Niskaperäinen huimaus kokemuksia?

Anonyymi-ap

Hei, itselläni on nyt ollut 2 kuukauden ajan ihan koko ajan keinuttavaa, laivankansimaista huimausta aamusta iltaan. Välillä myös epätodellinen olo ja päänsärky. Neurologi epäili niskasta tulevan, sillä oli kuulemma jumissa, samoin hartiat vähän. Ennen huimauksen alkua kirjoitin joskus tietokoneella todella huonossa asennossa montakin tuntia.

Huimaus on välillä todella voimakasta, ja itseäni pelottaa koko ajan että on kasvain yms, varsinkin kun itse niskakipua ei ole juuri ollut. Arvostaisin suuresti jos voisitte kertoa omista kokemuksistanne niskaperäinen huimauksen kanssa. Onko huimaus jatkuvaa, aamusta iltaan? Liittyykö siihen niskakipua vai voiko olla myös ilman?

2

1146

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon käsitöitä tekevänä on välillä niskat jumissa ja huimaustakin ollut, mutta ei ihan noin voimakkaana ja pitkäkestoisena kuin mitä kerrot. Nyt on helpottanut kun olen ottanut tavakseni keppijumpan monta kertaa viikossa ja myös pidän käsitöiden tekemisen lomassa riittävästi taukoja, etten yhtäjaksoisesti istu liian kauan paikallani näpräämässä. Vähintään tunnin välein nousen jaloittelemaan ja samalla pyöräyttelen olkapäitä ja päätä puolelta toiselle , sekin on auttanut .

• Anonyymi

Minä teen toimistotöitä ja niskaperäistä huimausta ollut jo 2 vuotta lähes päivittäin enemmän tai vähemmän. Tutkittiin kyllä alkuun ettei ollut neurologista. Kaikkea olen kokeillut, ja teen päivittäin jumppia mutta mikään ei oikein tunnu auttavan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe