Muista että olet ihan itse aloittanut tämän.
En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä mitään.
Saat olla aivan rauhassa en tule sinua häiriköimään ja voit ottaa täysin rennosti jos satutaan törmäämään.
En myöskään fanaattisesti usko ja omi näitä liirumeita mitä täällä kirjoitetaan.
Joten ei ole mitään ongelmaa olemassa.
Vähän jäin tietysti miettimään että mikä sinun päällimmäinen pointti ja motiivi oli.
Jokatapauksessa kaikki on hyvin.
Ota rennosti.
Vielä kerran.
360
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Koska viimeksi törmättiin
- AnonyymiUUSI
Ei tuntematon pönttö kenellekään mitään vastaa.
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivustaOnko hermot taas kireällä kun gubbe ei tanssi tanssia ns?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hermot taas kireällä kun gubbe ei tanssi tanssia ns?
Ap on joka tapauksessa mun guppe. Älkää sivulliset sekaantuko keskusteluun!
Keskustelkaa vaan niistä omista parisuhde ja mt-ongelmistanne. Hus pois täältä sivulliset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelkaa vaan niistä omista parisuhde ja mt-ongelmistanne. Hus pois täältä sivulliset.Tähän guppe naiseen haluan kyllä tutustua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähän guppe naiseen haluan kyllä tutustua.
Aivan varmasti sä haluat tutustua muhun. Kyllä mä sen uskon. Oletko itse homo vai hetero vai jotain muuta? En edelleenkään ole guppe. Multa puuttuu sellainen tärkeä kappale tuolta housuista. Siksi varmaan olenkin niin guppekiimainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hermot taas kireällä kun gubbe ei tanssi tanssia ns?
Jokin hälyttää mulla, että mun guppe on nimenomaan tällä tanssimassa ripaskaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivustaÄlkää sivulliset sekaantuko. Tämä ap on minun guppe. Te ette pysty häntä minulta kaappaamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti sä haluat tutustua muhun. Kyllä mä sen uskon. Oletko itse homo vai hetero vai jotain muuta? En edelleenkään ole guppe. Multa puuttuu sellainen tärkeä kappale tuolta housuista. Siksi varmaan olenkin niin guppekiimainen.
Olet se röökimummo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tutustutaan? Voin pitää haaremia, jossa olet sinä ja ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet se röökimummo
Mä en ole ikinä polttanut eliöissäni ensimmäistäkään tupakkaa. Olen entinen missi. En enää misseile, kun haluaisin keskittyä lapsentekohommiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kylläkin mies, reppana väkisin kääntäjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelkaa vaan niistä omista parisuhde ja mt-ongelmistanne. Hus pois täältä sivulliset.No niin nytkö sinä naisena yötä päivää esiintyvä setämies olet kääntänyt tämän huuhaatarinointisi tällä tavalla😂
- Anonyymi
Ei mene tasan onnen lahjat.
- Anonyymi
Sivusta - näin se on. Ja niin kaikki asiat palasivat raiteilleen.
- AnonyymiUUSI
No jos ny vielä välttämättä haluat jotain väkinäistä näistä äijän räprllyksistä vääntää😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totean sivusta, oma kokema sellainen, että toiset ovat sokeita näkemään oman käytöksen voineen vaikuttaa toisen käytökseen väärällä tavalla, kun ymmärrys kokemastaan ollut päin vastainen kuin toisella. Monesti sekin on halusta tai haluttomuudesta kiinni, eroavat näkemykset toisiinsa 🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totean sivusta, oma kokema sellainen, että toiset ovat sokeita näkemään oman käytöksen voineen vaikuttaa toisen käytökseen väärällä tavalla, kun ymmärrys kokemastaan ollut päin vastainen kuin toisella. Monesti sekin on halusta tai haluttomuudesta kiinni, eroavat näkemykset toisiinsa 🧐
Aina voi olla olemassa yhteys toiseen ihmiseen ja kemiat toimii vahvasti.
Mutta nämä asiat voi laittaa ihmisen käyttäytymään täysin päinvastaisella tavalla.
Kaikki ei ole niin itsestääselvää ja yhteydestä huolimatta koskaan ei voi olettaa toisen puolesta mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos ny vielä välttämättä haluat jotain väkinäistä näistä äijän räprllyksistä vääntää😉
Ap on mun äijä. Se ei vaan vielä tiedä sitä. Se tietää sen sillä minuutilla, kun tavataan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi olla olemassa yhteys toiseen ihmiseen ja kemiat toimii vahvasti.
Mutta nämä asiat voi laittaa ihmisen käyttäytymään täysin päinvastaisella tavalla.
Kaikki ei ole niin itsestääselvää ja yhteydestä huolimatta koskaan ei voi olettaa toisen puolesta mitään.1. sivusta vastaaja: näin se on.
Uskon, että nyt on hyvä hetki ottaa happea ja tilaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1. sivusta vastaaja: näin se on.
Uskon, että nyt on hyvä hetki ottaa happea ja tilaa.Ap;n päiväuni-guppenainen ei ota sinun terapeuttisia ehdotelmiasi vakavasti. En aio ottaa happea ja tilaa. Tiedän kyllä imeneeni kaiken hapen. Näin minulle sanoo jokainen mies, joka kanssani on saanut tumma tekemisiin. En ymmärrä, mitä n tarkoittaa. Elämme,siis hengitämme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap on mun äijä. Se ei vaan vielä tiedä sitä. Se tietää sen sillä minuutilla, kun tavataan.
Mitäs jos se on toisen naisen äijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omit tämän vaan itsellesi?Miksi ihmeessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole palannut raiteilleen tänään kun tapasin ap:n täällä. Näin on tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap kyllä vielä ymmärtää, että minä, naisguppe, olen hänelle ainoa oikea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän vähän hitaampikin ymmärrä, että puhut aapee ja mies itsestäsi ja pidät näille elämänkouluväelle näytöstä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos se on toisen naisen äijä?
Nytkö tämä sinun pähkähullu tarinointi menee niin, että tämä ns AP on jonkun naisen äijä? Vii hyvää päivää yksäri
- Anonyymi
Älä mieti, emmäkää ja parempi nii. Olet naimisissa ja mä vaan ihailin. Mun kaivattuni jota mulla on ihan vtun ikävä ei käy täällä. Tai ehkä kävi joskus mut todennäkösesti vaa haasto mua sillo..Nyt oon vaa hölissy
- Anonyymi
Haasteena asiat monesti koetaan. Siitä alkaakin sitten pieni kisa jossa ei ole voittajaa.
Peruskuvio.
- Anonyymi
Anonyyminä on helppoa syyttää toista.
Oletan, että kyseessä on vähän vakavammat asiat.
Yhteys oikeaan henkilöön.- AnonyymiUUSI
Mitä syyllistää?
Millä perusteella pitäisi tietää että kyseessä on vakava asia? Näitä kirjoituksia mitä täällä on ei ainakaan pysty ottamaan vakavasti.
Oikea henkilö varmasti ottaa yhteyden.
Olen täysin avoin juttelemaan. - AnonyymiUUSI
Eipä se sunkaan pää oiktin pelaa jos löydät anonyymien teksteistä jotain ylimaallisia merkityksellisyyksiä ja harot näitä guben tekstejä ja vaadit jotain yhteyksiä
- Anonyymi
Sepä se, kun et mainitse. En jaksa uskoa, että myöntäisit mitään. Parempi olla hiljaa.
- Anonyymi
Sen nyt tiesikin että olet mätä ihminen niin ihan sama. 🤣
- AnonyymiUUSI
Tämänkin asian voi tulla sanomaan suoraan niin saat mielenrauhan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kyl mä nyt ymmärrän. En ollut oma itseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kyl mä nyt ymmärrän. En ollut oma itseni.
No herranjumala. Pääasia että nyt olet.
Minä jatkan mätänemistä ja sinä saat olla vapautunut kaikesta.
Tuliko diili? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No herranjumala. Pääasia että nyt olet.
Minä jatkan mätänemistä ja sinä saat olla vapautunut kaikesta.
Tuliko diili?Ootas kysyn tilannetta. Tomppa mis mun rahat viipyy? Huoranpenikka kuule.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä ulkopuolinen ny tämän aloituksen perässä vai käykö mikä tahansa aapeeguben monologi itsensä kanssa? Sivusta
- Anonyymi
Rajat on alitettu
- Anonyymi
Vielä kerran aina vaan ikuisesti
- AnonyymiUUSI
Miksi me törmättäisiin. Sinähän et tiedä, kuka minä olen. Jos luulet tietäväsi, niin erehdyt.
- AnonyymiUUSI
Saattaa olla kahden tuntemattoman keskustelu.
Muussa tapauksessa jotain pientä valhetta tai peittelyä. Tarkista kertaalleen asiat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla kahden tuntemattoman keskustelu.
Muussa tapauksessa jotain pientä valhetta tai peittelyä. Tarkista kertaalleen asiat.Valhetta ja peittelyä? Jos joku haluaa näin monimutkaisesti näitä guben itselleen vastailu teattereita tulkita kun ei pääse jostain määrittelemättömästä aiheesta yli
- AnonyymiUUSI
Söpö 😘
- AnonyymiUUSI
Pussailen mies iltaisin sun kuvaa. Otin siitä suurennoksen.
- AnonyymiUUSI
Hauska olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hauska olet.
Minkä sitä itselleen voi. Ap:n kuva on mun tyynyn alla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hauska olet.
Mun mielestä tämä aapeeäijä on lähinnä surkuhupaisa tämän itselleenvastailuteatterinsa kansss josss vuorosanat menee päin sanonko mitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä tämä aapeeäijä on lähinnä surkuhupaisa tämän itselleenvastailuteatterinsa kansss josss vuorosanat menee päin sanonko mitä
Aapeee on ihana! Mun mielestä se on ihan superihana. Onneksi muiden naisten mielestä ei niinkään....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aapeee on ihana! Mun mielestä se on ihan superihana. Onneksi muiden naisten mielestä ei niinkään....
Ihanista ihanin ❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanista ihanin ❤️❤️❤️❤️
Ai aapee vai minä? Tykkäätkö pojista vai tytöistä!
- AnonyymiUUSI
Kaikki suomalaiset kirjoittaa täällä, joten ap:llä tulee menemään aikaa siihen, että hän haarukoi oikeat kirjoitukset. Niitähän riittää. Kannattaa lukea hamaan historiaan. Sieltä löytyy oikeat alkukirjaimetkin. Ne on sulle ap.
- AnonyymiUUSI
Kuka aloitti. Sinä sen aloitit. Sinä teit ensin itse sitä, mistä myöhemmin syytit mua. Avasit mun silmät, että miten miehet toimii.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä sulla on gubbe taaa jännittävä teatteri menossa itsesi kanssa🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä sulla on gubbe taaa jännittävä teatteri menossa itsesi kanssa🥱
Jännittävä guppekiima sinulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jännittävä guppekiima sinulla.
Onko sinulla jokin motiivi ymmärtää tämä palstaäijän teatteri jollain muulla tavalla jopa ed kommentin kontekstissa? 😬
- AnonyymiUUSI
Olet muuten aika kova puhumaan rumasti muista ihmisistä. Sinulla on aina tarina jostain "nolosta" ihmisestä nimineen. Viimeisestäkin käytti aika rumaa sanaa. Mieti sen ihmisen elämäntilanne omalle kohdallesi. Tämä on yksi syy, miksi mua ei huvita enää. Kaikki ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä, saavat osansa. Miksi alkaisin tutustumaan sellaiseen, joka puhuu muistakin rumasti eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Ap itse ruokkii tilannetta jatkuvasti muun muassa kirjoittamalla tänne. Yhyyyyy
- AnonyymiUUSI
Ruokin niin kauan kun näen tarpeelliseksi.
Kaikki on helppoa myös lopettaa vaikka tähän hetkeen. - AnonyymiUUSI
Ja tämä ns aapeen, josta olet jankuttanut on mielestäsi siis kuka? Meidän muiden mielestä se on palstagubbe ja sinä kukkuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä ns aapeen, josta olet jankuttanut on mielestäsi siis kuka? Meidän muiden mielestä se on palstagubbe ja sinä kukkuu
Muuten hyvä mutta kukaan ei noteeraa sinun kirjoituksia enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kukaan ei noteeraa sinun kirjoituksia enää.
Onko tämä siis jotain populismia? Vesi tulee hanasta ja sähkö stöpselistä tjsp
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruokin niin kauan kun näen tarpeelliseksi.
Kaikki on helppoa myös lopettaa vaikka tähän hetkeen.Näet tarpeelliseksi, koska yrität fishailla mut. Mä kerron sulle ap, että olen liian suuri vonkale sun verkkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näet tarpeelliseksi, koska yrität fishailla mut. Mä kerron sulle ap, että olen liian suuri vonkale sun verkkoon.
Samaa harrastat itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa harrastat itse.
Tottakai, kun tämä on niin kutkuttavaa. Veikkaan, että kiinnostus lopahtaisi, jos päätyisimme yhteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, kun tämä on niin kutkuttavaa. Veikkaan, että kiinnostus lopahtaisi, jos päätyisimme yhteen.
Muista että olen aika hyvä kalastamaan.
Ja tosielämässä veisin jalat altasi jos näin haluaisin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista että olen aika hyvä kalastamaan.
Ja tosielämässä veisin jalat altasi jos näin haluaisin.Voisit vieläkin, jos haluaisit, MUTTA
MUTTA
MUTTA
Vain jos MINÄ antaisin siihen mahdollisuuden.
Nainen on aktiivinen toimija, ei mikään fisu sun verkkosi pohjalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vieläkin, jos haluaisit, MUTTA
MUTTA
MUTTA
Vain jos MINÄ antaisin siihen mahdollisuuden.
Nainen on aktiivinen toimija, ei mikään fisu sun verkkosi pohjalla.Pyristele vastaan vain. Pian olet kultakala minun akvaariossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näet tarpeelliseksi, koska yrität fishailla mut. Mä kerron sulle ap, että olen liian suuri vonkale sun verkkoon.
Korkeintaan ruutanan kokoinen nilviäinen oot🐟🐟🐟
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korkeintaan ruutanan kokoinen nilviäinen oot🐟🐟🐟
Oikeastaan en ole edes kala, vaan Etelä-Suomen joen kultahippunen. En edes hippunen, vaan kokonainen kultakimpale. Sopii yrittää vetää ylös. Oho. Sulla tais katketa siima?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on mun guppe. En kai mä nyt ikinä mitään henkilötietoja antaisi. Menisit sinäkin vaan sekaisin gupesta, kuten minäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä siis jotain populismia? Vesi tulee hanasta ja sähkö stöpselistä tjsp
Ja sama sosiaalidemokraattisessa kontekstissa
- AnonyymiUUSI
Ap tunnistan sinut. En aio soittaa. Tiedän kyllä numerosi, mutta en soita. Saatamme todellakin nähdä, mutta kävelen ohi.
- AnonyymiUUSI
Koskaan mitään soittoa edes odottanut.
Etkö aio enää edes tervehtiä?
En tiennytkään että olen noin kauhea ihminen. - AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä et meinaa gubbe ittelles soitella- no kuka sulle sitten soittelis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan mitään soittoa edes odottanut.
Etkö aio enää edes tervehtiä?
En tiennytkään että olen noin kauhea ihminen.Sun kuva siellä tyynyn alla, ja on muuten ihan kuolassa. Ei Kuolan niemimaalla, vaan mun salivassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä et meinaa gubbe ittelles soitella- no kuka sulle sitten soittelis
Onks se palstaäijä jo niinkin sekasin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä ihan useampi henkilö keskustelee. Itse soisin keskustelun olevan vain minun ja ap:n välinen. Hän nyt haluaa tehdä tämän vaikeimman kautta.
Sitten kun olemme kimpassa, niin ei. Emme anna haastatteluja. Emme osallistu temppareihin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sen nyt pitäisi näkyä mm tästä lapselliselta itsensä kanssa kirjoittelusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sen nyt pitäisi näkyä mm tästä lapselliselta itsensä kanssa kirjoittelusta
Kyllä täällä on monta kirjoittajaa. Pidä sinä rakkaudenkipeä kateellinen suusi supussa.
- AnonyymiUUSI
Aion ap tilata julisteen sun kuvasta, ja ympyröin sun kasvot sydänkuvalla ❤️
- AnonyymiUUSI
Niin tietysti sitten vielä pussaan sitä julistetta. Sun kuva tulee ihan syljestä harmaaksi. Mieti tätä, kun menet illalla nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Pystyisit parempaankin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisit parempaankin.
Niin sinäkin kun avautumaan naisena esiintyvälle syyntakeettomasti tai siis njet, mutta niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin kun avautumaan naisena esiintyvälle syyntakeettomasti tai siis njet, mutta niin
Njet njet. Sylkigubbe on ihan muija.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisit parempaankin.
Niin pystyisinkin. Jos tavattaisiin, niin tekisin sut hulluksi sillain hyvällä tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoituhan vähän. Tiedän että sinulla on gubbe kiima korkealla.
Vastasin vain huumorilla huomoristiseen kirjoitukseen välittämättä kuka se on.
Kokeile sinäkin välillä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile sinäkin välillä.Mä en tule rauhoittumaan, koska haluun saalistaa. Olen nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile sinäkin välillä.En aio rauhoittua. Olen ihan guppekiimassa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En aio rauhoittua. Olen ihan guppekiimassa!
Pidetään sitä kiimaa korkealla sitten. Se ei paljoa vaadi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tule rauhoittumaan, koska haluun saalistaa. Olen nainen.
Pieni vinkki. Sulla on aika erikoinen tapa saalistaa vaikka vastailetkin välillä normaalisti kuten tähänkin ketjuun ja välillä alaoitat gubbe vouhottamisen. Kirjoittelet kolmeen eri sävyyn. Se ei toimi enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pieni vinkki. Sulla on aika erikoinen tapa saalistaa vaikka vastailetkin välillä normaalisti kuten tähänkin ketjuun ja välillä alaoitat gubbe vouhottamisen. Kirjoittelet kolmeen eri sävyyn. Se ei toimi enää.
Kuule guppe. Multa löytyy kyllä sävyjä vaikka muille jakaa. Täällä silti on ulkopuolisia "sivullisia" häiriköimässä sinun ja minun kutemista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstasetä lisää metodeistasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstasetä lisää metodeistasi!
Palstamuija ei tule koskaan paljastamaan metodeitaan. Se tietty henkilö on jo läsnä keskustelussamme. I can feel it.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstamuija ei tule koskaan paljastamaan metodeitaan. Se tietty henkilö on jo läsnä keskustelussamme. I can feel it.
Saakohan tämä "guppe" AP ulkomaailmaassakin kaikki yhtä sekaisin, niinkuin täällä palstalla?
Sinä tuskin tulet tätä guppea saamaan koskaan! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saakohan tämä "guppe" AP ulkomaailmaassakin kaikki yhtä sekaisin, niinkuin täällä palstalla?
Sinä tuskin tulet tätä guppea saamaan koskaan!Kylläpä saan. Olen saanut tähän astisessa elämässäni jokaisen gupen, jonka vain olen halunnut. Kauneuteni sokaisee heidät. Silloin on minun helppo iskeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä saan. Olen saanut tähän astisessa elämässäni jokaisen gupen, jonka vain olen halunnut. Kauneuteni sokaisee heidät. Silloin on minun helppo iskeä.
Taidat kirjoitella mies tätä potaskaa psyykataksesi huonoitsetuntoisia emäntiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Njet njet. Sylkigubbe on ihan muija.
No et sinä kyllä ole ja toisekseen ilmoitat joks toisessa kommentissa olevasi mies js AP
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä kyllä ole ja toisekseen ilmoitat joks toisessa kommentissa olevasi mies js AP
Sivullinen pätee
- AnonyymiUUSI
Lopeta se paskan jauhanta. Itse teit aloitteen ja valehtelit kaiken.
- AnonyymiUUSI
En aio lopettaa jauhantaa. En ennenkuin myönnät tunteesi. Sitten kyllästyn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En aio lopettaa jauhantaa. En ennenkuin myönnät tunteesi. Sitten kyllästyn.
Painekyllästetty mies ja nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Painekyllästetty mies ja nainen.
Kyllä, mutta nainen ei ole lauta. Isompia oksantyviä löytyy pari kappaletta. Mies on kyllä varsinainen riuku.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mutta nainen ei ole lauta. Isompia oksantyviä löytyy pari kappaletta. Mies on kyllä varsinainen riuku.
No voi voi. Ihanko vaan muutama oksan tynkä löytyy. Toivottavasti löytyy joku luuranko tilalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi. Ihanko vaan muutama oksan tynkä löytyy. Toivottavasti löytyy joku luuranko tilalle.
Luuranko? Niitä löytyy catwalkilta ja hei halloween meni jo aikaa sitten.
- AnonyymiUUSI
"En myöskään fanaattisesti usko ja omi näitä liirumeita mitä täällä kirjoitetaan."
Voi ap kulta. Kannattaa uskoa siihen, että jos joku tuntuu olevan kirjoitettu juuri sille, niin sitähän se on.- AnonyymiUUSI
Luuleekohan se nainen oikeasti että uskon näitä.
Sehän tästä tekee vielä surkuhupaisemman tilanteen.
Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä.Nytkö vasta huomasit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä.Leikkipä hyvinkin. Itsekin haluat kovasti osallistua siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Leikkipä hyvinkin. Itsekin haluat kovasti osallistua siihen.
Jos mukaan kerta halutaan niin miksi en.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mukaan kerta halutaan niin miksi en.
Todellakin halutaan. Tuu leikkiin kotia mun kaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä.Kyllähän sinä uskotkin. Juuri siinä aktiivisesti kommentoit. Eihän täällä olekaan mitään väitteitä, joihin uskoa tai ei. Tämä on miehen ja naisen välistö vuoropuhelua.
Sinä toivot, että tämä leikki on leikki, joka odottaa sinua. Sisimmässäsi nautit täysin rinnoin. Saatat toivoa, että piiloleikki vaihtuisi jo vihdoin kotileikkiin. Minulla on noita vauvanukkeja, joilla voit harjoitella. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sinä uskotkin. Juuri siinä aktiivisesti kommentoit. Eihän täällä olekaan mitään väitteitä, joihin uskoa tai ei. Tämä on miehen ja naisen välistö vuoropuhelua.
Sinä toivot, että tämä leikki on leikki, joka odottaa sinua. Sisimmässäsi nautit täysin rinnoin. Saatat toivoa, että piiloleikki vaihtuisi jo vihdoin kotileikkiin. Minulla on noita vauvanukkeja, joilla voit harjoitella.Jos noin hyvin tiedät niin kerro toki buorostasi mikä on sinun sisäinen nautintosi.
Voit olla varma että en tarvitse harjoittelua nukkejen kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin hyvin tiedät niin kerro toki buorostasi mikä on sinun sisäinen nautintosi.
Voit olla varma että en tarvitse harjoittelua nukkejen kanssa.En tarkoittanut niitä pumpattava vaan ihan baby bornia
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin hyvin tiedät niin kerro toki buorostasi mikä on sinun sisäinen nautintosi.
Voit olla varma että en tarvitse harjoittelua nukkejen kanssa.Voit harjoitella syöttämistä ja vaipan vaihtoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä.Luuletko sä ihan oikeasti että "just se" nainen on kirjoittanut yhtäkään kommenttia noista mitä tässä ketjussa on. Taikka muissakaan mistä oot kuvitellut että se ja se kommentti on "sen" 🙄
- AnonyymiUUSI
Ap. Ei sillä muijalla ollut koiraa.
- AnonyymiUUSI
Ap on hyvä ja ottaa naiseen yhteyttä. Turha sitä täällä palstoilla on osallistua fiktiiviseen kirjoitteluun.
- AnonyymiUUSI
AP sai, jo guppe miehksiluuljiankin pauloihinsa. Siinä on kova saavutus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AP sai, jo guppe miehksiluuljiankin pauloihinsa. Siinä on kova saavutus.
Tää nainen on rautaa! 🏆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää nainen on rautaa! 🏆
AP on mies edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AP on mies edelleen.
Tiedetään. Ap on mun saalistanut vonkale. Kehuinkin äsken itseäni. Tiedän olevani aivan mahtava! 💄👄💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään. Ap on mun saalistanut vonkale. Kehuinkin äsken itseäni. Tiedän olevani aivan mahtava! 💄👄💋
Sen verran korjaan, että tarkoitin tietysti saalistamani, en saalistanut. Minä aion vielä pistää tuon miehen kuriin ja avioliiton satamaan. Hän ei sitä ole päättänyt. Minä olen sen asian mielessäni päättänyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua kukaan mies kehu siellä irl?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AP on mies edelleen.
Niinpä. Koittakaa päästä pakkomielteiset yli siitä, edes tämän aloituksen osalta
- AnonyymiUUSI
Pidetään ap lippu ja vähän muukin korkealla. 😉😏
- AnonyymiUUSI
Pidetään. Tämä ketju meni hivenen korkealentoiselle tasolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis ap? Tavataanko? Alks olen? Lähetän sulle lentosuukkoja 😘😘😘😘😘😘😘Olen rakastunut ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se harmi että nämä gupen teatterit vuoroin naista esittäen menee nykyään aina vähän päreiksi
- AnonyymiUUSI
Tiesitkö aloittaja, että tänne kirjoittaa ihmiset vauvasta baariin. Mikä on todennäköisyys, että sinun tavoittelemasi henkilö näkee tämän? Vielä pienempi todennäköisyys on, että hän vastaa sinulle.
- AnonyymiUUSI
Vauvasta baariin? Buahahahahaaaaa
Kai niitä vauvoja tuleekin tuollaisille miehille. Narrataan naisia joka kadun kulmassa. Mä en tahdo olla enää Carrie....
- AnonyymiUUSI
Etsiminen taitaa olla ap:n erikoisalaa. Löytäminen ja kiinniottaminen eivät niinkään.
- AnonyymiUUSI
Se on jäänyt kiinni aikoja sitten. Leikitään nyt sitten tietämättömiä jos nainen niin haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on jäänyt kiinni aikoja sitten. Leikitään nyt sitten tietämättömiä jos nainen niin haluaa.
Mikä se sellainen leikki on? Leikitäänkö Arvaa kuka? Monopoli ei ole mun makuun.
- AnonyymiUUSI
Ap hiljenit, kun luulet, että vaikenemisella karistaa yli-innokkaat fanit. Mitä kauemmin olet hiljaa, sitä kauemmin minä täällä sinulle kirjoitan.
- AnonyymiUUSI
Fanitetaan toisiamme eikö vaan. Ei siihen muita tarvita.
Toisinaan hiljaa ja toisinaan vähän innokkaammin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fanitetaan toisiamme eikö vaan. Ei siihen muita tarvita.
Toisinaan hiljaa ja toisinaan vähän innokkaammin.Syvennetään fanituksemme.💒
- AnonyymiUUSI
Haluatko ap oikeasti tietää päällimmäisen pointtini ja motiivin? Kirjoita sitten yv. Minä en tänne kirjoita pointtejani ja motoiveitani.
- AnonyymiUUSI
Olin myöskin ajatellut kouluttaa ap:sitä täydellisen aviomiehen. En oikein tullut ajatelleeksi, että ehkä kaikista ei ole täydelliseksi aviomieheksi.
- AnonyymiUUSI
Asennoitumistasi olisi pitänyt hieman säätää
- AnonyymiUUSI
Kerrotko mikä tämän gupen asenteessa on vikana sinun dissosiaation mukaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko mikä tämän gupen asenteessa on vikana sinun dissosiaation mukaan?
Tiedätkö edes, mitä dissosiaatio tarkoittaa? Outo sanavalinta. Kerros se, että miten se asiaan liittyy, niin sitten voin opettaa miehelle hieman maailmaa. Avata vähän naisen näkökulmaa.
- AnonyymiUUSI
Ap:n unelmien nainen kysyykin nyt yleisöltä, että pitäisikö minun olla ajatuksistani täysin rehellinen? Vastatkaa kommentoimalla alle.
Haluaako ap todella tietää, miksi aloitin tämän kaiken? - AnonyymiUUSI
Minun tarkoitus oli tehdä selväksi miksi en ole kontaktissa kanssasi.Ettet luule että vihaan tai inhoan sinua päin vastoin pidän sinun rauhallisuudestasi.
Minulle tuli myös suojeluvaisto sinua kohtaan.- AnonyymiUUSI
Lisään Halusin myös tietää kiusataanko sinuakin kun olemme niin erinlaiset muihin verrattuna pohjimmiltaan.
- AnonyymiUUSI
Suojeluvaisto on molemminpuolista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suojelu mikä? Luonnonsuojelu? Ei kai kaloja ole vielä suojeltu? Mistä puhutte?
- AnonyymiUUSI
Oletko siis aina ap vai joku guppe sivusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään Halusin myös tietää kiusataanko sinuakin kun olemme niin erinlaiset muihin verrattuna pohjimmiltaan.
Kiusataanko? Ei minua pysty kukaan kiusaamaan, eikä sellaista ole ollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiusataanko? Ei minua pysty kukaan kiusaamaan, eikä sellaista ole ollut.
En luonnollisesti ota täällä viestejä tosissaan muulloin kun ne mitkä tulee päittäin eriaikaan ja samaanaikaan kun teen jotain kotonani intiimiä.Niitä on tuhansia yhteensattumia jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinkin että niitä hulluja ei ole kun se kourallinen jos sitäkään.Normaali ihmiset ei kiusaa varsinkaan enään yli 60 -vuotiaat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En luonnollisesti ota täällä viestejä tosissaan muulloin kun ne mitkä tulee päittäin eriaikaan ja samaanaikaan kun teen jotain kotonani intiimiä.Niitä on tuhansia yhteensattumia jo.
Rakas mitä intiimiä teet suljettujen oviesi takana? Raotahan meille hieman verhon reunaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhteensattumat nuo merkityselämykset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis aina ap vai joku guppe sivusta?
Sulla se taas kiirettä pitelee pilkkoa tätä gupen teatteria läpi, voimia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se taas kiirettä pitelee pilkkoa tätä gupen teatteria läpi, voimia
Kiire tässä on itse kullakin
- AnonyymiUUSI
Taitaa palstalaisten mt-kuntoutujien motiivi olla ajanviete. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Taas sivusta seuraaja yrittää päteä
- AnonyymiUUSI
Kyllä täällä nyky senioritkin mellestää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken ikäiset tämä on parempaa viihdettä kuin seiska
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne stans kyttää päivät pitkät naisten ulostamista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas sivusta seuraaja yrittää päteä
Eikä se muodosta kovin ymmärrettäviä lauseita, ku on tämä yhteen henkilöön menevä maaninen maalitusrupeama päällä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken ikäiset tämä on parempaa viihdettä kuin seiska
Mitä viihdyttävää tässä palstaäijän teatterissa muka on ressu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sepä fantastista👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se muodosta kovin ymmärrettäviä lauseita, ku on tämä yhteen henkilöön menevä maaninen maalitusrupeama päällä
Aijaa. Kenen taloa se maalaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Kenen taloa se maalaa?
Varmaan entisen työpaikkansa seiniä mielessään. Voimia arvuuttelija
- AnonyymiUUSI
Ap voisi jo aloittaa ketjun vielä kerran vol 2, niin ketjun käänteitä olisi helpompi seurata.
- AnonyymiUUSI
Guppenainen kai aloittanut jo ja huutaa koko ajan megafoniin
- AnonyymiUUSI
Etkö pidä siitä minkä suunnan tämä gupen ketju sai? Voi juku ikuinen aloittajasta juontaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka lujasti sinun täytyy visioida näitä megafoneja, että niitä näkyy päässäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vinoileejo sinulle joku? Tuskin on tähän guppemiehen monologiin niin sidoksissa. Olrtko harkinnut lokaan psykiatrian osaajan Konsultaatiota yhteen aloitukseen kerrallaan pesiytyvä kärpänen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vinoileejo sinulle joku? Tuskin on tähän guppemiehen monologiin niin sidoksissa. Olrtko harkinnut lokaan psykiatrian osaajan Konsultaatiota yhteen aloitukseen kerrallaan pesiytyvä kärpänen?
Opettele kirjoittamaan. Tekstistäsi ei saa mitään selvää. Taisi jäädä peruskoulu kesken?
- AnonyymiUUSI
Ap mikä on sun ongelma? Kaikista ulos
- AnonyymiUUSI
Teeeeeee
- AnonyymiUUSI
Ämmmmmmm
- AnonyymiUUSI
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Jaahas. Ä t m i t t e l I i j ä is Back again
- AnonyymiUUSI
Mutta kirjaimet väärin päin -tämi? 😳🤭
- AnonyymiUUSI
No mitä se sinun vaippaihottumaan vaikuttaa, mister jaahas? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se sinun vaippaihottumaan vaikuttaa, mister jaahas? Sivusta
Ap:ltä saa ehkä partaihottuman kun oikein pussaa
- AnonyymiUUSI
Aaaaaaaaaapeeeeeeeeeee
Rakastan sinua❤️
R
A
K
A
S
Sen selväksi tein
Me mennään maalla naimisiin
Lallallallalllaaaaaaa - AnonyymiUUSI
Mikä ihme sulle on nyt tullut?🤔
- AnonyymiUUSI
Oletko nyt sitten aapee vai se guppenainen vai sivullinen? Alatkaa ihmiset allekirjoittamaan jotenkin viestinne. Tätä on niin hankalaa seurata sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt sitten aapee vai se guppenainen vai sivullinen? Alatkaa ihmiset allekirjoittamaan jotenkin viestinne. Tätä on niin hankalaa seurata sivusta.
Voi sinua kun ottaa itsetunnolle jos nainen on komeampi kuin sinä mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua kun ottaa itsetunnolle jos nainen on komeampi kuin sinä mies.
Tämä nainen on, tämä guppenainen, entinen missi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nainen on, tämä guppenainen, entinen missi
Sis taitaa guppemies kismittää tämä sulle annettu lempinimi😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sis taitaa guppemies kismittää tämä sulle annettu lempinimi😉
Ei kismitä. Voin olla oikein hyvin tämän ketjun ajan guppenainen. 😉😘💋👄😘
- AnonyymiUUSI
Kenestä naisesta nyt puhut tässä?
- AnonyymiUUSI
Perehdy. Lue ajatuksella. Opiskele. Syvennys. Keskity. Kysele oikeita kysymyksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perehdy. Lue ajatuksella. Opiskele. Syvennys. Keskity. Kysele oikeita kysymyksiä.
Niin sä taidat olla se 30-40 vuotias perheetön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sä taidat olla se 30-40 vuotias perheetön.
Niitähän on Suomi pullollaan. Lue uutiset äijä. Kuvauksesi osuu joka toiseen tuon ikäluokan naiseen.
- AnonyymiUUSI
Asiasta pitsinnypläykseen. Taidot muunnella totuutta. Olisit nyplännyt vain mun pitsistringejäni.
- AnonyymiUUSI
Naisesi ap käy välillä iltavuorossa ja jatkaa sitten sinun rakastamista. Olet ajatuksissani. 🧠
- AnonyymiUUSI
Eikös tämä ollutkaan ikävä palsta.?Menkää iloitteleen muualle
- AnonyymiUUSI
Oikeastaan käyn teeeekooossa hakemassa saikkua, että saan loppuillan ja yön vain keskittyä meihin.
Aaapeee. Myönnän, etten ehkä ollut se, joksi minua luulit, mutta olen ehdottomasti se, jota sinä olet odottanut koko elämäsi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä ollutkaan ikävä palsta.?Menkää iloitteleen muualle
Niin kauan ikävöin aapeetä, kunnes aapee luovuttaa minulle yhteystietonsa. Ajan täältä hänen luokseen viivana. Sinä sen sijaan olet vain kateellinen ja katkera minun ja ap:n onnesta.
T. "Guppe"nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan ikävöin aapeetä, kunnes aapee luovuttaa minulle yhteystietonsa. Ajan täältä hänen luokseen viivana. Sinä sen sijaan olet vain kateellinen ja katkera minun ja ap:n onnesta.
T. "Guppe"nainenOnnittelut teille. 🤷🏿 Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. "Guppe"nainenTämä sinun surkuhupaisa ja koominen digiallekirjoitus menee varmaan näille naiseen kohdistuvan pakkomielteen omaaville läpi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun surkuhupaisa ja koominen digiallekirjoitus menee varmaan näille naiseen kohdistuvan pakkomielteen omaaville läpi
No totta vie menee läpi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No totta vie menee läpi
Kyllä nämä reppanat on vaan niin tuuliajolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä reppanat on vaan niin tuuliajolla
👀🍿
- AnonyymiUUSI
Menemme ap naimisiin. Sen teemme ennen kuin sisälläsi ehtii. Meidän häät on hienommat ja kalliimmat. Eikös niin. 👰💍💒
Sleighbells ring, are you listening ap?
Our wedding bells ring.- AnonyymiUUSI
Sisaruksesi. Ja en mä piittaa sun tunteista. Kyllä sä ehdit tulla tunteisiin mukaan joskus sitten. Nyt on kiire kiiiire kiiiiiiire, et ei pääse aaapeee karkuun
- AnonyymiUUSI
Olet se Kirsi joka trollaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet se Kirsi joka trollaa
En ole harmiksesi mikään trolli-Kirsi. Kerrohan lisää siiitä Kiristä meille kaikille.
- AnonyymiUUSI
Rakas. Avasin juuri keskustelun tulevista häistämme sekä keskustelut vol 2 ja vol 3, jonne sinä voit esimerkiksi kirjoittaa minulle Rakkauskirjeen kaiken kansan nähtäville
- AnonyymiUUSI
Sekopäistä mutta olkoot.
Nainen sä oot ykkönen vaikka ketju meni hivenen out of control.
En kerkeä tänään enempää täällä leikkimään.
Ole niinkuin olet.
Moi.
-AP- AnonyymiUUSI
Ai hivenen?
- AnonyymiUUSI
Hetkinen. Jos olen ykkönen, niin minne sinä ap luulet meneväsi? Tuliko nyt jo ryppy rakkauteen.
📣Aaaaaaapeeee!!!!!!!!!!? 📣 Heti paikalla tänne. - AnonyymiUUSI
📣 Takaisin palstalle viimeistään klo 22.30.
Sinulla on nyt kotiintuloaika. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai hivenen?
Mitä ihmettä eikö tämä äijä ole just tosi tasapainoisen oloinen kun vastaa itse itselleen, niin muiden ei tartte
- AnonyymiUUSI
Tuosta nyt viimeistään tiedä, että ap on mun hakema guppe. T. Guppenainen
Pitäisiköhän rekisteröidä tuosta nimimerkki - AnonyymiUUSI
Moi moi.
- AnonyymiUUSI
Ap kun tulee töistä kotiin, niin hänellä on hieman kiinni otettavaa. You gotta catch up. 😜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta nyt viimeistään tiedä, että ap on mun hakema guppe. T. Guppenainen
Pitäisiköhän rekisteröidä tuosta nimimerkkiNo teepåäpä ihmeessä sudsugubbe noin, menee psy koottisille täydestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No teepåäpä ihmeessä sudsugubbe noin, menee psy koottisille täydestä
Heti kun ehdin. On niin kova työ tässä ehdotella aapeelle.
- AnonyymiUUSI
Saa nähdä mihin sfääreihin ilta vie tämänkin ketjun 👀
- AnonyymiUUSI
Sinulla äijäparalla ei ole mitään muuta elämää kuin hööpöttää tätä vähäjärkistä väkeä näillä monologeilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla äijäparalla ei ole mitään muuta elämää kuin hööpöttää tätä vähäjärkistä väkeä näillä monologeilla
Tämä ei ole MONOLOGI vaan DIALOGI. Tääl kirjoittaa ainakin ap ja guppenainen. Te sivulliset vain hämmennätte soppaa. Johan pyysin teitä olemaan sekaantumatta. Minulla on kauha omasta takaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olihan sillä Jenni Vartiaisellakin Monologi. Ei kai meidän Jenni näitä lue?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole MONOLOGI vaan DIALOGI. Tääl kirjoittaa ainakin ap ja guppenainen. Te sivulliset vain hämmennätte soppaa. Johan pyysin teitä olemaan sekaantumatta. Minulla on kauha omasta takaa.
Teelusikan kokoinen 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teelusikan kokoinen 🤣🤣🤣🤣
Haen tarvittaessa kaivinkoneen kauhan, niin johan hämmentyy
- AnonyymiUUSI
6 poistettua viestiä. Onkohan naiset lähetelleet tänne yhteystietoja vai mistä mahtaa olla kysymys.
- AnonyymiUUSI
En tiedä varmaan joku mankuja menetti hermonsa kun ei gupen monologin spinnaus oikeen lähtenyt rullaamaan ja tuli rumia sanoja. Elämä on kovaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä varmaan joku mankuja menetti hermonsa kun ei gupen monologin spinnaus oikeen lähtenyt rullaamaan ja tuli rumia sanoja. Elämä on kovaa
Tämä on kyllä naisgupen näkökulmasta moniääninen ketju, enkä tarkoita sillä skitsofreenisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni toin esille jo aiemmissa viesteissäni, mitkä minun motiivit oli. Ihan varmasti luit ne. Enkä mielestäni aloittanut tätä, mutta miten vain. Hienoa, että voidaan vihdoin jättää tämä taakse. Kaikkea hyvää elämääsi!
- AnonyymiUUSI
Jos et ole aapee, niin kuka SINÄ nyt sitten olet. Mitä kaikkea olet palstalle kirjoittanut?
- AnonyymiUUSI
Sä olet niin definitely se guppe, jolle kirjoitan. Toivottelet aina kaikkea hyvää.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä aapee aloitit tämän. Me emme jätä asiaa taaksemne, vaan hääkellot soi ding Ding Dong. T. Guppenainen
- AnonyymiUUSI
Tämä ketju on jo niin katastrofi.
Näin käy jokaiselle ketjulle jos yritän jotain hänelle kirjoittaa.
Huvittavaa ja sairasta tämä on samaan aikaan.
Pystytkö oikeasti jättämään taakse? Sori mutta nyt vähän epäilen sua.
-Aloittaja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Voitko ap sitten kirjoittaa guppenaiselle sähköpostia tai tekstaria?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Aapeee. En voi koskaan unohtaa sinua. Miksi pitäisi? Mitkä ne muut ketjut on? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko ap sitten kirjoittaa guppenaiselle sähköpostia tai tekstaria?
Rajansa kaikella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Aapeee. Tao se päähäsi. ME kuulumME yhteeeen.
Mikä siinä on niin vaikeaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rajansa kaikella.
Miten niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Mitä katastrofaalista on anonyymissä ketjussa? Vaikuttaa siltä, että aloittaja toivoo gupen tai minkä lie naisen olevan kaipuunsa kohde. Yleisö jännittää. Piparit hankittu. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Aapeee. Perustele miksi minun pitäisi muka perua häämme?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Aapee. En voi jättää sua taakse. Olen sen päättänyt. Me mennään naimisiin. Hääpäivän kerron myöhemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Sulla on kova yritys päällä ymmärtää tämä itsekseen jutskaava guppemies naiseksi ja kysellä sen ns kahdenvälisessä jutussa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Kyllä pystyn. Yhteen emme tule päätymään, joten mitä muuta sitä voisi edes tehdä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Aloittaja.Miksi kirjoittelet yleisillä palstoilla. Tottakai näistä tulee tällaisia sekasortoja, kun tänne kirjoittaa kuka tahansa. Uskotko aloittaja, että täällä kirjoittaa sinulle se nainen, jota ikävöit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pystyn. Yhteen emme tule päätymään, joten mitä muuta sitä voisi edes tehdä?
Aapeee. Tämä ei ole guppenainen, vaan joku feikki. Minä en luovu sinusta aapee muruseni koskaan.
- AnonyymiUUSI
Ap on siis rakastunut johonkin palstanaiseen. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Huono teoria.
Mutta miten vain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huono teoria.
Mutta miten vain.No palstalla sekoilevaan naiseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huono teoria.
Mutta miten vain.Kuulostaa ap siltä, että sinulla on vähän hällä väliä asenne. Tunteen paloa kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No palstalla sekoilevaan naiseen?
Itse on halunnut huomiota. Sitä on tarjottu hänelle takaisin.
Ei tämä ole sen pidemmällä.
Turhaa stressiä se nainen tästä palstasta ottaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän illuusion lanseeraus on tainnut maksaa sinulle oman mielenterveyden, eikö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista koo heijata selostaesss levottomasti ees taas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa stressiä se nainen tästä palstasta ottaa.No pistä mies etenemään pidemmälle. On se nyt kumma, että nainen kirjoittaa jo häistä, ja sinä et tajua. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja korva kiinni ruudulla saattaa auttaa kans
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen koo. En ole koo. Mun nimessä ei ole yhtä ainoaa koota. T. Guppenainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No pistä mies etenemään pidemmälle. On se nyt kumma, että nainen kirjoittaa jo häistä, ja sinä et tajua. Sivusta.
Hyvää huumoria joo. Tai ei ehkä sittenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa stressiä se nainen tästä palstasta ottaa.Miksi turhaa stressiä? Etkö sinä aapee rakastamaan minua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huumoria joo. Tai ei ehkä sittenkään.
Huumoria. Minusta näyttää siltä, että ap ja guppenainen tuntevat toisensa oikeasti. Tämä on mielenkiintoinen teatteri. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ap siltä, että sinulla on vähän hällä väliä asenne. Tunteen paloa kiitos.
Ap:n näkökulmaa tarvittaisiin kyllä lisää
- AnonyymiUUSI
Aivan, mutta minähän vuonna niin tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Minkä ikäinen olet aapee?
- AnonyymiUUSI
Aaaaaapeeeee
Saat naisen pöksyt märiksi
Heitit vesi-ilmapallolla
Nolottaa astua ovesta ulos- AnonyymiUUSI
Onko sulla itseäsi kehuva mies kuitenkin sellainen epäilys, ettei kukaan nainen ole koskaan sillai niin innostunut näistä sex-hommista kanssasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla itseäsi kehuva mies kuitenkin sellainen epäilys, ettei kukaan nainen ole koskaan sillai niin innostunut näistä sex-hommista kanssasi?
Olen edelleenkin sexguppenainen. Seksikäs ku mikä!
- AnonyymiUUSI
Ap on söpö. Ap on söpö. Pusi pusi aapee. Pussailen sun kuvaa täällä. Otin siitä suurennoksen, jotta kasvonne olisi saman kokoiset. On kyllä rakeinen kuva. Sitten aina kun olen valmis, niin sujautan kuva tyynyn alle.
- AnonyymiUUSI
Sä oot guppe kirjoittanut aika monta kertaa jo tästä oman lärvisi julisteesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot guppe kirjoittanut aika monta kertaa jo tästä oman lärvisi julisteesta
Mun kasvot onkin niin kauniit. Haluaisit säkin niitä suudella. Ei vaan oikeasti mulla on julisteena ap. Se on niin komea.
T. Gubbenainen
- AnonyymiUUSI
Aapeee rakas. Teen välillä ruokaa. On tosi rankkaa, kun joudun huutelemaan perääsi. Vastaat, muttet vastaa. Olisitko kiltti selkeäsanaisenpi. Häitämme en kuitenkaan peru. En aio luopua sinusta koskaan.
- AnonyymiUUSI
Ihan siis sivusta mutta löysitpä ihastuttavan yleisön tälle aloitukselle- olisko käsittänyt sen ottamisen ihan kirjaimellisesti ja löysin rantein sitten toteuttanut kehoitusta …🥂.
- AnonyymiUUSI
Antaa yleisön mylviä keskenään.
Kunhan hän ei mieti että on nyt jotenkin tehnyt tyhmästi tms.
Ymmärrystä riittää häntä kohtaan loputtomasti.
Ei sen ihmeempää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaa yleisön mylviä keskenään.
Kunhan hän ei mieti että on nyt jotenkin tehnyt tyhmästi tms.
Ymmärrystä riittää häntä kohtaan loputtomasti.
Ei sen ihmeempää.Aapeee on vaan niin ihana.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Te gupet ette käsitä.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️aapee❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Aapeee on ihqu
Aapeee. Olet taas siellä, missä tiedän sinun olevan
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💒 Tervetuloa häihimme ap:n kanssa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️****** paikkakunnan kirkkoon ❤️❤️❤️❤️❤️(tietäjät tietää, turha laskea kirjaimia, kun on feikki määrä tähtiä)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Häihin kutsuttu kaikki sivustaseuraajat❤️Ilmoittautua voi asianomaisen pariskunnan ketjuihin❤️❤️❤️❤️❤️Aapeelle tehtäväksi mennä sormuskauppaan❤️❤️❤️❤️❤️Koko on 17.0 💍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Timantteja/valkokulta❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Tunnistan kaupan eteisen leluautomaatin feikkirinkulat❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️onhan frakki jo hankittu? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
- AnonyymiUUSI
💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
- AnonyymiUUSI
💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 17.0 on koko, valkokulta, timantteja 💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍
- AnonyymiUUSI
Aaaaapeee ja mä
On meillä häät pian hä?
On sinne kutsuttu kaikki teidät
Todistamaan kuinka vihitään meidät
Aapeetä taitaa jännittää
Kun tää nainen suhdetta vanhaa taas lämmittää
Aapeeko aikoo alttarilla jänistää?
No way, mä aion bestmanin perään hätistää.
Kristalli pallo tuo kun pöydälläni jököttää
Niin oikein mukava avioelämä aapeella häämöttää. - AnonyymiUUSI
Tsiisus mikä pafletti. Kuka oikeesti jaksaa? 🤔🙂
- AnonyymiUUSI
Minä jaksan. Aapeee on mun!
- AnonyymiUUSI
Korjaan pamfletti. Mietin, että miten kellään voi olla aikaa tämmöiseen? Mistä syystä? Vaikka ois kuinka Gubbetouhua niin voi hyvät hyssykät sentään 😅
Koittakaa rauhoittua.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan pamfletti. Mietin, että miten kellään voi olla aikaa tämmöiseen? Mistä syystä? Vaikka ois kuinka Gubbetouhua niin voi hyvät hyssykät sentään 😅
Koittakaa rauhoittua..Mä en aio rauhoittua. En ennenkuin joko tämä ketju on 2000 viestiä TAI ap on mun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koittakaa rauhoittua..Kaikelle on kyllä syy. Olisit itsekin ap:nä otettu, jos joku nainen sinulle kirjoittaisi. Myönnän pois.
- AnonyymiUUSI
Sinä aloitit tämän.
- AnonyymiUUSI
Ai kuka ap vai naistako syytät?
- AnonyymiUUSI
En tiiä kuka on aloittanut, mutta itse en osallistuisi tämmöisiin ketjuihin aloittajana enkä juuri muutenkaan. Ihan yhtä tuubaa ja tyhjänpäiväistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä kuka on aloittanut, mutta itse en osallistuisi tämmöisiin ketjuihin aloittajana enkä juuri muutenkaan. Ihan yhtä tuubaa ja tyhjänpäiväistä.
Tuubaa. Taidan tietää kuka olet. Olen kuullut vain yhden klopin käyttävän tuota sanaa.
Sinun kirjoituksesi on yhtä huilua.. 😜😉😘💄👄💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Pussailen kuvassa jahka saan sen käsiini. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tuubaa juu. Teit itsestäsi aktiivin, kun kirjoitit tänne. Samalla tulit paljastaneeksi lukeneesi koko ketjun. Myönnän pois mies. Olet rakkaudenkipeä ja kateellinen. Tiedät, että ketjun takana on todellinen vuosituhannen rakkaustarina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tuubaa juu. Teit itsestäsi aktiivin, kun kirjoitit tänne. Samalla tulit paljastaneeksi lukeneesi koko ketjun. Myönnän pois mies. Olet rakkaudenkipeä ja kateellinen. Tiedät, että ketjun takana on todellinen vuosituhannen rakkaustarina.
Kiitos palautteestasi. Toki luin koko ketjun, enhän muutoin olisi kirjoittanut siitä palautetta.
Olen nainen ja tässä elämäntilanteessa en osaa itsekään sanoa mitä olen. Tuskin silloin tiedät sitä sinäkään.
Tämä oli minusta ihan yhtä sairasta tuubaa kuin kirjoitukset ns. Veeralle. Tosi kaukana vuosituhannen rakkaustarinasta. Tosi kaukana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos palautteestasi. Toki luin koko ketjun, enhän muutoin olisi kirjoittanut siitä palautetta.
Olen nainen ja tässä elämäntilanteessa en osaa itsekään sanoa mitä olen. Tuskin silloin tiedät sitä sinäkään.
Tämä oli minusta ihan yhtä sairasta tuubaa kuin kirjoitukset ns. Veeralle. Tosi kaukana vuosituhannen rakkaustarinasta. Tosi kaukana.Paitsi että on. Kun aapee on mun. En ole muuten naisista kiinnostunut, olen pahoillani. Toivottavasti et loukkaannu kovin. T. Guppenainen
- AnonyymiUUSI
On aapee mies minulle se oikea.
Siks nääs oon on ihan onnesta soikea.
Hunnulleni valkoiselle aapeeen pitää välttää astumasta
Ja sukulapsiaan vihkivalojen aikaan kieltää parkumasta.
On anoppini hyväksyttävä miniä tää parhain
ja hellään huomaani annettava poikansa armain.
Menselssohnia valitsen meille häämarssiksi
Ja toivon, ettei vihkitilaisuus etene ihan farssiksi. - AnonyymiUUSI
Tämähän oli mielenkiintoinen ketju kun täältä poistettiin lukuisia rekattujenkin viestejä tuosta noin vaan.
Villi palsta ja käytäntö kun miettii minkälaisia yhteyksiä on ollut ylläpitoon ja mitä sieltä on vastattu.
Jokaisen on hyvä miettiä mitä tänne kannattaa kirjoittaa. - AnonyymiUUSI
Minkälainen morsio aapeetä mahtaa odottaa?
Onko se jokin näistä?
a) 👰🏻
b) 👰
c) 👰🏻♂️
d) 👰🏾♂️
e) 👰🏿♂️
f) 👰♂️
g) 👰🏿♀️
h) 👰🏼♂️
i) 👰🏻♀️
j) 👰🏿
Tässä nyt vaihtoehdot. Jos ei aapeestä kuulu mitään, alamme käymään palstanapakymppiä, niin eiköhän joku nainen hänelle löydy.- AnonyymiUUSI
Mukavista mukavin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Koko haaremi tietysti.
- AnonyymiUUSI
Veikkaan että aapeetä ujostuttaa katsoa tännepäin
Vaikka istumme hääpöydässä vierekkäin.
Hääkakun leikkaamme ja minä rouva polkaisen
Häävalssin pyörteisiin sinut aapee ohjailen.
Ohjelma häissämme on kaikenkaikkiaan viihdyttävä
Lopuksi hääsviittiin on meidän rakas siirryttävä.
Ettehän vieraat uteliaisuudesta sitten sekoa
Kun läpi yön sviitissä harjoitamme vauvan tekoa.- AnonyymiUUSI
Sun pitäisi olla kirjailija. Hyvää matskua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäisi olla kirjailija. Hyvää matskua.
Kiitos. 🙇🏻♀️ Kuitenkin first things first eli aapeelle renkula nimettömään!
💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 aaaaapeeeeeee💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 📣 Missä olet kulta?
- AnonyymiUUSI
Aaaaapeeee aappeeee aaaaaaaaaaaaasqapeeeeeeeee
- AnonyymiUUSI
Siis ootko jo 75 veeee
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269