Minkä firman taksi?
Taksi ajoi nuoren kuoliaaksi Haukiputaalla
16
820
Vastaukset
- Anonyymi
Kaleva:
"Onnettomuuspaikalla oli Kalevan toimittajan Heidi Peltosen mukaan kello 10.30 enää yksi poliisipartio sekä taksiteippauksin varustettu auto, jota oltiin ottamassa lavetin kyytiin." - Anonyymi
Mistä kaukaa? Ja miksi.
- Anonyymi
Otaxi Kalevan kuvan perusteella.
- Anonyymi
Oliko uhrilla heijastin? Aamuisin on pimeää.
- Anonyymi
Taksilla oli varmaan kiire, usein nähnyt, Oulun keskustassa lokakuussa oli hitusta vaille ettei ajanut suojatiellä menevän päääle.
- Anonyymi
80 ajeli taxi
- Anonyymi
Oliko nuori kuski? Eikö ne jiskys ajele aineissa, kuten työelämässä on tapana. Ei sinappi oikein tiedetä mitä edustetaan työssä ja miten ajetaan.
- Anonyymi
Tapahtunut järkyttää minua suuresti ja tekee hyvin kipeää ajatella. Tyttäreni tunsi uhrin, joka oli matkalla bussiin ja hyvään lukioon Oulussa. Tapahtuma järkyttää isoa määrää nuoria ja heidän vanhempiaan Haukiputaalta ja Oulusta, mm. kouluista, harrastuksista, rippileiritoiminnasta. Ajatteleminenkin sattuu. Voimia perheelle ja ystäville.
- Anonyymi
Hyvä jos ajatuttaa. Usein nuoret, nuorehkot pitävät asioita itsestäänselvyyksinä:on itsestään selvää että mitöän ei satu liikenteessä, on itsestäänselvää että saadaan lapsia:) on itsestäänselvää että ei satu itselle mitään liikenteessä ja on itsestääselvää ettei joudu leikkaukseen ja elää iankaikkisedti:)
- Anonyymi
😭 otan osaa omaisten ja kaikkien joita tapaus koskettaa jollakin tavalla, suruun.
Sanoja ei oo.
- Anonyymi
Löytyihän sulta sanoja
- Anonyymi
Kuulemma kaksi taxia peräkkäin ajo, molemmat tytön päälle, näin minä kuulin
- Anonyymi
Näinkö on vai oliko onko huhupuhe? Liittyyköhän tämän päivän ammuskelu Haukiputaalla pahaan oloon, joka onnettomuudesta seurasi? Kun ulkopuolisenakin on paha olo.
- Anonyymi
Eikö oo ihme, että joku pyssyllä pihalla posauttelee.. ehkä pohjoinen eriaa siinäkin mielessä etelästä hieman.. monia varmaan ihmetyttää..
- Anonyymi
Niin ne pohjoisen poliisit vaan piti sitä huolestuttavana.
- Anonyymi
Oliko Marttilainen, siellä nykyään tapahtuu kaikkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312