https://search.app?link=https%3A%2F%2Fwww.mtvuutiset.fi%2Fartikkeli%2Fvaite-putin-halusi-liittya-natoon-aie-tyssasi-ylimieliseen-kommenttiin%2F8280814&utm_campaign=aga&utm_source=agsadl2%2Csh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4
Millähän ehdoilla tuokin olisi muka toteutettu, ei millään! Ylimielinen kääpiö jo silloin. Ryssien takiahan tuo koko nato on perustettukin.
Putin halusi natoon
6
196
Vastaukset
- Anonyymi
Saman syyn takia pikkuryssälandia ja kokaiinikääpiö ei koskaan pääse natoon 🙂
- Anonyymi
Putin avusti uhittelemalla Suomen ja Ruotsin Natoon. Ukraina on seuraava jäsenmaa. Sitten Azerbeitzan. Venäjä hajoaa. Inkerinmaan tasavalta syntyy Pietari pääkaupunkinaan Laatokan rannoille. Putin joutuu vankilaan tuomittuna sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan. Se on vain ajan kysymys. Ei muuta.
- Anonyymi
Mulla on sama joululahja toive, no ehkä ens vuoden jouluksi kuitenkin, mutta jaksan odottaa..
- Anonyymi
Sen pituinen fantasia se 😁
- Anonyymi
Venäjä Natossa on sama kuin pyromaani liittyisi palokuntaan.
- Anonyymi
Oletko kuullut sanontaa: Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä.
Olen käsittänyt sen tarkoittavan sitä että silloin olet aina perillä siitä mitä he tekevät tai aikovat tehdä seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2813512Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751105- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747