja sanoi ettei työntekijöille ole pääsyvaatimuksia Sinne vaan kyselemään

• Anonyymi
        UUSI

Tais olla mätäkuun juttuja koko tehdas......
        Ei nimittäin mitään oi siel tapahtunu.

• Anonyymi

Toivotaan että jonnekkin pääsevät tai ajan kanssa vaikka takaisin. Toivoin että jokainen löytäis töitä joka etsii. Surkea on tilanne. Huono valtion politiikka ei auta yhtään asiassa.

• Anonyymi

Toivottavasti ihmiset löytävät töitä. Tämä meno on kurjaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ihmiset löytävät töitä. Tämä meno on kurjaa.

Sitähän tää meno on muuallakin eikä vain etelä-kurjalassa

• Anonyymi

Imatralta tuskin löytyy töitä Ovakon ukoille Oisko Raahessa tai Torniossa

• Anonyymi

Kaikki ovakon kenkää saaneet surkimukset ovat kengurun räkälässä rumien akkojen kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Sehän menee nurin koko tehdas. Taloustilanne ei tule parantumaan vaan huononee entisestään niin kauan kun Venäjäpakotteet pidetään voimassa. Varsinkin Saksa, Suomen teollisuuden tärkein vientimaa, on täysin riippuvainen Venäjän halvasta kaasusta. Saksan autoteollisuus on myös Ovakonkin tärkein asiakas.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin!Autoteollisuus on pohjamudissa nyt!

• Anonyymi
      UUSI

Annoin itselleni potkut tänä aamuna. En vain enää jaksanut katsoa tätä laverilla röhnöttämistä. Kerroin itselleni, että nyt saat potkut ja siirryin pankkon päälle nukkumaan. Itkettää ihan vähän, kuinka ankara olen itselleni.

• Anonyymi
      UUSI

Irtisanottujen pitää laitta kirjelmä Teollisuus liiton hallituksessa
      istuville risuparroille ja vaadittava järjestämään työpaikka
      vastineeksi herroille tehtynä palveluksena lakkoilusta herrojen
      hyväksi ja työläisten työpaikkojen vähentämiseksi

• Anonyymi
        UUSI

Ja puolikkaalla palkallako?

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä minkäikäistä porukkaa laittoivat pihalle Varmaan kaikki 60v tai lähelle Eläkeputki ei pelasta enää Liitonkin korvaukset pienenee Pitkä aika kelan korvauksilla odottaa eläkettä Kiitos hallituksen

• Anonyymi
      UUSI

Ei harmita yhtään, ettei tarvitse vaarantaa täällä enää terveyttään säälittävän palkan takia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe