Suomen Sisu on saanut jäseniään politiikan huipulle.Persut on ollut uusnatsien kaappi. Ne tulevat nyt ulos kaapista.
Kansallissosialisti Suomen sisulainen Juho Eerola
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
612-mielenosoituksen perinteen aloitti yhdessä muun äärioikeiston kanssa sittemmin kaikissa oikeusasteissa kielletty kansallissosialistinen Pohjoismainen Vastarintaliike. Sen vanhat jäsenet ja muut äärioikeistolaiset järjestävät edelleen mielenosoitusta. 612-mielenosoituksen osallistujien ydinjoukko koostuu väkivaltaisista uusnatseista ja muista äärioikeiston ryhmistä joita yhdistää ultranationalismi ja demokratian vastaisuus. Puolueen puhjeenjohtaja Riikka Purra ei näe marssille osallistumisessa mitään ongelmaa, ja jatkaa samalla puolueessa vakiintunutta perinnettä: jo Jussi Halla-ahon aikana perussuomalaisten kansanedustajien osallistuminen natsimarsseille ei ollut mitenkään tuomittavaa.
- Anonyymi
Persut on täysin turha puolue, tolloja täynnä.
- Anonyymi
Uusnatsi persut kannattavat Hitler Saksan kaltaista menoa.
- Anonyymi
Kansanedustaja Juha Eerola saa Suomen Leijonan komentajamerkin.
Riikka Purran esittämänä työstä Suomen Sisun tunnetuksi tekemisestä sekä Venäjän pakotteiden lopettamiseksi.
Keltaisen lehdistön lööppikunkku oma-aloitteisesti ettei nimi unohdu eikä omaa rahaa kulu vaalityöhön. - Anonyymi
Kimmo k.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368