612- marssia YLE kutsuu provokatiivisesti äärioikeiston marssiksi, vaikka 90% marssijoista on aivan tavallisia ihmisiä. Joukossa on kiistatta ja varmasti myös äärioikeiston edustajia kantamassa provolippuja.
Mutta tällä periaatteella on ihan yhtä oikein sanoa, että eduskunnassa on tuomittuja rikollisia, jota johdetaan äärioikeistolaisella hallituksella, eli summa summarum. Itsenäisyyspäivänä järjestetään 612-marssi, johon osallistuu koko kansan kirjo. Sellaiset marssit kuin kansa. Itsenäinen sellainen since 1917- Hyvä Suomi!! Eläköön Suomi !!!🇫🇮
Suomi 107 v ja 612-marssi
Anonyymi-ap
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
"kantamassa provolippuja"
Suomen lippu oli ainoa sallittu ulkoinen tunniste. Vaikkapa PS-puolueen kaulahuivia ei saanut käyttää.- Anonyymi
Olihan siellä hakaristilippuja ja miehiä heilaamassa.
- Anonyymi
Se on sitä vihervasemmiston saastaa ...samaa mitä ameriikassa oli bidenin aikakaudella ja euroopassa monissa maissa.nyt siitä woke ja transuilu ja muunsukupuolis hölynpölyistä yritetään päästä Trumpin aikakaudella irti.maailma alko ollakin jo kovin häiriintyneen oloinen joka vaati ehdotonta suunnan muutosta.
- Anonyymi
"Se on sitä vihervasemmiston saastaa"
Mikä tarkalleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512