https://search.app?link=https%3A%2F%2Fwww.mtvuutiset.fi%2Fartikkeli%2Fvaite-putin-halusi-liittya-natoon-aie-tyssasi-ylimieliseen-kommenttiin%2F8280814&utm_campaign=aga&utm_source=agsadl2%2Csh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4
Millähän ehdoilla tuokin olisi muka toteutettu, ei millään! Ylimielinen kääpiö jo silloin. Ryssien takiahan tuo koko nato on perustettukin.
Putin halusi natoon
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Saman syyn takia pikkuryssälandia ja kokaiinikääpiö ei koskaan pääse natoon 🙂
- Anonyymi
Putin avusti uhittelemalla Suomen ja Ruotsin Natoon. Ukraina on seuraava jäsenmaa. Sitten Azerbeitzan. Venäjä hajoaa. Inkerinmaan tasavalta syntyy Pietari pääkaupunkinaan Laatokan rannoille. Putin joutuu vankilaan tuomittuna sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan. Se on vain ajan kysymys. Ei muuta.
- Anonyymi
Mulla on sama joululahja toive, no ehkä ens vuoden jouluksi kuitenkin, mutta jaksan odottaa..
- Anonyymi
Sen pituinen fantasia se 😁
- Anonyymi
Venäjä Natossa on sama kuin pyromaani liittyisi palokuntaan.
- Anonyymi
Oletko kuullut sanontaa: Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä.
Olen käsittänyt sen tarkoittavan sitä että silloin olet aina perillä siitä mitä he tekevät tai aikovat tehdä seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512