Mrl586:lle

matkustaja

Mrl586, kuinka tosissasi olet noiden Wiima K202L -juttujesi suhteen? Sinullahan on oma foorumisikin omistettuna pelkästään tuolle aatteelle.

Mikäli et ole tosissasi liikkeellä, täytyy todeta, että olet yksi merkittävimmistä nettivedättäjistä, mitä olen ikinä tavannut, ja olet onnistunut tehtävässäsi kohtuullisen hyvin.

Toisaalta, mikäli olet tosissasi, en välttämättä voi yleisen mielipiteen mukaisesti sanoa, että olisit huono tyyppi. Ainakin olet suoraselkäinen -
ja toisaalta, sinua pahemmankin fiksaation omaavia
ihmisiä löytyy - esim. sellaisia, jotka
haluaisivat, että 60-luvun verhobusseilla (tyyliin velj. Salmela) ajeltaisiin vielä 2050-luvullakin.

Eikä matala Scania/Wiima K202L ollut mitenkään huono valinta - varsinkaan Voithiin yhdistettynä. :-))

49

5979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja muusta

      " esim. sellaisia, jotka
      haluaisivat, että 60-luvun verhobusseilla (tyyliin velj. Salmela) ajeltaisiin vielä 2050-luvullakin. "

      Ei kai nyt kukaan halua että vakiona ajettaisiin 60-luvun verhobusseilla. Sen sijaan olisi kiva jos firmat säilyttäisi noita vanhojakin busseja vaikka museobusseina. En tiedä saako noin vanhoja käyttää edes vara-auton vara-auton vara-autona mutta silti olisi kiva nähdä niitä liikkeellä ihan satunnaisesti, vaikka tilausajossa tms. Nuo bussit on kuitenkin osa bussien historiaa ja siksi niitäkin on hyvä arvostaa. Ja onhan ne hieman eri juttu kuin maan lähes ylikansoittaneet (tai pitäisikö sanoa että ylikorittaneet) Ikarus 94-non Facelift-mallit joita on niin paljon että tuntuu että koko Suomi on suunnilleen puolillaan niitä.

      Ainakin pk-seudulla voisi melkein sanoa että eräillä alueilla ei juuri muita enää liikukaan kuin noita vanhempia (siis ei-facelift) Ikaruksia. Ei Ikaruksissa sinänsä mitään pahaa vikaa ole matkustajan kantilta katsottuna, niitä vaan on liikaa. Ei ole mitään eloa ja väriä kun kaikki bussit on samanlaisia, toivoisi että välillä pääsisi vaikka Mersun tai Scalan kyytiin. Mutta kun ei. :( Tulisipa välillä kohdalle edes se facelift-Ikarus niin olisi vähän vaihtelua matkan tekoon.

      • mrl586

        "Ei ole mitään eloa ja väriä kun kaikki bussit on samanlaisia, toivoisi että välillä pääsisi vaikka Mersun tai Scalan kyytiin."

        Tampereella toivoisi pääsevänsä jonkin muun koritehtaan, kuin LAK:n valmistaman tuotteen kyytiin.


      • matkustaja

        ...yksipuolistahan tämä on täällä Tampreellakin ainakin näin kesäkaudella. Scalaa Scalan perään... Ei sen puoleen, etteikö Scala olisi "valmis" ja hyvä paketti, mutta kyllä sitä kuitenkin jotakin vaihtelua alkaa kaivata. Tässähän alkaa kohta toivoa noita "paskarotteloitakin" (TKL 600-609) linjalle, jotta jotain vaihtelua tilanteeseen saisi (no jos ei kuitenkaan ;-))

        Ämärällästä vielä, että pidän häntä lähtökohtaisesti trollina, ja ihanne olisi, ettei häntä ruokittaisi. Mikäli hän kuitenkin on tosissaan, en tiedä mitä sanoa... Kuitenkin, onhan
        sellainenkin jonkinlaista fakkiutumista, että eräällä tunnetulla bussiforumilla on tosissaan puolusteltu 40-vuotiaan bussikaluston käyttöä linjaliikenteessä. OK, ehkä tämä on museaalisesti arvokasta kalustoa, mutta _vain_ museaalisesti. Ja
        OK, ehkä on liikenteen tilaajan/linjaliikennelupien myöntäjän vika (=yhteiskunnan), ettei parempaa vaadita, mutta kuitenkin... Kun tämä hauska sana 'paskarottelo' on keksitty, niin onhan sille toki parempiakin kohteita kuin TKL:n 600-609 -kalusto. Ei sixties-verhobussi-kiihkoilu tilannetta ainakaan paranna.

        Nooh, en todellakaan mrl:ää puolustele, itse koin TKL:n Scania-Wiimat lähinnä tavanomaisina, en hyvinä eikä huonoina busseina. Nostalgisimmat muistoni liittyvät Volvoihin, etenkin TKL:n yksilöön #351, joka kyyditsi minut 5 vuoden ajan kouluun sekä siihen 600-sarjan B10M-yksilöön, jolla eräs kuljettaja kellotti Vehmainen-K:torin 16 minuutissa Kangasalantiellä henkilöautoja ohitellen :-). Vaikka kyllähän Scanian moottoreissa jytyä ja puhtia on aina Volvoa enemmän. :-)


      • mrl586
        matkustaja kirjoitti:

        ...yksipuolistahan tämä on täällä Tampreellakin ainakin näin kesäkaudella. Scalaa Scalan perään... Ei sen puoleen, etteikö Scala olisi "valmis" ja hyvä paketti, mutta kyllä sitä kuitenkin jotakin vaihtelua alkaa kaivata. Tässähän alkaa kohta toivoa noita "paskarotteloitakin" (TKL 600-609) linjalle, jotta jotain vaihtelua tilanteeseen saisi (no jos ei kuitenkaan ;-))

        Ämärällästä vielä, että pidän häntä lähtökohtaisesti trollina, ja ihanne olisi, ettei häntä ruokittaisi. Mikäli hän kuitenkin on tosissaan, en tiedä mitä sanoa... Kuitenkin, onhan
        sellainenkin jonkinlaista fakkiutumista, että eräällä tunnetulla bussiforumilla on tosissaan puolusteltu 40-vuotiaan bussikaluston käyttöä linjaliikenteessä. OK, ehkä tämä on museaalisesti arvokasta kalustoa, mutta _vain_ museaalisesti. Ja
        OK, ehkä on liikenteen tilaajan/linjaliikennelupien myöntäjän vika (=yhteiskunnan), ettei parempaa vaadita, mutta kuitenkin... Kun tämä hauska sana 'paskarottelo' on keksitty, niin onhan sille toki parempiakin kohteita kuin TKL:n 600-609 -kalusto. Ei sixties-verhobussi-kiihkoilu tilannetta ainakaan paranna.

        Nooh, en todellakaan mrl:ää puolustele, itse koin TKL:n Scania-Wiimat lähinnä tavanomaisina, en hyvinä eikä huonoina busseina. Nostalgisimmat muistoni liittyvät Volvoihin, etenkin TKL:n yksilöön #351, joka kyyditsi minut 5 vuoden ajan kouluun sekä siihen 600-sarjan B10M-yksilöön, jolla eräs kuljettaja kellotti Vehmainen-K:torin 16 minuutissa Kangasalantiellä henkilöautoja ohitellen :-). Vaikka kyllähän Scanian moottoreissa jytyä ja puhtia on aina Volvoa enemmän. :-)

        "Tässähän alkaa kohta toivoa noita "paskarotteloitakin" (TKL 600-609) linjalle, jotta jotain vaihtelua tilanteeseen saisi (no jos ei kuitenkaan ;-)) ."

        600-602 ovat Volvoja ja ne on poistettu käytöstä.

        Kesällä 2005 autot 603, 604, 605, 607, 608 ja 609 ovat vara-autoja. Näistä vähiten ajettu eli 607 hoitelee tänäkin kesänä Keskustorin yleisen vara-auton eli monumentin tehtäviä. Auto päivystää nykyisin Vanhan kirkon lähistöllä Keskustorilla, kun auton tavallisella paikalla TKL:n neuvonnan edessä on tietyö.


    • Möllerö

      ei tähän liity mutta vähän tietoa mrl:n aikaansaannoksista... "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin. mrl586 tulee myös irkkiin ja aiheuttaa hankaluuksia eräälle ammattilaiselle lähettämällä hänen työnantajalleen irkissä kirjoitettua tekstiä, josta voisi luulla tämän ammattilaisen vuotaneen kalustosijoituksia harrastajille. Näin ei kuitenkaan ole, harrastajat ovat saaneet tiedot aivan luvallisin keinoin, mutta mrl586 potkitaan pois irkistä. Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille. Webbifoorumeilta mrl586:tta ei potkita pois, vaan hän jatkaa kirjoitteluaan monen muun haukkuessa ja provosoidessa."

      • mrl586

        "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin."

        Minun viesteissäni on paljon enemmän sisältöä kuin esim. JTW:n (Nyssefoorumin moderaattori) viesteissä, jotka ovat olleet viime aikoina pelkkää suunsoittoa.

        "Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille."

        Kyseistä irc-kanavaa seuraa myös ko. liikennöitsijän kilpailijoiden edustajat. Kalustosijoitukset ovat rahanarvoista tietoa kilpailijoille, joten niitä ei kannata kertoa missään nimessä julkisesti.

        Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin, koska se sisältää paljon virheellistä ja/tai puutteellista tietoa mm. siinä ei puhuta yhtään mrl586:n ja JBA-831:n perustamasta K202 Forumista, joka on perustettu 15.4.2005.

        K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti. Tästä syystä K202 Forumilla ei sallita asiattomia Kuusakoski-viestejä. Kuukanko on myös syyllistynyt asiattomien Kuusakoski-viestien lähettämiseen.


      • asioita nähnyt
        mrl586 kirjoitti:

        "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin."

        Minun viesteissäni on paljon enemmän sisältöä kuin esim. JTW:n (Nyssefoorumin moderaattori) viesteissä, jotka ovat olleet viime aikoina pelkkää suunsoittoa.

        "Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille."

        Kyseistä irc-kanavaa seuraa myös ko. liikennöitsijän kilpailijoiden edustajat. Kalustosijoitukset ovat rahanarvoista tietoa kilpailijoille, joten niitä ei kannata kertoa missään nimessä julkisesti.

        Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin, koska se sisältää paljon virheellistä ja/tai puutteellista tietoa mm. siinä ei puhuta yhtään mrl586:n ja JBA-831:n perustamasta K202 Forumista, joka on perustettu 15.4.2005.

        K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti. Tästä syystä K202 Forumilla ei sallita asiattomia Kuusakoski-viestejä. Kuukanko on myös syyllistynyt asiattomien Kuusakoski-viestien lähettämiseen.

        "Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin"

        Itse näitä "sotia" läheltä seuranneena voinen todeta, että kyseinen kuukankon yhteenveto vuosien varrella tapahtuneesta pitää hyvin paikkansa.


      • mrl586 kirjoitti:

        "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin."

        Minun viesteissäni on paljon enemmän sisältöä kuin esim. JTW:n (Nyssefoorumin moderaattori) viesteissä, jotka ovat olleet viime aikoina pelkkää suunsoittoa.

        "Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille."

        Kyseistä irc-kanavaa seuraa myös ko. liikennöitsijän kilpailijoiden edustajat. Kalustosijoitukset ovat rahanarvoista tietoa kilpailijoille, joten niitä ei kannata kertoa missään nimessä julkisesti.

        Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin, koska se sisältää paljon virheellistä ja/tai puutteellista tietoa mm. siinä ei puhuta yhtään mrl586:n ja JBA-831:n perustamasta K202 Forumista, joka on perustettu 15.4.2005.

        K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti. Tästä syystä K202 Forumilla ei sallita asiattomia Kuusakoski-viestejä. Kuukanko on myös syyllistynyt asiattomien Kuusakoski-viestien lähettämiseen.

        Sori ny Markus M. jos vabnne kiristää päätä.

        Sille nyt ei voi mitään jos bussit.com:lla ei oikeesti ketään vittuakaan kiinnosta sun K202 runkkaus.

        Mitä mun viesteihini tulee niin mulla on viestejä paljo vähemmän kuin Markus M:llä ja mun juttuihini sentään joku vastaa ja aiheutaa keskustelua.

        Markus M toki ymmärrän että sinulla ei ole ihan kaikki kotona mutta jos kaikki voorumikirjottajat ainoostaan vittuilee niin kannattas tehdä jotain johtopäätöksiä.

        Markus M:n mitä tulee sinun skitsofrenisyyteen (siis kyseisellä henkilöllä on omalla foorumillaan useitä nimimerkkejä joiden kanssa hän keskustelee keskenään) niin muistuttaisin että siihen saa jo nykyään aika tehokasta hoitoa.


        Loppukaneettina toteaisin että olisin varsin tyytyväinen mikäli et sotkisi minua vähäjärkisiin skitsoihin pakkomielteisiisi täällä saatika missään muuallakaan.

        Kunnioittavin terveisin JTW bussit.com ylläpito.


      • mrl586
        JTW kirjoitti:

        Sori ny Markus M. jos vabnne kiristää päätä.

        Sille nyt ei voi mitään jos bussit.com:lla ei oikeesti ketään vittuakaan kiinnosta sun K202 runkkaus.

        Mitä mun viesteihini tulee niin mulla on viestejä paljo vähemmän kuin Markus M:llä ja mun juttuihini sentään joku vastaa ja aiheutaa keskustelua.

        Markus M toki ymmärrän että sinulla ei ole ihan kaikki kotona mutta jos kaikki voorumikirjottajat ainoostaan vittuilee niin kannattas tehdä jotain johtopäätöksiä.

        Markus M:n mitä tulee sinun skitsofrenisyyteen (siis kyseisellä henkilöllä on omalla foorumillaan useitä nimimerkkejä joiden kanssa hän keskustelee keskenään) niin muistuttaisin että siihen saa jo nykyään aika tehokasta hoitoa.


        Loppukaneettina toteaisin että olisin varsin tyytyväinen mikäli et sotkisi minua vähäjärkisiin skitsoihin pakkomielteisiisi täällä saatika missään muuallakaan.

        Kunnioittavin terveisin JTW bussit.com ylläpito.

        "Mitä mun viesteihini tulee niin mulla on viestejä paljo vähemmän kuin Markus M:llä ja mun juttuihini sentään joku vastaa ja aiheutaa keskustelua."

        Sinulla on Bussit.com sivustolla reilusti enemmän viestejä kuin minulla. Lähes kaikki allekirjoittaneen viesteihin kirjoitetut vastauksesi ovat turhaa suunsoittoa.

        Muistutan myös, että olet saanut pysyvän bannin Bussit Forumille. Arvelen pysyvän bannin jatkuvaa suunsoittoa

        "Markus M toki ymmärrän että sinulla ei ole ihan kaikki kotona..."

        Jos sanot noin, niin sinulla itselläsi ei taida yhtään mitään kotona.

        "Markus M:n mitä tulee sinun skitsofrenisyyteen (siis kyseisellä henkilöllä on omalla foorumillaan useitä nimimerkkejä joiden kanssa hän keskustelee keskenään) niin muistuttaisin että siihen saa jo nykyään aika tehokasta hoitoa."

        K202 Forumin ylläpidon tuplatunnukset on tehty helpottamaa forumin ylläpitoa. Itselläni on K202 Forumilla kaksi tunnusta (mrl586 ja mrl586_PDA), joista mrl586_PDA-tunnusta käytän vain PDA-laitteella. mrl586_PDA-käyttäjätunnus käyttää kevyempää foorumin ulkoasutyylia kuin mrl586-käyttäjätunnus. Tätä voidaan perustella sillä, että PDA-laitteissa on hitaampi prosessori ja vähemmän muistia kuin normaalissa pöytäkoneessa.

        Ylläpidon muita käyttäjätunnuksia käyttävät muut käyttäjät.

        En väittäisi ketään skitsofrenikoksi, joissei ole erittäin hyviä perusteluja. Tuollaisista väitteistä voi olla seurauksena oikeudenkäynti.

        Vähemmän kunnioittavin terveisin K202 Forumin pääylläpitäjä mrl586

        PS. Jos vielä kirjoittelet tuollaisia "herjauksia", niin saat pysyvän bannin K202 Forumille.


      • kuski...
        mrl586 kirjoitti:

        "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin."

        Minun viesteissäni on paljon enemmän sisältöä kuin esim. JTW:n (Nyssefoorumin moderaattori) viesteissä, jotka ovat olleet viime aikoina pelkkää suunsoittoa.

        "Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille."

        Kyseistä irc-kanavaa seuraa myös ko. liikennöitsijän kilpailijoiden edustajat. Kalustosijoitukset ovat rahanarvoista tietoa kilpailijoille, joten niitä ei kannata kertoa missään nimessä julkisesti.

        Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin, koska se sisältää paljon virheellistä ja/tai puutteellista tietoa mm. siinä ei puhuta yhtään mrl586:n ja JBA-831:n perustamasta K202 Forumista, joka on perustettu 15.4.2005.

        K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti. Tästä syystä K202 Forumilla ei sallita asiattomia Kuusakoski-viestejä. Kuukanko on myös syyllistynyt asiattomien Kuusakoski-viestien lähettämiseen.

        Ihan aikuisten oikeasti MRL586, sinulle on annettu porttikielto Bussit Forumille, Bussit.comiin sekä uuteen Joukkoliikennefoorumiin, niin ehkäpä kannattaisi hieman miettiä mitä huuhaata ja tyhmiä kysymyksiä päästää näppäimistöltään...

        "K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti."

        No mitäpäs jos pysyisit siellä K202-foorumilla etkä häiriköisi muita foorumeita joissa pyritään pitämään keskustelu asiallisena.


      • mrl586
        kuski... kirjoitti:

        Ihan aikuisten oikeasti MRL586, sinulle on annettu porttikielto Bussit Forumille, Bussit.comiin sekä uuteen Joukkoliikennefoorumiin, niin ehkäpä kannattaisi hieman miettiä mitä huuhaata ja tyhmiä kysymyksiä päästää näppäimistöltään...

        "K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti."

        No mitäpäs jos pysyisit siellä K202-foorumilla etkä häiriköisi muita foorumeita joissa pyritään pitämään keskustelu asiallisena.

        "Ihan aikuisten oikeasti MRL586, sinulle on annettu porttikielto Bussit Forumille, Bussit.comiin sekä uuteen Joukkoliikennefoorumiin, niin ehkäpä kannattaisi hieman miettiä mitä huuhaata ja tyhmiä kysymyksiä päästää näppäimistöltään... "

        Bussit Forumin porttikieltoni ei ole enään voimassa, koska se keräsi liikaa negatiivisia kommentteja. Olen hyvin tyytyväinen Bussit Forumin nykyiseen linjaan.

        Tuota huuhaata kirjoittavat jotkin aivan muut käyttäjät!!!

        ""K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti.""

        "No mitäpäs jos pysyisit siellä K202-foorumilla etkä häiriköisi muita foorumeita joissa pyritään pitämään keskustelu asiallisena."

        K202 Forumin keskustelut pyritään pitämään asiallisena tiukan moderoinnin turvin. Tästä syystä eilen K202 Forum sai uuden moderaattorin.

        En häiriköi muilla forumeilla. Toiset käyttäjät (mm. Kuusakoski-suunsoittajat) ovat varsinaisia häiriköitä.


      • Utelias
        mrl586 kirjoitti:

        "mrl586 alkaa kirjoitella suuret määrät vähäsisältöisiä viestejä sekä BF:lle että bussit.comiin."

        Minun viesteissäni on paljon enemmän sisältöä kuin esim. JTW:n (Nyssefoorumin moderaattori) viesteissä, jotka ovat olleet viime aikoina pelkkää suunsoittoa.

        "Ammattilainen saa todistettua työnantajalleen ettei hän ole vuodon takana, kuitenkin ko. liikennöitsijä lopettaa kokonaan kalustosijoitusten kertomisen harrastajille."

        Kyseistä irc-kanavaa seuraa myös ko. liikennöitsijän kilpailijoiden edustajat. Kalustosijoitukset ovat rahanarvoista tietoa kilpailijoille, joten niitä ei kannata kertoa missään nimessä julkisesti.

        Tuota kuukanko:n juttua ei kannata uskoa täysin, koska se sisältää paljon virheellistä ja/tai puutteellista tietoa mm. siinä ei puhuta yhtään mrl586:n ja JBA-831:n perustamasta K202 Forumista, joka on perustettu 15.4.2005.

        K202 Forumin perustamisen syynä on muilla bussifoorumeilla tapahtunut Kuusakoski-häiriköinti. Tästä syystä K202 Forumilla ei sallita asiattomia Kuusakoski-viestejä. Kuukanko on myös syyllistynyt asiattomien Kuusakoski-viestien lähettämiseen.

        Hei typerys!

        Kannattaisiko miettiä, miksi valtaosa foorumeille kirjoittelevasta väestä nauraa sinulle? Ja miksi valtaosa samasta porukasta toivoo sinulle porttikieltoja, banneja tai muita sulkukeinoja? Olisitko ITSE aiheuttanut tuollaisen reaktion mahdollisesti???

        Olen lukenut juttujasi niin Bussit Forum:lta, bussit.com:sta kuin omien multipersooniesi K202 -foorumilta. Enkä voi välttyä ajatukselta, että sinun täytyy olla vakavasti sairas. En tarkoita nyt fyysistä sairautta, vaan jotain muuta. Mikäli et sitä itse ymmärrä, niin Suomesta löytyy suuri joukko ns. "mielipidelääkäreitä", joita myös psykiatreiksi kutsutaan. Toivon sinusta hyvää asiakasta jollekin heistä...


      • mrl586 kirjoitti:

        "Mitä mun viesteihini tulee niin mulla on viestejä paljo vähemmän kuin Markus M:llä ja mun juttuihini sentään joku vastaa ja aiheutaa keskustelua."

        Sinulla on Bussit.com sivustolla reilusti enemmän viestejä kuin minulla. Lähes kaikki allekirjoittaneen viesteihin kirjoitetut vastauksesi ovat turhaa suunsoittoa.

        Muistutan myös, että olet saanut pysyvän bannin Bussit Forumille. Arvelen pysyvän bannin jatkuvaa suunsoittoa

        "Markus M toki ymmärrän että sinulla ei ole ihan kaikki kotona..."

        Jos sanot noin, niin sinulla itselläsi ei taida yhtään mitään kotona.

        "Markus M:n mitä tulee sinun skitsofrenisyyteen (siis kyseisellä henkilöllä on omalla foorumillaan useitä nimimerkkejä joiden kanssa hän keskustelee keskenään) niin muistuttaisin että siihen saa jo nykyään aika tehokasta hoitoa."

        K202 Forumin ylläpidon tuplatunnukset on tehty helpottamaa forumin ylläpitoa. Itselläni on K202 Forumilla kaksi tunnusta (mrl586 ja mrl586_PDA), joista mrl586_PDA-tunnusta käytän vain PDA-laitteella. mrl586_PDA-käyttäjätunnus käyttää kevyempää foorumin ulkoasutyylia kuin mrl586-käyttäjätunnus. Tätä voidaan perustella sillä, että PDA-laitteissa on hitaampi prosessori ja vähemmän muistia kuin normaalissa pöytäkoneessa.

        Ylläpidon muita käyttäjätunnuksia käyttävät muut käyttäjät.

        En väittäisi ketään skitsofrenikoksi, joissei ole erittäin hyviä perusteluja. Tuollaisista väitteistä voi olla seurauksena oikeudenkäynti.

        Vähemmän kunnioittavin terveisin K202 Forumin pääylläpitäjä mrl586

        PS. Jos vielä kirjoittelet tuollaisia "herjauksia", niin saat pysyvän bannin K202 Forumille.

        Markus M. Allekirjotanut on ehkä hiukan kauemmin kirjottanu kyseiseen voorumiin kuin Markus M. Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla.

        Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia. Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä.


        Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin.

        JLF on tuotosta viimeisimmistä aiheettomista pänneistä.


        Ja arvoisa tai vähän vähemmän ihan miten vaan Markus M. mulle on k202-voorumille pääsemisellä yhtä paljon painoarvoo kuin kullilla nunnaluostarin abedissalle.

        Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa.

        Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy.

        Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella.

        Että se siitä pännimisen ilosta. Anna palaa francesca.


      • mrl586
        Utelias kirjoitti:

        Hei typerys!

        Kannattaisiko miettiä, miksi valtaosa foorumeille kirjoittelevasta väestä nauraa sinulle? Ja miksi valtaosa samasta porukasta toivoo sinulle porttikieltoja, banneja tai muita sulkukeinoja? Olisitko ITSE aiheuttanut tuollaisen reaktion mahdollisesti???

        Olen lukenut juttujasi niin Bussit Forum:lta, bussit.com:sta kuin omien multipersooniesi K202 -foorumilta. Enkä voi välttyä ajatukselta, että sinun täytyy olla vakavasti sairas. En tarkoita nyt fyysistä sairautta, vaan jotain muuta. Mikäli et sitä itse ymmärrä, niin Suomesta löytyy suuri joukko ns. "mielipidelääkäreitä", joita myös psykiatreiksi kutsutaan. Toivon sinusta hyvää asiakasta jollekin heistä...

        Hei toinen typerys!

        "Kannattaisiko miettiä, miksi valtaosa foorumeille kirjoittelevasta väestä nauraa sinulle? Ja miksi valtaosa samasta porukasta toivoo sinulle porttikieltoja, banneja tai muita sulkukeinoja?"

        Valtaosa? Sanoisin, että kyseessä on liian äänekäs vähemmistö.

        "Olisitko ITSE aiheuttanut tuollaisen reaktion mahdollisesti???"

        En.

        "Enkä voi välttyä ajatukselta, että sinun täytyy olla vakavasti sairas. En tarkoita nyt fyysistä sairautta, vaan jotain muuta. Mikäli et sitä itse ymmärrä, niin Suomesta löytyy suuri joukko ns. "mielipidelääkäreitä", joita myös psykiatreiksi kutsutaan. Toivon sinusta hyvää asiakasta jollekin heistä..."

        Ennen kuin esität tuollaisia mielipiteitä julkisesti kehottaisin miettimään mitä tuollaisesta mielipiteestä on seurauksena. Jotkin käyttäjä voivat tehdä sinusta rikosilmoituksen!


      • kuski...
        mrl586 kirjoitti:

        Hei toinen typerys!

        "Kannattaisiko miettiä, miksi valtaosa foorumeille kirjoittelevasta väestä nauraa sinulle? Ja miksi valtaosa samasta porukasta toivoo sinulle porttikieltoja, banneja tai muita sulkukeinoja?"

        Valtaosa? Sanoisin, että kyseessä on liian äänekäs vähemmistö.

        "Olisitko ITSE aiheuttanut tuollaisen reaktion mahdollisesti???"

        En.

        "Enkä voi välttyä ajatukselta, että sinun täytyy olla vakavasti sairas. En tarkoita nyt fyysistä sairautta, vaan jotain muuta. Mikäli et sitä itse ymmärrä, niin Suomesta löytyy suuri joukko ns. "mielipidelääkäreitä", joita myös psykiatreiksi kutsutaan. Toivon sinusta hyvää asiakasta jollekin heistä..."

        Ennen kuin esität tuollaisia mielipiteitä julkisesti kehottaisin miettimään mitä tuollaisesta mielipiteestä on seurauksena. Jotkin käyttäjä voivat tehdä sinusta rikosilmoituksen!

        "Jotkin käyttäjä voivat tehdä sinusta rikosilmoituksen!"

        Meinasikko että joku tekee sinun puolesta rikosilmoituksen? Herjaus on asianomistajarikos joka tarkoittaa että sinun ihan _itse_ pitää mennä tekemään se ilmoitus. Ja ei kannata sitten poliisilaitoksella kysellä niistä matalista wiimoista....


      • Utelias
        mrl586 kirjoitti:

        Hei toinen typerys!

        "Kannattaisiko miettiä, miksi valtaosa foorumeille kirjoittelevasta väestä nauraa sinulle? Ja miksi valtaosa samasta porukasta toivoo sinulle porttikieltoja, banneja tai muita sulkukeinoja?"

        Valtaosa? Sanoisin, että kyseessä on liian äänekäs vähemmistö.

        "Olisitko ITSE aiheuttanut tuollaisen reaktion mahdollisesti???"

        En.

        "Enkä voi välttyä ajatukselta, että sinun täytyy olla vakavasti sairas. En tarkoita nyt fyysistä sairautta, vaan jotain muuta. Mikäli et sitä itse ymmärrä, niin Suomesta löytyy suuri joukko ns. "mielipidelääkäreitä", joita myös psykiatreiksi kutsutaan. Toivon sinusta hyvää asiakasta jollekin heistä..."

        Ennen kuin esität tuollaisia mielipiteitä julkisesti kehottaisin miettimään mitä tuollaisesta mielipiteestä on seurauksena. Jotkin käyttäjä voivat tehdä sinusta rikosilmoituksen!

        Juuri niin. Rikosilmoituksen...

        Kenelle tuo suuri "äänekäs vähemmistö" (eli käytönnässä suuri hiljainen vähemmistö) voisi tehdä rikosilmoituksen sinusta, ja sinun sairaalloisista viesteistäsi ja kysymyksistäsi ympäri foorumeita?

        Jos nyt luet kaikki kirjoittamasi viestit uudelleen, etkä huomaa niissä mitään "sairasta", niin pysyn mielipiteessäni: olet todella vakavasti sairas...

        Mielestäsi kaikki, mikä on omia mielipiteitäsi vastaan, on syytä pyyhkiä pois tai piilottaa. Vai miksi ihmeessä multipersooniesi hallitsemalta foorumilta katoaa suuri osa eri mieltä olevien kirjoittajien kirjoituksista? En ole alentunut kirjoittamaan foorumillesi sanaakaan, enkä sitä tee. Olen vaan aktiivinen tämän palstan seuraaja, ja tämä mrl586 vs. "muu bussiharrastajamaailma" -vääntö on saanut minut uteliaaksi, suorastaan huvittuneeksi. Säälittävää, sanon minä!


      • mrl586
        JTW kirjoitti:

        Markus M. Allekirjotanut on ehkä hiukan kauemmin kirjottanu kyseiseen voorumiin kuin Markus M. Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla.

        Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia. Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä.


        Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin.

        JLF on tuotosta viimeisimmistä aiheettomista pänneistä.


        Ja arvoisa tai vähän vähemmän ihan miten vaan Markus M. mulle on k202-voorumille pääsemisellä yhtä paljon painoarvoo kuin kullilla nunnaluostarin abedissalle.

        Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa.

        Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy.

        Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella.

        Että se siitä pännimisen ilosta. Anna palaa francesca.

        "Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla."

        Mitään Kuusakoskihäiriköintiä ei löydy BF:ltä minun kirjottamana.

        "Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia."

        Haluaisin tiedot jokaisen Bussit.com:n bannin syystä sähköpostilla. Olen niitä kerran kysynyt, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Sähköpostiosoitteen löydät Bussit.com-sivuston käyttäjätiedoistani.

        "Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä."

        Kerrotko asiasta tarkemmin sähköpostilla? Haluaisin tietää ketkä käyttäjät ovat halunneet banneja, jotta voi bannata heidät kostoksi K202 Forumilta. Luulen kuitenkin, että modeporukka (erityisesti JTW ja J_J) on melkein jokaisen bannin takana.

        "Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin."

        Myydäänkö NetAnttilassa myös elämiä? (turha kysymys)

        Kuten jo erääseen toiseen viestiin kirjoitin, olen hyvin tyytyväinen BF:n ylläpidon nykyiseen linjaan. Mahdollisesti BF:n käyttäjä #9201 (K202 Forumin ylläpitäjä) uskaltaa kohta rekisteröityä BF:n käyttäjäksi.

        "Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa."

        Saan helposti selville eräällä ohjelmalla ip:n sijainnin.

        "Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy."

        Hmm, löytyykö sieltä jotakin hauskaakin? Kaikki K202 Forumin viestit (lukuunottamatta käyttäjätunnuksia viima, B12M ja B10BLE) on kirjoitettu vakavalla mielellä. K202 Forumin käyttäjätunnukset viima, B12M ja B10BLE tuntuvat olevan häirikkökäyttäjiä. Ainakin yksi noista K202 Forumin häiriköistä käyttää Bussit.com:ssa käyttäjätunnusta J_J!

        "Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella."

        Jotenkin minusta tuntuu, että olet yksi noista edellä luetelluista häirikkökäyttäjistä. Ainakin kirjotustyyli tuolla häiriköllä on täsmälleen samaa.


      • mrl586
        Utelias kirjoitti:

        Juuri niin. Rikosilmoituksen...

        Kenelle tuo suuri "äänekäs vähemmistö" (eli käytönnässä suuri hiljainen vähemmistö) voisi tehdä rikosilmoituksen sinusta, ja sinun sairaalloisista viesteistäsi ja kysymyksistäsi ympäri foorumeita?

        Jos nyt luet kaikki kirjoittamasi viestit uudelleen, etkä huomaa niissä mitään "sairasta", niin pysyn mielipiteessäni: olet todella vakavasti sairas...

        Mielestäsi kaikki, mikä on omia mielipiteitäsi vastaan, on syytä pyyhkiä pois tai piilottaa. Vai miksi ihmeessä multipersooniesi hallitsemalta foorumilta katoaa suuri osa eri mieltä olevien kirjoittajien kirjoituksista? En ole alentunut kirjoittamaan foorumillesi sanaakaan, enkä sitä tee. Olen vaan aktiivinen tämän palstan seuraaja, ja tämä mrl586 vs. "muu bussiharrastajamaailma" -vääntö on saanut minut uteliaaksi, suorastaan huvittuneeksi. Säälittävää, sanon minä!

        "Mielestäsi kaikki, mikä on omia mielipiteitäsi vastaan, on syytä pyyhkiä pois tai piilottaa. Vai miksi ihmeessä multipersooniesi hallitsemalta foorumilta katoaa suuri osa eri mieltä olevien kirjoittajien kirjoituksista? En ole alentunut kirjoittamaan foorumillesi sanaakaan, enkä sitä tee."

        Kuinka monta kertaa tämäkin pitää kertoa? Ylläpidon neljästä tunnuksesta ainoastaan kaksi on minun käytössäni.

        Forumilta katoaa ainoastaan asiattomia/käyttöehtojen vastaisia viestejä.

        Muistatan, että forumilla sallitaan ainoastaan positiiviset ja neutraalit näkökannat Wiima K202L-mallisten autojen osalta. Negatiivinen näkökanta on tuolla forumilla kielletty, koska muiden forumien viestit edustavat suurimmaksi osaksi negatiivista näkökantaa.

        Muiden mallien osalta sallitaan myös muita näkökantoja.

        "Olen vaan aktiivinen tämän palstan seuraaja, ja tämä mrl586 vs. "muu bussiharrastajamaailma" -vääntö on saanut minut uteliaaksi, suorastaan huvittuneeksi. Säälittävää, sanon minä!"

        Minun puolellani on lukuisia henkilöitä. Huomaat tämän muista tämän keskustelualueen viesteistä.


      • J_J
        mrl586 kirjoitti:

        "Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla."

        Mitään Kuusakoskihäiriköintiä ei löydy BF:ltä minun kirjottamana.

        "Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia."

        Haluaisin tiedot jokaisen Bussit.com:n bannin syystä sähköpostilla. Olen niitä kerran kysynyt, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Sähköpostiosoitteen löydät Bussit.com-sivuston käyttäjätiedoistani.

        "Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä."

        Kerrotko asiasta tarkemmin sähköpostilla? Haluaisin tietää ketkä käyttäjät ovat halunneet banneja, jotta voi bannata heidät kostoksi K202 Forumilta. Luulen kuitenkin, että modeporukka (erityisesti JTW ja J_J) on melkein jokaisen bannin takana.

        "Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin."

        Myydäänkö NetAnttilassa myös elämiä? (turha kysymys)

        Kuten jo erääseen toiseen viestiin kirjoitin, olen hyvin tyytyväinen BF:n ylläpidon nykyiseen linjaan. Mahdollisesti BF:n käyttäjä #9201 (K202 Forumin ylläpitäjä) uskaltaa kohta rekisteröityä BF:n käyttäjäksi.

        "Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa."

        Saan helposti selville eräällä ohjelmalla ip:n sijainnin.

        "Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy."

        Hmm, löytyykö sieltä jotakin hauskaakin? Kaikki K202 Forumin viestit (lukuunottamatta käyttäjätunnuksia viima, B12M ja B10BLE) on kirjoitettu vakavalla mielellä. K202 Forumin käyttäjätunnukset viima, B12M ja B10BLE tuntuvat olevan häirikkökäyttäjiä. Ainakin yksi noista K202 Forumin häiriköistä käyttää Bussit.com:ssa käyttäjätunnusta J_J!

        "Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella."

        Jotenkin minusta tuntuu, että olet yksi noista edellä luetelluista häirikkökäyttäjistä. Ainakin kirjotustyyli tuolla häiriköllä on täsmälleen samaa.

        Ennen kuin leimaat nimimerkkiäni yhtään enempää, suosittelen hankkimaan jotain faktaa asioista... Uhkailet oikeusjutuilla ties ketä/mitä, ja muutenkaan et tunnu olevan täysin perillä kaikista asioista.

        Mikäli vielä kerrankin väität nimimerkilläni "J_J" kirjoitetun jossain jotain, toivon että esität todisteeksi jotain muutakin kuin mielipiteesi.

        Ei välttämättä niin kovin ystävällisin terveisin, "häirikkökäyttäjä" J_J


      • mrl586
        J_J kirjoitti:

        Ennen kuin leimaat nimimerkkiäni yhtään enempää, suosittelen hankkimaan jotain faktaa asioista... Uhkailet oikeusjutuilla ties ketä/mitä, ja muutenkaan et tunnu olevan täysin perillä kaikista asioista.

        Mikäli vielä kerrankin väität nimimerkilläni "J_J" kirjoitetun jossain jotain, toivon että esität todisteeksi jotain muutakin kuin mielipiteesi.

        Ei välttämättä niin kovin ystävällisin terveisin, "häirikkökäyttäjä" J_J

        "Ennen kuin leimaat nimimerkkiäni yhtään enempää, suosittelen hankkimaan jotain faktaa asioista... Uhkailet oikeusjutuilla ties ketä/mitä, ja muutenkaan et tunnu olevan täysin perillä kaikista asioista."

        En ole uhkailut ketään tällä palstalla oikeusjutuilla. Olen vaan saattanut tiedoksi, että oikeujutut ovat mahdollisia

        "Mikäli vielä kerrankin väität nimimerkilläni "J_J" kirjoitetun jossain jotain, toivon että esität todisteeksi jotain muutakin kuin mielipiteesi."

        IP-numerosi ja kirjoitustyylisi riittävät todisteeksi.

        Kaikkien K202 Forumille kirjoitettujen viestien ip:t tallentuvat K202 Forumin tietokantaan.


      • mrl586 kirjoitti:

        "Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla."

        Mitään Kuusakoskihäiriköintiä ei löydy BF:ltä minun kirjottamana.

        "Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia."

        Haluaisin tiedot jokaisen Bussit.com:n bannin syystä sähköpostilla. Olen niitä kerran kysynyt, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Sähköpostiosoitteen löydät Bussit.com-sivuston käyttäjätiedoistani.

        "Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä."

        Kerrotko asiasta tarkemmin sähköpostilla? Haluaisin tietää ketkä käyttäjät ovat halunneet banneja, jotta voi bannata heidät kostoksi K202 Forumilta. Luulen kuitenkin, että modeporukka (erityisesti JTW ja J_J) on melkein jokaisen bannin takana.

        "Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin."

        Myydäänkö NetAnttilassa myös elämiä? (turha kysymys)

        Kuten jo erääseen toiseen viestiin kirjoitin, olen hyvin tyytyväinen BF:n ylläpidon nykyiseen linjaan. Mahdollisesti BF:n käyttäjä #9201 (K202 Forumin ylläpitäjä) uskaltaa kohta rekisteröityä BF:n käyttäjäksi.

        "Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa."

        Saan helposti selville eräällä ohjelmalla ip:n sijainnin.

        "Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy."

        Hmm, löytyykö sieltä jotakin hauskaakin? Kaikki K202 Forumin viestit (lukuunottamatta käyttäjätunnuksia viima, B12M ja B10BLE) on kirjoitettu vakavalla mielellä. K202 Forumin käyttäjätunnukset viima, B12M ja B10BLE tuntuvat olevan häirikkökäyttäjiä. Ainakin yksi noista K202 Forumin häiriköistä käyttää Bussit.com:ssa käyttäjätunnusta J_J!

        "Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella."

        Jotenkin minusta tuntuu, että olet yksi noista edellä luetelluista häirikkökäyttäjistä. Ainakin kirjotustyyli tuolla häiriköllä on täsmälleen samaa.

        Okei olet jo todistanut toki olevasi tyhmempi kuin saapas mutta toistetaan nyt vielä kerran (vaikkakin turhaan) että minä en todellekaan ole rekisteröitynyt kyseiselle Kuusakoskiromuvoorumille enkä sitä aio tehdä. Kyseinen aihealue kiinnostaa allekirjoittanutta kokolailla 0%.

        Muistuttaisin että aiheettomista syyttämisestä voidaan nostaa oikeuskanne.


      • mrl586
        JTW kirjoitti:

        Okei olet jo todistanut toki olevasi tyhmempi kuin saapas mutta toistetaan nyt vielä kerran (vaikkakin turhaan) että minä en todellekaan ole rekisteröitynyt kyseiselle Kuusakoskiromuvoorumille enkä sitä aio tehdä. Kyseinen aihealue kiinnostaa allekirjoittanutta kokolailla 0%.

        Muistuttaisin että aiheettomista syyttämisestä voidaan nostaa oikeuskanne.

        "Muistuttaisin että aiheettomista syyttämisestä voidaan nostaa oikeuskanne."

        Muistan, että tuollainen hulluksi haukkuminen täyttää herjauksen tunnusmerkit. Jos jatkat tuota toimintaa, niin juttu menee poliisitutkintaan... Tässä ketjussa on riittävästi todisteita syytteiden nostamiselle.


      • mrl586 kirjoitti:

        "Muistuttaisin että aiheettomista syyttämisestä voidaan nostaa oikeuskanne."

        Muistan, että tuollainen hulluksi haukkuminen täyttää herjauksen tunnusmerkit. Jos jatkat tuota toimintaa, niin juttu menee poliisitutkintaan... Tässä ketjussa on riittävästi todisteita syytteiden nostamiselle.

        Joo mennäänkö samaan aikaan?

        Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä. Sullahan piti olla ohjelmat asian toteamiseksi.

        Mitä tulee rautalankaan niin mulla on sitä juuri kyseisen kaltaisia henkilöitä varten aina vähän varalla.

        Ja kasvata ny ees karvat ennenku tuut isiä opettaan naimaan.

        Jos naiminen kuulostaa oudolta kokeileppa kuuklee.


      • mrl586
        JTW kirjoitti:

        Joo mennäänkö samaan aikaan?

        Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä. Sullahan piti olla ohjelmat asian toteamiseksi.

        Mitä tulee rautalankaan niin mulla on sitä juuri kyseisen kaltaisia henkilöitä varten aina vähän varalla.

        Ja kasvata ny ees karvat ennenku tuut isiä opettaan naimaan.

        Jos naiminen kuulostaa oudolta kokeileppa kuuklee.

        "Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä."

        Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa.

        Forumin tietokannassa on ip-numerosi. Vastaat itse omasta ip:stäsi forumeille kirjoitetuista viesteistä. Olet varmaankin unohtanut, että myös ei-rekisteröidyt ovat voineet kirjoittaa tuolloin viestejä. Koska väärinkäytöksiä esiintyi, nyt rekisteröinti on pakollinen.


      • mrl586 kirjoitti:

        "Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä."

        Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa.

        Forumin tietokannassa on ip-numerosi. Vastaat itse omasta ip:stäsi forumeille kirjoitetuista viesteistä. Olet varmaankin unohtanut, että myös ei-rekisteröidyt ovat voineet kirjoittaa tuolloin viestejä. Koska väärinkäytöksiä esiintyi, nyt rekisteröinti on pakollinen.

        Koita ny vitun jurpo oikeesti tajuta että Kuusakoskipaskarottelohuuhaavoorumilla ei ole ainoatakaan mun viestiä.

        Taino, eiköhän se ole jo kokolailla kaikille selvinny ettet sää mitään ymmärrä.

        Ehkä ois parempi unohtaa koko turha vääntäminen. Kerkiäsit sääki paremmin keskittyyn Kuusakoskipaskarotteloittes ponkaamiseen.


      • kuski...
        mrl586 kirjoitti:

        "Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä."

        Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa.

        Forumin tietokannassa on ip-numerosi. Vastaat itse omasta ip:stäsi forumeille kirjoitetuista viesteistä. Olet varmaankin unohtanut, että myös ei-rekisteröidyt ovat voineet kirjoittaa tuolloin viestejä. Koska väärinkäytöksiä esiintyi, nyt rekisteröinti on pakollinen.

        "Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa. "

        Miten olisi aiheeton ilmianto? Siitä saa kivan sakkotuomion. Väität JTW:n kirjoittaneen k202-wänker foorumille häiriköintiviestejä vaikka jtw ei ole koko foorumilla käynyt...Ja mitä tulee ip-osoitteeseen niin jos käyttäjä ei ole erikseen tilannut staattista ip-osoitetta niin käyttäjän ip-osoite voi vaihtua periaatteessa vaikka tunnin välein. siitähän selvität kuka on ko. ip-osoitteesta kirjoittanut. Operaattori tuskin kertoo...


      • mrl586
        kuski... kirjoitti:

        "Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa. "

        Miten olisi aiheeton ilmianto? Siitä saa kivan sakkotuomion. Väität JTW:n kirjoittaneen k202-wänker foorumille häiriköintiviestejä vaikka jtw ei ole koko foorumilla käynyt...Ja mitä tulee ip-osoitteeseen niin jos käyttäjä ei ole erikseen tilannut staattista ip-osoitetta niin käyttäjän ip-osoite voi vaihtua periaatteessa vaikka tunnin välein. siitähän selvität kuka on ko. ip-osoitteesta kirjoittanut. Operaattori tuskin kertoo...

        ""Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa. ""

        "Miten olisi aiheeton ilmianto? Siitä saa kivan sakkotuomion. Väität JTW:n kirjoittaneen k202-wänker foorumille häiriköintiviestejä vaikka jtw ei ole koko foorumilla käynyt..."

        Lue tarkemmin JTW:n kirjoittamia viestejä. Niissä mainitaan, että hän ollut sisällä ainakin vieraana.


      • vpk
        mrl586 kirjoitti:

        ""Rikoslaissa ei ole tätä rikosta, joten rikossyytettä tuosta ei voi nostaa. ""

        "Miten olisi aiheeton ilmianto? Siitä saa kivan sakkotuomion. Väität JTW:n kirjoittaneen k202-wänker foorumille häiriköintiviestejä vaikka jtw ei ole koko foorumilla käynyt..."

        Lue tarkemmin JTW:n kirjoittamia viestejä. Niissä mainitaan, että hän ollut sisällä ainakin vieraana.

        >Lue tarkemmin JTW:n kirjoittamia viestejä.
        >Niissä mainitaan, että hän ollut sisällä ainakin
        >vieraana.

        Hyvä idiootti, opettelepa itse paremmin lukemaan, "sisällä vieraana" ei kaiketi tarkoita "kirjoittamassa viestejä"?


      • vpk
        vpk kirjoitti:

        >Lue tarkemmin JTW:n kirjoittamia viestejä.
        >Niissä mainitaan, että hän ollut sisällä ainakin
        >vieraana.

        Hyvä idiootti, opettelepa itse paremmin lukemaan, "sisällä vieraana" ei kaiketi tarkoita "kirjoittamassa viestejä"?

        Mielenkiintoista, miksi märkäruven täytyy jatkuvasti "pelata" kahdella tai kolmella eri nimimerkillä? Ja kirjoittaa sanatarkasti ja tyylillisesti samalla tavalla kaikilla nimimerkeillään?

        Nooh, kaikilla meillähän on mielikuvituskavereita...


      • GlobalModerator

        No niin.

        Sain viimeinkin rekisteröidyttyä tähän forumiin. Olen siis K202 Forum:n (tm) virallinen Moderaattori Teamin Johtaja.

        Tästä on hyvä jatkaa


    • trumanb

      Kuulin muuten huhuja, että Suomen Puolustusvoimat olisivat halukkaista ostamaan HelB #9201:n harjoitusmaaliksi ampumaharjoituksia varten, ja että haluaisivat mrl386:n kuljettajan paikalle.

      • eräs täysin ulkop.

        Ettekö te tajua että syytätte mrl:lää provosoinnista mutta kuitenkin itse syyllistytte myös provosointiin?

        Eikös yks netin kultaisista säännöistä ole se että
        ÄLÄ PR0VOSOI, ÄLÄ PROVOSOIDU


      • JBA-831

        "Kuulin muuten huhuja, että Suomen Puolustusvoimat olisivat halukkaista ostamaan HelB #9201:n harjoitusmaaliksi ampumaharjoituksia varten, ja että haluaisivat mrl386:n kuljettajan paikalle."

        Tuo trumanb:n juttu on selvä provoviesti.

        HelB ei myy ehjiä autoja tuohon tarkoitukseen.


      • mrl_8086
        JBA-831 kirjoitti:

        "Kuulin muuten huhuja, että Suomen Puolustusvoimat olisivat halukkaista ostamaan HelB #9201:n harjoitusmaaliksi ampumaharjoituksia varten, ja että haluaisivat mrl386:n kuljettajan paikalle."

        Tuo trumanb:n juttu on selvä provoviesti.

        HelB ei myy ehjiä autoja tuohon tarkoitukseen.

        Voisi kyllä myydä, koska nykyisin niistä ei ole ainakaan aikataulun mukaisiin ajoihin.


      • JBA-831
        mrl_8086 kirjoitti:

        Voisi kyllä myydä, koska nykyisin niistä ei ole ainakaan aikataulun mukaisiin ajoihin.

        "Voisi kyllä myydä, koska nykyisin niistä ei ole ainakaan aikataulun mukaisiin ajoihin."

        Mutta joskus vuoden 2005 syksyllä #9201 tullaan tapaamaan aikataulunmukaisessa ajossa.

        (tietolähde: HELB/Koskela)

        Älä käytä mrl-alkuista nimimerkkiä!


      • mrl568
        JBA-831 kirjoitti:

        "Voisi kyllä myydä, koska nykyisin niistä ei ole ainakaan aikataulun mukaisiin ajoihin."

        Mutta joskus vuoden 2005 syksyllä #9201 tullaan tapaamaan aikataulunmukaisessa ajossa.

        (tietolähde: HELB/Koskela)

        Älä käytä mrl-alkuista nimimerkkiä!

        "Älä käytä mrl-alkuista nimimerkkiä!"

        Miksi en? kukas sen kieltää?


      • mrl586 pikkuveli
        JBA-831 kirjoitti:

        "Kuulin muuten huhuja, että Suomen Puolustusvoimat olisivat halukkaista ostamaan HelB #9201:n harjoitusmaaliksi ampumaharjoituksia varten, ja että haluaisivat mrl386:n kuljettajan paikalle."

        Tuo trumanb:n juttu on selvä provoviesti.

        HelB ei myy ehjiä autoja tuohon tarkoitukseen.

        mä voisin ostaa sen paskan 2 eurolla räjäyttää isoveli mrl586:n sen mukana huisin vittuun


      • joku ottaa
        mrl586 pikkuveli kirjoitti:

        mä voisin ostaa sen paskan 2 eurolla räjäyttää isoveli mrl586:n sen mukana huisin vittuun

        sun viestisi talteen. Nimittäin, jos mrl:lle sattuisi jotain, olisi todisteet jotka todistaa että sinä nimimerkki "mrl586 pikkuveli" olet tehnyt henkirikoksen!!!!

        Eli mieti vähän mitä näppikseltäs päästät ellet halua että poliisit on ovellasi.


      • mrl586 pikkuveli
        joku ottaa kirjoitti:

        sun viestisi talteen. Nimittäin, jos mrl:lle sattuisi jotain, olisi todisteet jotka todistaa että sinä nimimerkki "mrl586 pikkuveli" olet tehnyt henkirikoksen!!!!

        Eli mieti vähän mitä näppikseltäs päästät ellet halua että poliisit on ovellasi.

        jaha mrl586 fanaatikkoja ilmestyy lisää hoho


      • mitähän jos sinä
        mrl586 pikkuveli kirjoitti:

        jaha mrl586 fanaatikkoja ilmestyy lisää hoho

        häipyisit hornan tuuttiin täältä. Minä en ole mrl-fanaatikko eikä ole mitään tekemistä mrl:n kanssa. Muistutin vaan siitä että netissäkin tehty uhkaus on käypä todiste jos rikos todella joskus tapahtuu. Eli älä uhkaa kenenkään henkeä täällä niin et joudu vastuuseen.

        Ettekö te penikat osaa lukea foorumin sääntöjä ollenkaan?

        http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

        Näköjään se vaan on eräille punainen vaate jos muistuttaa säännöistä ja laista!


      • mrl586
        mrl586 pikkuveli kirjoitti:

        mä voisin ostaa sen paskan 2 eurolla räjäyttää isoveli mrl586:n sen mukana huisin vittuun

        Mainitsemasi hinta on liian alhainen.

        Minulla ei ole pikkuveljeä.


      • mrl_amd_k5
        mrl586 kirjoitti:

        Mainitsemasi hinta on liian alhainen.

        Minulla ei ole pikkuveljeä.

        "Minulla ei ole pikkuveljeä"

        Hehe. Miehillä yleensä on ns. pikkuveli. Englanniksi
        dick.

        Mutta hyvä että tuli tämäkin selväksi.


      • Travego
        mrl_amd_k5 kirjoitti:

        "Minulla ei ole pikkuveljeä"

        Hehe. Miehillä yleensä on ns. pikkuveli. Englanniksi
        dick.

        Mutta hyvä että tuli tämäkin selväksi.

        Hyvä että tuli selväksi myös se että sinä olet dick. Kokovartalomulkku. mrl tarkoitti että hänellä ei ole nuorempaa veljeä jos asia pitää sulle rautalangasta vääntää.


      • poika se Mällis
        Travego kirjoitti:

        Hyvä että tuli selväksi myös se että sinä olet dick. Kokovartalomulkku. mrl tarkoitti että hänellä ei ole nuorempaa veljeä jos asia pitää sulle rautalangasta vääntää.

        no on se


      • Travego
        poika se Mällis kirjoitti:

        no on se

        Niin oot kyllä säkin. Ootkin tyhmä kuin saapas. ÄOsi on varmaan nolla.


      • Travego kirjoitti:

        Niin oot kyllä säkin. Ootkin tyhmä kuin saapas. ÄOsi on varmaan nolla.

        Kissin tsätti rulaa


      • Travego
        JTW kirjoitti:

        Kissin tsätti rulaa

        mitä sitten? En minä sinne aio mennä. Pitäisit sinä vaan huolen omista asioistasi.


      • Travego kirjoitti:

        mitä sitten? En minä sinne aio mennä. Pitäisit sinä vaan huolen omista asioistasi.

        ....tavataan jos toi panettelu ei heti lopu.

        Suomen demokraattinen oikeusjärjestelmä takaa mulle oikeuden hoitaa omien asioideni asemesta muiden asioita tai jättää kaikki asiat hoitamatta.

        Otappa vähän asioista selvää ennenku alotat.

        Törkeetä tollanen vapaan kansalaisen oiekuksien rajoittamisen yrittäminen.


    • HKL 9201

      kyllä hsl alueella pitäisi unohtaa kaikki uudet bussit ja ostaa koko rahalla laadukkaita käytettyjä k202 wiima scanioita. nyt kaikki joukolla pelastamaan maailman kaikki k202 wiima scaniat ja tilaajalta poikkeulupa ottaa nämä savuttavat autot pitkille linjoille, kenties jopa metron tilalle tai vaikka raitiovaunun. nämä ovat niin hyviä että niillä voisi korvata suomenlinnan lautankin. kuskitkin tekisi työnsä ilmaiseksi kun olisi näin hyvää kalustoa ja matkustajat laulaisivat onneta!

      Muut autot on täyttä paskaa vain k202 rullaa !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe