Lihavuuslääke

Anonyymi-ap

Painoindeksi vaikuttaa siihen, saako lääkkeitä. Suurin osa lihavuuslääkkeitä käyttävistä maksaa ne itse.

14

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo koko homma on kyl melkoista schaissea.
      Syökää paremmin niin paino putoaa eikä tarvi lääkkeitä eikä leikkauksia.

• Anonyymi

Asiantuntija telkkarissa selitti että aivojen ja suoliston keskinäinen viestintä on hyvin monimutkainen asia, eikä mitään on/off-hommaa. Mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella.
        Lihavalle sanotaan että syö vähemmän ja kun syö vähemmän niin toisilla se auttaa, mutta joillakin elimistö menee hälytystilaan ja muuttaa rasvaksi kaikki mitä suuhunsa laittaa, koska aivot tulkitsevat että kun ruokaa tulee vähemmän, on pula aika ja ravintoa pitää varastoida.
        Oikeampi termi olisi sanoa että syö oikein. Pieni annos parin tunnin välein että veren sokeritaso pysyy tasaisena, eikä näläntunne kasva suureksi. Kenellä sitten on mahdollista esim. työelämässä tätä toteuttaa, on jo eri asia. Jokaisen pitää löytää omalle suolistolleen ja aivoilleen se toimiva tapa, eikä se kaikille ole yksinkertaista, vaikka joillekin yksilöille toki on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiantuntija telkkarissa selitti että aivojen ja suoliston keskinäinen viestintä on hyvin monimutkainen asia, eikä mitään on/off-hommaa. Mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella.
        Lihavalle sanotaan että syö vähemmän ja kun syö vähemmän niin toisilla se auttaa, mutta joillakin elimistö menee hälytystilaan ja muuttaa rasvaksi kaikki mitä suuhunsa laittaa, koska aivot tulkitsevat että kun ruokaa tulee vähemmän, on pula aika ja ravintoa pitää varastoida.
        Oikeampi termi olisi sanoa että syö oikein. Pieni annos parin tunnin välein että veren sokeritaso pysyy tasaisena, eikä näläntunne kasva suureksi. Kenellä sitten on mahdollista esim. työelämässä tätä toteuttaa, on jo eri asia. Jokaisen pitää löytää omalle suolistolleen ja aivoilleen se toimiva tapa, eikä se kaikille ole yksinkertaista, vaikka joillekin yksilöille toki on.

Mistähän johtuu, että aivojen ja suoliston keskinäinen viestintä toimi muutamia vuosikymmeniä sitten paremmin? Esim. vuodelta 1961 olevassa koulukuvassa ei ole yhtään ylipainoista lasta, vaikka lapsia on n. 70. Eikä monissa uudemmissakaan kuvissa. Johtuisiko siitä, että silloin ei ollut limsoja, pitsoja eikä hampurilaisia tai muita mättöjä. Koulumatkat kuljettiin kävellen tai hiihtäen. Autot olivat harvinaisia, nuoret eivät ajelleet skuuteilla eivätkä istuneet päiväkausia puhelin kädessä ja tilanneet mättöjä woltilta. Aivojen ja suoliston viestintä on yhtä sekaisin kuin muukin maailma. Ja monet nykyiset "asiantuntijat".

• Anonyymi

Sohit viestilläsi ampiaispesää. Suomi24:n kaikkitietävät minä minä ihmiset alkavat sormet ja pää täristen väsätä "miten minä kyllä tiedän ja osaan" viestejään. No, onhan näiden typeryyttä seuratessa joskus hauskaakin.

• Anonyymi

MINÄ tiedän ainoana sen oikean totuuden. MINÄ teen oikein ja kaikki MUUT tekevät väärin.
        MINÄ olen paras ja viisain, MUUT ovat huonoja ja tyhmiä, sekä rumia.
        Maailma on parempi kun kaikki tekevät kuten MINÄ sanon.
        Muita vaihtoehtoja ei ole kuin MINUN mielipiteeni, joka on se ainoa oikea.
        PISTE.

• Anonyymi

Noila läskeillä 3 päivän ruoka kulkee kehossa.

• Anonyymi

Otin lihavuuslääkettä ja se tepsi hyvin, lihoin 15 kiloa.

• Anonyymi

Minä syön vain lenkkiä ja juon viinaa. Pysyy vartalo sopusuhtaisena.

• Anonyymi

Hienoa että reipas ja tervehenkinen aines ei ole kansasta kadonnut. On meillä vielä toivoa.

• Anonyymi

Paras lääke on. Läskivero 1% per kilo indeksin. Kyllä tehoo HAh hah. Että, läskiverolle kansa.

• Anonyymi

En voi syödä mitään lihaa, se mua oksettaa
      En voi syödä kalaakaan
      En palaakaan, saa alas salaakaan
      Mä syön vain nakkoja ja biotunaa

En voi juoda maitoa, en alkohoolia
      En voi juoda vettäkään
      En tietenkään, siin on elämää
      Mä juon vain luontaistuotekaupan piimää

• Anonyymi

Minä liityin painonvartijoihin. Se toimii, eikä grammaakaan ole kadonnut.

• Anonyymi

Keneltä se on pois, jos joku käyttää jotain lääkettä ja voi paremmin?

• Anonyymi

Ruoka ja liikkumistavat ovat muuttuneet hurjasti. Nopean ja helpon ruuan tilaus kotiin yleistynyt hurjasti. Osta useampi niin saat halvemmalla vetää helposti puoleensa.
      Älypuhelin ja losottaminen myös yksi syy. Kävelyn tilalle on tullut sähkölaudat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2169
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1275
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1258
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1135
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      980
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      970
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      929
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      870
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      845
    Aihe