illan pääuutislähetyksessä!
Mestarin kuva
29
282
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!!!
- Anonyymi
Tuusniemeläinen juila ketku vääntelemässä naamaansa tuntematon sotilas kourassa. On aikoihin eletty. Pieraiseeko telkussa?
- Anonyymi
Mestari on korpisoturi toisin kuin sinä hinuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpisoturilta pääsee ruokapöyvässäkin. Korpisoturit ei voi piätellä. Hyvä esitys peliluolassa kun oli vahingossa syönyt ne makkarapaketin muuhun käyttöön varatut makkarat. Simokin oli postloutaan lapun tuona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei stana, oli lennostossa joku B-ukko sotapoika, "kentän lakaisija" on tuo juila. Pressan ym suomalaisten ihmisten pitäisi hävetä tuota tyrkkyä ja isänmaallisuuden ivaamista paraateineen.
- AnonyymiUUSI
Tuota kyllä sopiikin ihmetellä. Mies vatvoo pi....lulimat ,sukupuolielimet,eritteet,kirosanat. Mikkään ei oo pyhhee,silti palkitaan kulttuurikuokalla,ylen esiintymisillä,firmojen mainoskasvoina. Miten tämä kaikki on mahdollista...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei stana, oli lennostossa joku B-ukko sotapoika, "kentän lakaisija" on tuo juila. Pressan ym suomalaisten ihmisten pitäisi hävetä tuota tyrkkyä ja isänmaallisuuden ivaamista paraateineen.
Taidatpa itse olla niitä varsinaisia B-ukkoja ,
- Anonyymi
Ei enään kiinosta kyseinen kaveri.
- Anonyymi
Mestari onkin presidentti tasoa.
- Anonyymi
jooo
- Anonyymi
"Mestari on korpisoturi toisin kuin sinä hinuli."
Youtube videoita syödään ja mestarin munaa imetään.
Kansa alkaa olla kypsä mestareihin.
Mestarin seurassa meille kaikille tulee kylmä ja nälkä. - Anonyymi
Mestari elää internetissä ja rypee yltäkylläisyydessä.
Eikö mikään riitä, milloinka kaikkea on tarpeeksi? - Anonyymi
Joulunkin raiskaa ällöillä esityksillään.
- Anonyymi
Roinaa ja krääsää, sitä tulee ja siihen on varaa.
- Anonyymi
Nyt kaikki näkee 90-luvun jäljet Youtubessa
Se 90-luku oli kovaa aikaa maa- ja metsätaloudesta elantonsa saaneelle väelle kun yhteiskunta ja metsäteollisuus karkoitti isännät, emännät ja pojat pelloilta ja metsistä aputyövoimaksi kylmille holveille ja hikipajoihin.
Muuta jäänyt jäljelle kuin tyhjät navetat ja arvottomat romut raunioille.
Sen puhdistuksen jälkeen vasemmistolaisistakin tuli traktoriharrastajia. Työväelläkin oli varaa maa- ja metsätaloudessa tarpeettomaksi käyneeseen pieneen käytettyyn traktoriin. - Anonyymi
Maaseudulla on jäljellä vain ukkosia ja akkasia.
- AnonyymiUUSI
Noiden ovipielien teossa,kannattaisi kilauttaa kavereille,
KoneMan varmasti neuvoisi,Simokin tietäisi,kysyjä ei tieltä eksy.
Silti hyvä opetus video,alittelijalta.- AnonyymiUUSI
Muita matkimalla heiteltäisiin yhä keppejä.
- AnonyymiUUSI
Milloinkas se Tuntemattoman Sotilaan lukukinkerit oikein alakoo?
5. vai 6. pvä?- AnonyymiUUSI
Lukumaraton alkaa torstaina 5.12. kello 17.00 ja jatkuu yli yön.
Lukemisen aloittaa presidentti Sauli Niinistö.
Loppuun päästään noin kello 12.00 itsenäisyyspäivänä
- AnonyymiUUSI
ONKO TUO TIMO VAMMANEN VÄÄNTÄÄ NAAMAANSA KUIN TUBETTAJA VAUHTIUKKO
- AnonyymiUUSI
Onk sen sukunimi Vammanen? Eiks tuo kaivuri oo joku Vammas tai semmone?
- AnonyymiUUSI
Nielkää nyt spurgut epätoivoanne mitättömyyksinä kun mestari näyttää tietä.
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu.
- AnonyymiUUSI
"Nielkää nyt spurgut epätoivoanne mitättömyyksinä kun mestari näyttää tietä."
Metsämanin näyttämä tie on roinankerääjän tie eikä mitään muuta.
Tänään keskustelin ihmisen kanssa jonka elämäntehtävä on ollut vuosikymmeniä lajitella ja puhdistaa ihmisten elämänjäljet.
Uskomattomia tarinoita täysin käsittämättömistä rojumääristä mitä roinankerääjät maatiloilleen ja asumuksiinsa elämänsä aikana keräävät.- AnonyymiUUSI
Eipä järkipeikko tuherra päiväkodin lasten piirtämiä kuvia tubeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä järkipeikko tuherra päiväkodin lasten piirtämiä kuvia tubeen.
ONKO SE RAUTOIN PUUTEESSA IRTI EIKÖ MIELEN TERVEYS PUOLI PELOO ONKO SIUN SOTELLA NIIN VÄHÄ RAHOO
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ONKO SE RAUTOIN PUUTEESSA IRTI EIKÖ MIELEN TERVEYS PUOLI PELOO ONKO SIUN SOTELLA NIIN VÄHÄ RAHOO
Sielläkö töhertäjä tubettaja asuu?
- AnonyymiUUSI
jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289