Taitaa mennä perikunnan talo myyntiin kun on aitaverkot kasassa nurmella. Hyvä kun päästäisiin eroon ja onhan sitä jo uumoiltukin. Kirkostakin kuuluu eronneen eikä kukaan kaipaa takasin jos naapureillekin on kaikkea riesaa ja haittaa tuottanut.
Kylän puheenaihe
11
687
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Hyryllä joku niin viisas ihminen, että on ymmärtänyt erota kirkosta?
- Anonyymi
Aikoja sitten
- Anonyymi
Se on pieni summa kirkollisvero . Sen kyllä voi jokainen maksaa,kun erota siitä .
- Anonyymi
Pieni summa pienistä tuloista tietysti. Sekin ihan hukkaan. Itse olen säästänyt kymmeniä tuhansia euroja kirkosta eroamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni summa pienistä tuloista tietysti. Sekin ihan hukkaan. Itse olen säästänyt kymmeniä tuhansia euroja kirkosta eroamalla.
Höpö höpö, sulla ei ees ole tuloja, tänne vouhka tulet öyhöttämään, narsistinen luonteesi paljastui heti, kaikki nauraa sulle.
- Anonyymi
Jeesus petti taas.
- Anonyymi
Se on jokaisen itse päätettävissä , kuuluuko kirkkoon tai ei.
- Anonyymi
Kyllä niitä mielipahan aiheuttajia on paljon.jos joku eroaa kirkosta,tai puolisostaan.ketä se haittaa.kun pitää ihmetellä.eläkää omaa elämäänne.lopettakaa vahtaaminen.
- Anonyymi
Satuja kertomalla moni pappi mennyt hautaan jokunen ihan ennen aikojaan pohjan maalla oli pappi ottanut väkijuomia suurikoinen oli niin tätyi nosturi autol nostaa
- Anonyymi
Missä tämä talo on
- Anonyymi
Kenellä aitawerkot kasassa nurmella?,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806