Kumpi auto on parempi Lapin matkaan
A) Enyak; löytyykö latauspaikkoja hyvin?
B) bensa oktaavia; löytyykö Teboil asemia kaikkialta?
Kiitos! Tero
Pitkänmatkan auto
10
217
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ite ajan octavialla
- Anonyymi
Voiko sitä tankata muualla kuin Teboil (Lukoil) asemilla? Eli hajooko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sitä tankata muualla kuin Teboil (Lukoil) asemilla? Eli hajooko?
Ajamme Suomalaiset nykyään Länsi Skodilla.Ryssien TB asemat loppuvat....Emme halua tankata Ukrainalaisten verta auton tankkiin.........
- Anonyymi
Mee junalla. Voit vetää kaljaa samalla.
- Anonyymi
Enivakki on hyvä peli.
https://www.youtube.com/watch?v=YMLQrEaped8
2024 Skoda Enyaq Coupe RS 1000 km challenge - Anonyymi
Aika hyvä on Skoda octavia
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2013060517116041
Tässä tulee uusi Skoda Octavia RS – huippunopeus 248 km/h - Anonyymi
Kun ryssä hyökkäsi Ukrainaan silppusin TB;n korttini roskiin. Minun Länsi Superbini ei koskaan käy Ukrainalaisten verellä.....
- Anonyymi
Teboilin ryssän asemat pitäisi lailla kieltää....Rahat menevät Ukrainan sodan tukemiseen! KUKA saatana vielä tankkaa tb ryssällä???Eipä ole paljon moraalia....
- Anonyymi
Vain juopot luuserit, vuokralla asuvat entiset kommunistit, nykyiset vasemmistoliittolaiset tankkaavat Teboililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain juopot luuserit, vuokralla asuvat entiset kommunistit, nykyiset vasemmistoliittolaiset tankkaavat Teboililla.
Joo pitää paikkansa. Teboilasemilla on jatkuvasti Toyotien jono odottamassa vuoroaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491248Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13975- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15399