Joutaa lopettaa lääkärien ja sotehenkilöiden koulutus yleensä,liha on julistettu pannaan,lääkärit menkööt muualle,kansa tervehtyy,lehmät eivät pilaa ilmastoa pieruillaan ja röyhtäisyillään,järvet puhdistuu,,,ajetaan kuin käärmettä pyssyyn että saadaan viimeisetkin kotimaisten ruokien tuottajat kontalleen,sitten jos joku vielä pihviä ja maitoa hamuaa saa syödä viljavissa maissa kasvatettua ja muutenkin puhdasta ruokaa,jokuhan sitä lihaakin vielä varmaan syö,ainakin salaa,peräkamarissaan,,muistelen joskus kuulleeni että joku viisas on tämän ennustanut satoja vuosia sitten,,tässä se nyt hivuttautuu ihmisten heikkouskoisten pääkoppaan,kun sitä jyskytetään joka tuutin täydeltä,,niin että maukkaita porkkanoita vaan siihenkin joulupöytään !!
Nyt suomi nousee
7
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä lääkärit jouda kotiin, tutkimuksen mukaan kasvissyöjät ahkerampia lääkärissä kävijöitä.
- Anonyymi
Kasvissyöjät ovat paljon terveempiä .
- Anonyymi
Lehmien lannalla kasvatetaan juureksia ja vihanneksia. Palanut lehmän lanta on paras lannoite. Lehmän pieru mahtuu ilmaan eikä sille tarvitse syöttää myrkkyjä sen vuoksi.
- Anonyymi
Taitavat loputkin maito ja lihatilat ajaa ahdinkoon näillä uusilla ruoka suosituksilla. Mutta kuluttaja itse päättää mitä hän ostaa.
- Anonyymi
Hitlerkin oli kasvissyöjä ja tykkäsi kovin lapsista.
- Anonyymi
Joku akkalauma miettinyt uudet suositukset
- Anonyymi
Kyllä kun mahoja kahtoo nii tekköö voan hyvvää vaehtaa se sika naota juureksiin!! Elekkkee eppäilkö, kokkeilkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374