Hei, itselläni on nyt ollut 2 kuukauden ajan ihan koko ajan keinuttavaa, laivankansimaista huimausta aamusta iltaan. Välillä myös epätodellinen olo ja päänsärky. Neurologi epäili niskasta tulevan, sillä oli kuulemma jumissa, samoin hartiat vähän. Ennen huimauksen alkua kirjoitin joskus tietokoneella todella huonossa asennossa montakin tuntia.
Huimaus on välillä todella voimakasta, ja itseäni pelottaa koko ajan että on kasvain yms, varsinkin kun itse niskakipua ei ole juuri ollut. Arvostaisin suuresti jos voisitte kertoa omista kokemuksistanne niskaperäinen huimauksen kanssa. Onko huimaus jatkuvaa, aamusta iltaan? Liittyykö siihen niskakipua vai voiko olla myös ilman?
Niskaperäinen huimaus kokemuksia?
2
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon käsitöitä tekevänä on välillä niskat jumissa ja huimaustakin ollut, mutta ei ihan noin voimakkaana ja pitkäkestoisena kuin mitä kerrot. Nyt on helpottanut kun olen ottanut tavakseni keppijumpan monta kertaa viikossa ja myös pidän käsitöiden tekemisen lomassa riittävästi taukoja, etten yhtäjaksoisesti istu liian kauan paikallani näpräämässä. Vähintään tunnin välein nousen jaloittelemaan ja samalla pyöräyttelen olkapäitä ja päätä puolelta toiselle , sekin on auttanut .
- Anonyymi
Minä teen toimistotöitä ja niskaperäistä huimausta ollut jo 2 vuotta lähes päivittäin enemmän tai vähemmän. Tutkittiin kyllä alkuun ettei ollut neurologista. Kaikkea olen kokeillut, ja teen päivittäin jumppia mutta mikään ei oikein tunnu auttavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882