Mistä töitä fudut saaneille ovakolaisille?
Ovakolta lähteneet
22
437
Vastaukset
- Anonyymi
No Ovako ottaa damagea. Nämä irtisanomiset ovat vasta alkusoittoa tulevalle. Todennäköisesti tuotanto siirretään halvempien työvoimakustannusten maihin vähitellen.
- Anonyymi
Miksi vaan ovakolaisille töitä?
- Anonyymi
Ovakon olisi hyvä investoida uuteen tuotantolinjaan ja valjastaa kapaasiteetti aseteollisuuden tarpeisiin. Kyllä olisi poijjilla työtä
- Anonyymi
Japanilaiset saattaa olla toista mieltä?
- Anonyymi
Joko fudut saaneet ovat tietoisia asiasta? Koetin soittaa kaverille ei vastaa puhelimeen.
- Anonyymi
Kerkeä Ovakonukot puhelimeen vastata Ovat menneet Starttiin Kolisuttamaan Bronx ysiä
- Anonyymi
Eikös siihen Laplandia Markettiin tule joku uusi yritys Johtaja sanoi ettei työntekijöille ole pääsyvaatimuksia Sinne vaan kyselemään
- AnonyymiUUSI
Tais olla mätäkuun juttuja koko tehdas......
Ei nimittäin mitään oi siel tapahtunu.
- Anonyymi
Toivotaan että jonnekkin pääsevät tai ajan kanssa vaikka takaisin. Toivoin että jokainen löytäis töitä joka etsii. Surkea on tilanne. Huono valtion politiikka ei auta yhtään asiassa.
- Anonyymi
Toivottavasti ihmiset löytävät töitä. Tämä meno on kurjaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset löytävät töitä. Tämä meno on kurjaa.
Sitähän tää meno on muuallakin eikä vain etelä-kurjalassa
- Anonyymi
Imatralta tuskin löytyy töitä Ovakon ukoille Oisko Raahessa tai Torniossa
- Anonyymi
Kaikki ovakon kenkää saaneet surkimukset ovat kengurun räkälässä rumien akkojen kanssa
- AnonyymiUUSI
Sehän menee nurin koko tehdas. Taloustilanne ei tule parantumaan vaan huononee entisestään niin kauan kun Venäjäpakotteet pidetään voimassa. Varsinkin Saksa, Suomen teollisuuden tärkein vientimaa, on täysin riippuvainen Venäjän halvasta kaasusta. Saksan autoteollisuus on myös Ovakonkin tärkein asiakas.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin!Autoteollisuus on pohjamudissa nyt!
- AnonyymiUUSI
Annoin itselleni potkut tänä aamuna. En vain enää jaksanut katsoa tätä laverilla röhnöttämistä. Kerroin itselleni, että nyt saat potkut ja siirryin pankkon päälle nukkumaan. Itkettää ihan vähän, kuinka ankara olen itselleni.
- AnonyymiUUSI
Irtisanottujen pitää laitta kirjelmä Teollisuus liiton hallituksessa
istuville risuparroille ja vaadittava järjestämään työpaikka
vastineeksi herroille tehtynä palveluksena lakkoilusta herrojen
hyväksi ja työläisten työpaikkojen vähentämiseksi- AnonyymiUUSI
Ja puolikkaalla palkallako?
- AnonyymiUUSI
En tiedä minkäikäistä porukkaa laittoivat pihalle Varmaan kaikki 60v tai lähelle Eläkeputki ei pelasta enää Liitonkin korvaukset pienenee Pitkä aika kelan korvauksilla odottaa eläkettä Kiitos hallituksen
- AnonyymiUUSI
Ei harmita yhtään, ettei tarvitse vaarantaa täällä enää terveyttään säälittävän palkan takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279