Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä kumpikaan taida olla näin syviä tunteita kokenut.
Pelkään suunnattomasti
56
1112
Vastaukset
- Anonyymi
Puhu hänelle.
- Anonyymi
Meinaatko sinä itserakas mies ihan aikuisten oikeasti, että tämä teennäinen vuodattajamies on joku sinun perään kipuileva?
- Anonyymi
Jos olis musta kyse, niin kysymällä selviäis.
- Anonyymi
Ei ole sitä mahdollisuutta. Vain mitä näen. Sillä perusteella luen asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitä mahdollisuutta. Vain mitä näen. Sillä perusteella luen asioita.
Mikä estää kysymästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää kysymästä?
Emme ole niin läheisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole niin läheisiä
On teillä joku kontakti, kun puhut syvistä tunteista molemminpuolin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää kysymästä?
Et vissiin ikinä kyllästy tähän tiedon pumppaamiseen tältä palstaäijältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vissiin ikinä kyllästy tähän tiedon pumppaamiseen tältä palstaäijältä
Häh mitä selität?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole niin läheisiä
Siinä tapauksessa tuskin mitään syviä tunteita on kummallakaan.
- Anonyymi
Pelkäätkö niin paljon, että selvität asian? Ellet, niin tyhjää puhetta.
Ei silti koske mua, ei ole mitään epäselvyyksiä.- Anonyymi
En voi selvittää kun emme ole niin läheisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi selvittää kun emme ole niin läheisiä
Miten voi olla läheisiä tunteita jos ette ole läheisiä?
- Anonyymi
Ihastuksia voi olla monella uusiakin, eräässä tapauksessa kun pitää silmiä ja korvia auki niin tarvitse edes pettyä.oman suunnan kun tietää sitten kuitenkin.
- Anonyymi
En ymmärtänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt
Ehkä sä tosiaan kelailet inasen liikaa tätä palstagupen tajunnanvirtaa mitä se vastailee itselleen ja kommentoit ylimielisesti
- Anonyymi
Meidän tilanne selkiintyy kun seuraavan kerran nähdään.
- Anonyymi
Mä taas en usko että hän on ihastunut toiseen, mutta ei ole minuunkaan.
- Anonyymi
Jotain on minullakin kesken, ja tiedän, ettei ajattelu edistä tätä. Askeleet enemmänkin. Pysähtyisikö, olisiko yhtään toivottua ja olisinko suuri pettymys.
- Anonyymi
Minä en tee aloitetta eskusteluille ennenkö olen saanut talousasiat hoidettua kuntoon.Ennen sitä on suuri riski tappiolle ja turhan vuoksi.
Turhaa yrittää ennen sitä houkuttaa ottaa kontaktia ,OTA ITSE. - Anonyymi
Kysy tälleen "ootko muuten kiinnostunu kenestäkään nykyään?" Älä sekota itteäs siihen
- Anonyymi
Oot loistava tässä 😁 oon jo kerran tehnyt nolostuttavia asioita jonkun tsemppauksesta 😂
- Anonyymi
Tai voit kysyä, että oletko se sinä joka niitä viestejä laittaa irl oot niin erinäköinen kuvissa:Xd vai tulisiko siinä nolattua itsensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai voit kysyä, että oletko se sinä joka niitä viestejä laittaa irl oot niin erinäköinen kuvissa:Xd vai tulisiko siinä nolattua itsensä.
No siinäpä se. Toimiiko joku jonkun toisen nimellä.
Kaiva enemmän tietoa, niin pääsee totuuteen.
- Anonyymi
Tämä ei ole ainakaan minulle miehelle. Olen nolannut itseni vuodattamalla tuskaani tilanteestani, etten saa rakkautta ja onnea kokea ikinä koskaan. Hän nainen ei ole halunnut minua vaikka olen osoittanut kiinnostustani häneen.
- Anonyymi
Mietin että jos tästä tulee jotain niin se selviää ensi kevään aikana joka tapauksessa.
- Anonyymi
Keväällä? Miksi vasta silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keväällä? Miksi vasta silloin?
Luulen että siinä vaiheessa ollaan ehditty tutustua perin pohjin.
- Anonyymi
Jos joku on kiinnostunut niin se tekee sen kyllä tiettäväksi, huoli pois
- Anonyymi
Olipa sinulla syvällinen viisaus tähän palstagupen tunneteatteriin, voi että🥱
- Anonyymi
Habla con elle.
- Anonyymi
Ihastun vaikka aidanseipääseen
- Anonyymi
Onkohan tästä naisina esiintyvästä rumiluksesta kukaan ollut kiinnostunut koskaan? Joko alkaa päässä heittää iso pyörä entistäkin enemmän
😂- Anonyymi
Just niin wake up and smell insanity
- Anonyymi
No jos tuossa kaupassa nähdään niin koit nyt jotenkin lähestyä että tiedän että kiinnostaa.
Olen yrittänyt saada selvää mitä on mielessä hänellä.
Yhtä vapaa olen kuin hänkin, ei kumppania minkäänlaista.
Eipä olla nyt nähtykään vähään aikaan..
Mukavaa viikkoa hänelle sinne ylös 💞 - Anonyymi
Vain yhteen ihanaan tumman ruskeat silmät omaavaan mieheen olen ihastunut😍 muut ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan.
Hän vei sydämeni noin vain ja yllättäen. Toivon myös hartaasti että tämä tilanne saataisiin jotenkin selvitettyä, viimeistään kun seuraavan kerran nähdään, tai päästäisiin edes jotenkin eteenpäin. Tämä epätietoisuus on alkanut jo kypsyttämään. Haaveilenko turhaan? - Anonyymi
Jos on syviä tunteita, ei sitä ihminen siirry eteenpäin ennen kuin se tilanne on selvitetty. Minä ainakin pidän paikan auki sille yhdelle niin kauan, että asialle pistetään piste suuntaan tai toiseen, yhdessä.
- Anonyymi
Rakas olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet
Ite oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot.
Toivottavasti ❤️
- Anonyymi
Kehen muka🙄
- Anonyymi
Yritä arvata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä arvata
alkaako j:llä?
- Anonyymi
Kun ihastun, ihastun kunnolla, enkä näe silloin muita, vaikka seisoisivat edessäni. Vain yksi on mielessä koko ajan. On vain niin vaikea tilanne, enkä tiedä yhtään mitä hän haluaa minusta, ehkä ei mitään. Monesti vain surettaa, kun ei muuta uskalla kuin varovasti vilkuilla. Haluaisin jotain tapahtuvan, mutta uskallus puuttuu. n>m
- Anonyymi
Onko sinulla koira?
- Anonyymi
Tiiän ettet oo hän sulla on nainen. voin kertoo että oon tosi surullinen. Lähinnä siks et tunnen sua kohtaan näin. Ois paljon helpompaa ku ei tuntis mitää. Koitan tietoisesti päästä susta yli. Alan vihaamaan sua. V tunpaska
- Anonyymi
En koskaan halunnut kahlita sinua rakkauteni vankilaan. Elä rauhassa toiveidesi mukaisesti.
- Anonyymi
Ihan vapaasti.
- Anonyymi
Eiköhän se ongelma ole nyt jossain ihan omien korvien välissä. Ei siinä mitä se joku toinen tekee. Ja vaikka kuvittelet fyysisen kohteen ajatuksillesi, ne ovat silti täysin omiasi. Kun tämän tajuat pääset viimein eteenpäin.
- Anonyymi
meditaatio 101
- Anonyymi
Niinpä totta tuo, halaus hänelle miehelle 🤗❤️
- Anonyymi
Millon tilanne jäi auki? Kyse on pidemmästä ajasta kun parista päivästä.
- AnonyymiUUSI
Älä jauha p.skaa.
- AnonyymiUUSI
Oon mä ihastunut toiseen et siinä oot ihan oikeessa😉
- AnonyymiUUSI
Miksi?
- AnonyymiUUSI
Ei näitä feikkikeskusteluja jaksa lukea, sori siit :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342935
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3712228M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti191631Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed251125Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k561112Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/805520567962- 77928
- 20913
- 29903
Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52903