Vielä kerran.

Anonyymi-ap

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän.
En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä mitään.
Saat olla aivan rauhassa en tule sinua häiriköimään ja voit ottaa täysin rennosti jos satutaan törmäämään.
En myöskään fanaattisesti usko ja omi näitä liirumeita mitä täällä kirjoitetaan.
Joten ei ole mitään ongelmaa olemassa.
Vähän jäin tietysti miettimään että mikä sinun päällimmäinen pointti ja motiivi oli.
Jokatapauksessa kaikki on hyvin.
Ota rennosti.

360

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska viimeksi törmättiin

• Anonyymi
        UUSI

Ei tuntematon pönttö kenellekään mitään vastaa.

sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Onko hermot taas kireällä kun gubbe ei tanssi tanssia ns?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on joka tapauksessa mun guppe. Älkää sivulliset sekaantuko keskusteluun!
        Keskustelkaa vaan niistä omista parisuhde ja mt-ongelmistanne. Hus pois täältä sivulliset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelkaa vaan niistä omista parisuhde ja mt-ongelmistanne. Hus pois täältä sivulliset.

Tähän guppe naiseen haluan kyllä tutustua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti sä haluat tutustua muhun. Kyllä mä sen uskon. Oletko itse homo vai hetero vai jotain muuta? En edelleenkään ole guppe. Multa puuttuu sellainen tärkeä kappale tuolta housuista. Siksi varmaan olenkin niin guppekiimainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin hälyttää mulla, että mun guppe on nimenomaan tällä tanssimassa ripaskaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Älkää sivulliset sekaantuko. Tämä ap on minun guppe. Te ette pysty häntä minulta kaappaamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti sä haluat tutustua muhun. Kyllä mä sen uskon. Oletko itse homo vai hetero vai jotain muuta? En edelleenkään ole guppe. Multa puuttuu sellainen tärkeä kappale tuolta housuista. Siksi varmaan olenkin niin guppekiimainen.

Olet se röökimummo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tutustutaan? Voin pitää haaremia, jossa olet sinä ja ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se röökimummo

Mä en ole ikinä polttanut eliöissäni ensimmäistäkään tupakkaa. Olen entinen missi. En enää misseile, kun haluaisin keskittyä lapsentekohommiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kylläkin mies, reppana väkisin kääntäjä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin nytkö sinä naisena yötä päivää esiintyvä setämies olet kääntänyt tämän huuhaatarinointisi tällä tavalla😂

• Anonyymi

Ei mene tasan onnen lahjat.

• Anonyymi

Sivusta - näin se on. Ja niin kaikki asiat palasivat raiteilleen.

• Anonyymi
        UUSI

No jos ny vielä välttämättä haluat jotain väkinäistä näistä äijän räprllyksistä vääntää😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totean sivusta, oma kokema sellainen, että toiset ovat sokeita näkemään oman käytöksen voineen vaikuttaa toisen käytökseen väärällä tavalla, kun ymmärrys kokemastaan ollut päin vastainen kuin toisella. Monesti sekin on halusta tai haluttomuudesta kiinni, eroavat näkemykset toisiinsa 🧐

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totean sivusta, oma kokema sellainen, että toiset ovat sokeita näkemään oman käytöksen voineen vaikuttaa toisen käytökseen väärällä tavalla, kun ymmärrys kokemastaan ollut päin vastainen kuin toisella. Monesti sekin on halusta tai haluttomuudesta kiinni, eroavat näkemykset toisiinsa 🧐

Aina voi olla olemassa yhteys toiseen ihmiseen ja kemiat toimii vahvasti.
        Mutta nämä asiat voi laittaa ihmisen käyttäytymään täysin päinvastaisella tavalla.
        Kaikki ei ole niin itsestääselvää ja yhteydestä huolimatta koskaan ei voi olettaa toisen puolesta mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ny vielä välttämättä haluat jotain väkinäistä näistä äijän räprllyksistä vääntää😉

Ap on mun äijä. Se ei vaan vielä tiedä sitä. Se tietää sen sillä minuutilla, kun tavataan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi olla olemassa yhteys toiseen ihmiseen ja kemiat toimii vahvasti.
        Mutta nämä asiat voi laittaa ihmisen käyttäytymään täysin päinvastaisella tavalla.
        Kaikki ei ole niin itsestääselvää ja yhteydestä huolimatta koskaan ei voi olettaa toisen puolesta mitään.

1. sivusta vastaaja: näin se on.
        Uskon, että nyt on hyvä hetki ottaa happea ja tilaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

1. sivusta vastaaja: näin se on.
        Uskon, että nyt on hyvä hetki ottaa happea ja tilaa.

Ap;n päiväuni-guppenainen ei ota sinun terapeuttisia ehdotelmiasi vakavasti. En aio ottaa happea ja tilaa. Tiedän kyllä imeneeni kaiken hapen. Näin minulle sanoo jokainen mies, joka kanssani on saanut tumma tekemisiin. En ymmärrä, mitä n tarkoittaa. Elämme,siis hengitämme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap on mun äijä. Se ei vaan vielä tiedä sitä. Se tietää sen sillä minuutilla, kun tavataan.

Mitäs jos se on toisen naisen äijä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omit tämän vaan itsellesi?Miksi ihmeessä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei ole palannut raiteilleen tänään kun tapasin ap:n täällä. Näin on tarkoitettu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap kyllä vielä ymmärtää, että minä, naisguppe, olen hänelle ainoa oikea.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän vähän hitaampikin ymmärrä, että puhut aapee ja mies itsestäsi ja pidät näille elämänkouluväelle näytöstä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos se on toisen naisen äijä?

Nytkö tämä sinun pähkähullu tarinointi menee niin, että tämä ns AP on jonkun naisen äijä? Vii hyvää päivää yksäri

• Anonyymi

Älä mieti, emmäkää ja parempi nii. Olet naimisissa ja mä vaan ihailin. Mun kaivattuni jota mulla on ihan vtun ikävä ei käy täällä. Tai ehkä kävi joskus mut todennäkösesti vaa haasto mua sillo..Nyt oon vaa hölissy

• Anonyymi

Haasteena asiat monesti koetaan. Siitä alkaakin sitten pieni kisa jossa ei ole voittajaa.
        Peruskuvio.

• Anonyymi

Anonyyminä on helppoa syyttää toista.
      Oletan, että kyseessä on vähän vakavammat asiat.
      Yhteys oikeaan henkilöön.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä syyllistää?
        Millä perusteella pitäisi tietää että kyseessä on vakava asia? Näitä kirjoituksia mitä täällä on ei ainakaan pysty ottamaan vakavasti.
        Oikea henkilö varmasti ottaa yhteyden.
        Olen täysin avoin juttelemaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä se sunkaan pää oiktin pelaa jos löydät anonyymien teksteistä jotain ylimaallisia merkityksellisyyksiä ja harot näitä guben tekstejä ja vaadit jotain yhteyksiä

• Anonyymi

Sepä se, kun et mainitse. En jaksa uskoa, että myöntäisit mitään. Parempi olla hiljaa.

• Anonyymi

Sen nyt tiesikin että olet mätä ihminen niin ihan sama. 🤣

• Anonyymi
        UUSI

Tämänkin asian voi tulla sanomaan suoraan niin saat mielenrauhan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan kyl mä nyt ymmärrän. En ollut oma itseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan kyl mä nyt ymmärrän. En ollut oma itseni.

No herranjumala. Pääasia että nyt olet.
        Minä jatkan mätänemistä ja sinä saat olla vapautunut kaikesta.
        Tuliko diili?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No herranjumala. Pääasia että nyt olet.
        Minä jatkan mätänemistä ja sinä saat olla vapautunut kaikesta.
        Tuliko diili?

Ootas kysyn tilannetta. Tomppa mis mun rahat viipyy? Huoranpenikka kuule.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä ulkopuolinen ny tämän aloituksen perässä vai käykö mikä tahansa aapeeguben monologi itsensä kanssa? Sivusta

• Anonyymi

Rajat on alitettu

• Anonyymi

Vielä kerran aina vaan ikuisesti

• Anonyymi
      UUSI

Miksi me törmättäisiin. Sinähän et tiedä, kuka minä olen. Jos luulet tietäväsi, niin erehdyt.

• Anonyymi
        UUSI

Saattaa olla kahden tuntemattoman keskustelu.
        Muussa tapauksessa jotain pientä valhetta tai peittelyä. Tarkista kertaalleen asiat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla kahden tuntemattoman keskustelu.
        Muussa tapauksessa jotain pientä valhetta tai peittelyä. Tarkista kertaalleen asiat.

Valhetta ja peittelyä? Jos joku haluaa näin monimutkaisesti näitä guben itselleen vastailu teattereita tulkita kun ei pääse jostain määrittelemättömästä aiheesta yli

• Anonyymi
      UUSI

Söpö 😘

• Anonyymi
      UUSI

Pussailen mies iltaisin sun kuvaa. Otin siitä suurennoksen.

• Anonyymi
        UUSI

Hauska olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska olet.

Minkä sitä itselleen voi. Ap:n kuva on mun tyynyn alla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska olet.

Mun mielestä tämä aapeeäijä on lähinnä surkuhupaisa tämän itselleenvastailuteatterinsa kansss josss vuorosanat menee päin sanonko mitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tämä aapeeäijä on lähinnä surkuhupaisa tämän itselleenvastailuteatterinsa kansss josss vuorosanat menee päin sanonko mitä

Aapeee on ihana! Mun mielestä se on ihan superihana. Onneksi muiden naisten mielestä ei niinkään....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aapeee on ihana! Mun mielestä se on ihan superihana. Onneksi muiden naisten mielestä ei niinkään....

Ihanista ihanin ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanista ihanin ❤️❤️❤️❤️

Ai aapee vai minä? Tykkäätkö pojista vai tytöistä!

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki suomalaiset kirjoittaa täällä, joten ap:llä tulee menemään aikaa siihen, että hän haarukoi oikeat kirjoitukset. Niitähän riittää. Kannattaa lukea hamaan historiaan. Sieltä löytyy oikeat alkukirjaimetkin. Ne on sulle ap.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka aloitti. Sinä sen aloitit. Sinä teit ensin itse sitä, mistä myöhemmin syytit mua. Avasit mun silmät, että miten miehet toimii.

• Anonyymi
        UUSI

Kylläpä sulla on gubbe taaa jännittävä teatteri menossa itsesi kanssa🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä sulla on gubbe taaa jännittävä teatteri menossa itsesi kanssa🥱

Jännittävä guppekiima sinulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jännittävä guppekiima sinulla.

Onko sinulla jokin motiivi ymmärtää tämä palstaäijän teatteri jollain muulla tavalla jopa ed kommentin kontekstissa? 😬

• Anonyymi
      UUSI

Olet muuten aika kova puhumaan rumasti muista ihmisistä. Sinulla on aina tarina jostain "nolosta" ihmisestä nimineen. Viimeisestäkin käytti aika rumaa sanaa. Mieti sen ihmisen elämäntilanne omalle kohdallesi. Tämä on yksi syy, miksi mua ei huvita enää. Kaikki ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä, saavat osansa. Miksi alkaisin tutustumaan sellaiseen, joka puhuu muistakin rumasti eteenpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Ap itse ruokkii tilannetta jatkuvasti muun muassa kirjoittamalla tänne. Yhyyyyy

• Anonyymi
        UUSI

Ruokin niin kauan kun näen tarpeelliseksi.
        Kaikki on helppoa myös lopettaa vaikka tähän hetkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Ja tämä ns aapeen, josta olet jankuttanut on mielestäsi siis kuka? Meidän muiden mielestä se on palstagubbe ja sinä kukkuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä ns aapeen, josta olet jankuttanut on mielestäsi siis kuka? Meidän muiden mielestä se on palstagubbe ja sinä kukkuu

Muuten hyvä mutta kukaan ei noteeraa sinun kirjoituksia enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta kukaan ei noteeraa sinun kirjoituksia enää.

Onko tämä siis jotain populismia? Vesi tulee hanasta ja sähkö stöpselistä tjsp

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokin niin kauan kun näen tarpeelliseksi.
        Kaikki on helppoa myös lopettaa vaikka tähän hetkeen.

Näet tarpeelliseksi, koska yrität fishailla mut. Mä kerron sulle ap, että olen liian suuri vonkale sun verkkoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näet tarpeelliseksi, koska yrität fishailla mut. Mä kerron sulle ap, että olen liian suuri vonkale sun verkkoon.

Samaa harrastat itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa harrastat itse.

Tottakai, kun tämä on niin kutkuttavaa. Veikkaan, että kiinnostus lopahtaisi, jos päätyisimme yhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, kun tämä on niin kutkuttavaa. Veikkaan, että kiinnostus lopahtaisi, jos päätyisimme yhteen.

Muista että olen aika hyvä kalastamaan.
        Ja tosielämässä veisin jalat altasi jos näin haluaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista että olen aika hyvä kalastamaan.
        Ja tosielämässä veisin jalat altasi jos näin haluaisin.

Voisit vieläkin, jos haluaisit, MUTTA

MUTTA

MUTTA

Vain jos MINÄ antaisin siihen mahdollisuuden.

Nainen on aktiivinen toimija, ei mikään fisu sun verkkosi pohjalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit vieläkin, jos haluaisit, MUTTA

MUTTA

MUTTA

Vain jos MINÄ antaisin siihen mahdollisuuden.

Nainen on aktiivinen toimija, ei mikään fisu sun verkkosi pohjalla.

Pyristele vastaan vain. Pian olet kultakala minun akvaariossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan ruutanan kokoinen nilviäinen oot🐟🐟🐟

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeintaan ruutanan kokoinen nilviäinen oot🐟🐟🐟

Oikeastaan en ole edes kala, vaan Etelä-Suomen joen kultahippunen. En edes hippunen, vaan kokonainen kultakimpale. Sopii yrittää vetää ylös. Oho. Sulla tais katketa siima?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No se on mun guppe. En kai mä nyt ikinä mitään henkilötietoja antaisi. Menisit sinäkin vaan sekaisin gupesta, kuten minäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä siis jotain populismia? Vesi tulee hanasta ja sähkö stöpselistä tjsp

Ja sama sosiaalidemokraattisessa kontekstissa

• Anonyymi
      UUSI

Ap tunnistan sinut. En aio soittaa. Tiedän kyllä numerosi, mutta en soita. Saatamme todellakin nähdä, mutta kävelen ohi.

• Anonyymi
        UUSI

Koskaan mitään soittoa edes odottanut.
        Etkö aio enää edes tervehtiä?
        En tiennytkään että olen noin kauhea ihminen.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä ihmettä et meinaa gubbe ittelles soitella- no kuka sulle sitten soittelis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan mitään soittoa edes odottanut.
        Etkö aio enää edes tervehtiä?
        En tiennytkään että olen noin kauhea ihminen.

Sun kuva siellä tyynyn alla, ja on muuten ihan kuolassa. Ei Kuolan niemimaalla, vaan mun salivassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä et meinaa gubbe ittelles soitella- no kuka sulle sitten soittelis

Onks se palstaäijä jo niinkin sekasin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä ihan useampi henkilö keskustelee. Itse soisin keskustelun olevan vain minun ja ap:n välinen. Hän nyt haluaa tehdä tämän vaikeimman kautta.

Sitten kun olemme kimpassa, niin ei. Emme anna haastatteluja. Emme osallistu temppareihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sen nyt pitäisi näkyä mm tästä lapselliselta itsensä kanssa kirjoittelusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sen nyt pitäisi näkyä mm tästä lapselliselta itsensä kanssa kirjoittelusta

Kyllä täällä on monta kirjoittajaa. Pidä sinä rakkaudenkipeä kateellinen suusi supussa.

• Anonyymi
      UUSI

Aion ap tilata julisteen sun kuvasta, ja ympyröin sun kasvot sydänkuvalla ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Niin tietysti sitten vielä pussaan sitä julistetta. Sun kuva tulee ihan syljestä harmaaksi. Mieti tätä, kun menet illalla nukkumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Pystyisit parempaankin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyisit parempaankin.

Niin sinäkin kun avautumaan naisena esiintyvälle syyntakeettomasti tai siis njet, mutta niin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin kun avautumaan naisena esiintyvälle syyntakeettomasti tai siis njet, mutta niin

Njet njet. Sylkigubbe on ihan muija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyisit parempaankin.

Niin pystyisinkin. Jos tavattaisiin, niin tekisin sut hulluksi sillain hyvällä tavalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoituhan vähän. Tiedän että sinulla on gubbe kiima korkealla.
        Vastasin vain huumorilla huomoristiseen kirjoitukseen välittämättä kuka se on.
        Kokeile sinäkin välillä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile sinäkin välillä.

Mä en tule rauhoittumaan, koska haluun saalistaa. Olen nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile sinäkin välillä.

En aio rauhoittua. Olen ihan guppekiimassa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En aio rauhoittua. Olen ihan guppekiimassa!

Pidetään sitä kiimaa korkealla sitten. Se ei paljoa vaadi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tule rauhoittumaan, koska haluun saalistaa. Olen nainen.

Pieni vinkki. Sulla on aika erikoinen tapa saalistaa vaikka vastailetkin välillä normaalisti kuten tähänkin ketjuun ja välillä alaoitat gubbe vouhottamisen. Kirjoittelet kolmeen eri sävyyn. Se ei toimi enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni vinkki. Sulla on aika erikoinen tapa saalistaa vaikka vastailetkin välillä normaalisti kuten tähänkin ketjuun ja välillä alaoitat gubbe vouhottamisen. Kirjoittelet kolmeen eri sävyyn. Se ei toimi enää.

Kuule guppe. Multa löytyy kyllä sävyjä vaikka muille jakaa. Täällä silti on ulkopuolisia "sivullisia" häiriköimässä sinun ja minun kutemista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro palstasetä lisää metodeistasi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro palstasetä lisää metodeistasi!

Palstamuija ei tule koskaan paljastamaan metodeitaan. Se tietty henkilö on jo läsnä keskustelussamme. I can feel it.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstamuija ei tule koskaan paljastamaan metodeitaan. Se tietty henkilö on jo läsnä keskustelussamme. I can feel it.

Saakohan tämä "guppe" AP ulkomaailmaassakin kaikki yhtä sekaisin, niinkuin täällä palstalla?
        Sinä tuskin tulet tätä guppea saamaan koskaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saakohan tämä "guppe" AP ulkomaailmaassakin kaikki yhtä sekaisin, niinkuin täällä palstalla?
        Sinä tuskin tulet tätä guppea saamaan koskaan!

Kylläpä saan. Olen saanut tähän astisessa elämässäni jokaisen gupen, jonka vain olen halunnut. Kauneuteni sokaisee heidät. Silloin on minun helppo iskeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä saan. Olen saanut tähän astisessa elämässäni jokaisen gupen, jonka vain olen halunnut. Kauneuteni sokaisee heidät. Silloin on minun helppo iskeä.

Taidat kirjoitella mies tätä potaskaa psyykataksesi huonoitsetuntoisia emäntiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Njet njet. Sylkigubbe on ihan muija.

No et sinä kyllä ole ja toisekseen ilmoitat joks toisessa kommentissa olevasi mies js AP

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinä kyllä ole ja toisekseen ilmoitat joks toisessa kommentissa olevasi mies js AP

Sivullinen pätee

• Anonyymi
      UUSI

Lopeta se paskan jauhanta. Itse teit aloitteen ja valehtelit kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

En aio lopettaa jauhantaa. En ennenkuin myönnät tunteesi. Sitten kyllästyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En aio lopettaa jauhantaa. En ennenkuin myönnät tunteesi. Sitten kyllästyn.

Painekyllästetty mies ja nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Painekyllästetty mies ja nainen.

Kyllä, mutta nainen ei ole lauta. Isompia oksantyviä löytyy pari kappaletta. Mies on kyllä varsinainen riuku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta nainen ei ole lauta. Isompia oksantyviä löytyy pari kappaletta. Mies on kyllä varsinainen riuku.

No voi voi. Ihanko vaan muutama oksan tynkä löytyy. Toivottavasti löytyy joku luuranko tilalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi. Ihanko vaan muutama oksan tynkä löytyy. Toivottavasti löytyy joku luuranko tilalle.

Luuranko? Niitä löytyy catwalkilta ja hei halloween meni jo aikaa sitten.

• Anonyymi
      UUSI

"En myöskään fanaattisesti usko ja omi näitä liirumeita mitä täällä kirjoitetaan."

Voi ap kulta. Kannattaa uskoa siihen, että jos joku tuntuu olevan kirjoitettu juuri sille, niin sitähän se on.

• Anonyymi
        UUSI

Luuleekohan se nainen oikeasti että uskon näitä.
        Sehän tästä tekee vielä surkuhupaisemman tilanteen.
        Joku isompi leikki täällä on ollut jo pitkään käynnissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö vasta huomasit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkipä hyvinkin. Itsekin haluat kovasti osallistua siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkipä hyvinkin. Itsekin haluat kovasti osallistua siihen.

Jos mukaan kerta halutaan niin miksi en.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mukaan kerta halutaan niin miksi en.

Todellakin halutaan. Tuu leikkiin kotia mun kaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sinä uskotkin. Juuri siinä aktiivisesti kommentoit. Eihän täällä olekaan mitään väitteitä, joihin uskoa tai ei. Tämä on miehen ja naisen välistö vuoropuhelua.
        Sinä toivot, että tämä leikki on leikki, joka odottaa sinua. Sisimmässäsi nautit täysin rinnoin. Saatat toivoa, että piiloleikki vaihtuisi jo vihdoin kotileikkiin. Minulla on noita vauvanukkeja, joilla voit harjoitella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sinä uskotkin. Juuri siinä aktiivisesti kommentoit. Eihän täällä olekaan mitään väitteitä, joihin uskoa tai ei. Tämä on miehen ja naisen välistö vuoropuhelua.
        Sinä toivot, että tämä leikki on leikki, joka odottaa sinua. Sisimmässäsi nautit täysin rinnoin. Saatat toivoa, että piiloleikki vaihtuisi jo vihdoin kotileikkiin. Minulla on noita vauvanukkeja, joilla voit harjoitella.

Jos noin hyvin tiedät niin kerro toki buorostasi mikä on sinun sisäinen nautintosi.
        Voit olla varma että en tarvitse harjoittelua nukkejen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin hyvin tiedät niin kerro toki buorostasi mikä on sinun sisäinen nautintosi.

En tarkoittanut niitä pumpattava vaan ihan baby bornia

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit harjoitella syöttämistä ja vaipan vaihtoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sä ihan oikeasti että "just se" nainen on kirjoittanut yhtäkään kommenttia noista mitä tässä ketjussa on. Taikka muissakaan mistä oot kuvitellut että se ja se kommentti on "sen" 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Ap. Ei sillä muijalla ollut koiraa.

• Anonyymi
      UUSI

Ap on hyvä ja ottaa naiseen yhteyttä. Turha sitä täällä palstoilla on osallistua fiktiiviseen kirjoitteluun.

• Anonyymi
        UUSI

AP sai, jo guppe miehksiluuljiankin pauloihinsa. Siinä on kova saavutus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AP sai, jo guppe miehksiluuljiankin pauloihinsa. Siinä on kova saavutus.

Tää nainen on rautaa! 🏆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää nainen on rautaa! 🏆

AP on mies edelleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AP on mies edelleen.

Tiedetään. Ap on mun saalistanut vonkale. Kehuinkin äsken itseäni. Tiedän olevani aivan mahtava! 💄👄💋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään. Ap on mun saalistanut vonkale. Kehuinkin äsken itseäni. Tiedän olevani aivan mahtava! 💄👄💋

Sen verran korjaan, että tarkoitin tietysti saalistamani, en saalistanut. Minä aion vielä pistää tuon miehen kuriin ja avioliiton satamaan. Hän ei sitä ole päättänyt. Minä olen sen asian mielessäni päättänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sua kukaan mies kehu siellä irl?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AP on mies edelleen.

Niinpä. Koittakaa päästä pakkomielteiset yli siitä, edes tämän aloituksen osalta

• Anonyymi
      UUSI

Pidetään ap lippu ja vähän muukin korkealla. 😉😏

• Anonyymi
        UUSI

Pidetään. Tämä ketju meni hivenen korkealentoiselle tasolle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis ap? Tavataanko? Alks olen? Lähetän sulle lentosuukkoja 😘😘😘😘😘😘😘Olen rakastunut ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se harmi että nämä gupen teatterit vuoroin naista esittäen menee nykyään aina vähän päreiksi

• Anonyymi
      UUSI

Tiesitkö aloittaja, että tänne kirjoittaa ihmiset vauvasta baariin. Mikä on todennäköisyys, että sinun tavoittelemasi henkilö näkee tämän? Vielä pienempi todennäköisyys on, että hän vastaa sinulle.

• Anonyymi
        UUSI

Vauvasta baariin? Buahahahahaaaaa

Kai niitä vauvoja tuleekin tuollaisille miehille. Narrataan naisia joka kadun kulmassa. Mä en tahdo olla enää Carrie....

• Anonyymi
      UUSI

Etsiminen taitaa olla ap:n erikoisalaa. Löytäminen ja kiinniottaminen eivät niinkään.

• Anonyymi
        UUSI

Se on jäänyt kiinni aikoja sitten. Leikitään nyt sitten tietämättömiä jos nainen niin haluaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jäänyt kiinni aikoja sitten. Leikitään nyt sitten tietämättömiä jos nainen niin haluaa.

Mikä se sellainen leikki on? Leikitäänkö Arvaa kuka? Monopoli ei ole mun makuun.

• Anonyymi
      UUSI

Ap hiljenit, kun luulet, että vaikenemisella karistaa yli-innokkaat fanit. Mitä kauemmin olet hiljaa, sitä kauemmin minä täällä sinulle kirjoitan.

• Anonyymi
        UUSI

Fanitetaan toisiamme eikö vaan. Ei siihen muita tarvita.
        Toisinaan hiljaa ja toisinaan vähän innokkaammin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Fanitetaan toisiamme eikö vaan. Ei siihen muita tarvita.
        Toisinaan hiljaa ja toisinaan vähän innokkaammin.

Syvennetään fanituksemme.💒

• Anonyymi
      UUSI

Haluatko ap oikeasti tietää päällimmäisen pointtini ja motiivin? Kirjoita sitten yv. Minä en tänne kirjoita pointtejani ja motoiveitani.

• Anonyymi
      UUSI

Olin myöskin ajatellut kouluttaa ap:sitä täydellisen aviomiehen. En oikein tullut ajatelleeksi, että ehkä kaikista ei ole täydelliseksi aviomieheksi.

• Anonyymi
      UUSI

Asennoitumistasi olisi pitänyt hieman säätää

• Anonyymi
        UUSI

Kerrotko mikä tämän gupen asenteessa on vikana sinun dissosiaation mukaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mikä tämän gupen asenteessa on vikana sinun dissosiaation mukaan?

Tiedätkö edes, mitä dissosiaatio tarkoittaa? Outo sanavalinta. Kerros se, että miten se asiaan liittyy, niin sitten voin opettaa miehelle hieman maailmaa. Avata vähän naisen näkökulmaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ap:n unelmien nainen kysyykin nyt yleisöltä, että pitäisikö minun olla ajatuksistani täysin rehellinen? Vastatkaa kommentoimalla alle.
      Haluaako ap todella tietää, miksi aloitin tämän kaiken?

• Anonyymi
      UUSI

Minun tarkoitus oli tehdä selväksi miksi en ole kontaktissa kanssasi.Ettet luule että vihaan tai inhoan sinua päin vastoin pidän sinun rauhallisuudestasi.
      Minulle tuli myös suojeluvaisto sinua kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI

Lisään Halusin myös tietää kiusataanko sinuakin kun olemme niin erinlaiset muihin verrattuna pohjimmiltaan.

• Anonyymi
        UUSI

Suojeluvaisto on molemminpuolista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suojelu mikä? Luonnonsuojelu? Ei kai kaloja ole vielä suojeltu? Mistä puhutte?

• Anonyymi
        UUSI

Oletko siis aina ap vai joku guppe sivusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään Halusin myös tietää kiusataanko sinuakin kun olemme niin erinlaiset muihin verrattuna pohjimmiltaan.

Kiusataanko? Ei minua pysty kukaan kiusaamaan, eikä sellaista ole ollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusataanko? Ei minua pysty kukaan kiusaamaan, eikä sellaista ole ollut.

En luonnollisesti ota täällä viestejä tosissaan muulloin kun ne mitkä tulee päittäin eriaikaan ja samaanaikaan kun teen jotain kotonani intiimiä.Niitä on tuhansia yhteensattumia jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin että niitä hulluja ei ole kun se kourallinen jos sitäkään.Normaali ihmiset ei kiusaa varsinkaan enään yli 60 -vuotiaat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En luonnollisesti ota täällä viestejä tosissaan muulloin kun ne mitkä tulee päittäin eriaikaan ja samaanaikaan kun teen jotain kotonani intiimiä.Niitä on tuhansia yhteensattumia jo.

Rakas mitä intiimiä teet suljettujen oviesi takana? Raotahan meille hieman verhon reunaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteensattumat nuo merkityselämykset

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis aina ap vai joku guppe sivusta?

Sulla se taas kiirettä pitelee pilkkoa tätä gupen teatteria läpi, voimia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla se taas kiirettä pitelee pilkkoa tätä gupen teatteria läpi, voimia

Kiire tässä on itse kullakin

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa palstalaisten mt-kuntoutujien motiivi olla ajanviete. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Taas sivusta seuraaja yrittää päteä

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä täällä nyky senioritkin mellestää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken ikäiset tämä on parempaa viihdettä kuin seiska

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne stans kyttää päivät pitkät naisten ulostamista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sivusta seuraaja yrittää päteä

Eikä se muodosta kovin ymmärrettäviä lauseita, ku on tämä yhteen henkilöön menevä maaninen maalitusrupeama päällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken ikäiset tämä on parempaa viihdettä kuin seiska

Mitä viihdyttävää tässä palstaäijän teatterissa muka on ressu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä fantastista👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se muodosta kovin ymmärrettäviä lauseita, ku on tämä yhteen henkilöön menevä maaninen maalitusrupeama päällä

Aijaa. Kenen taloa se maalaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa. Kenen taloa se maalaa?

Varmaan entisen työpaikkansa seiniä mielessään. Voimia arvuuttelija

• Anonyymi
      UUSI

Ap voisi jo aloittaa ketjun vielä kerran vol 2, niin ketjun käänteitä olisi helpompi seurata.

• Anonyymi
        UUSI

Guppenainen kai aloittanut jo ja huutaa koko ajan megafoniin

• Anonyymi
        UUSI

Etkö pidä siitä minkä suunnan tämä gupen ketju sai? Voi juku ikuinen aloittajasta juontaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka lujasti sinun täytyy visioida näitä megafoneja, että niitä näkyy päässäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vinoileejo sinulle joku? Tuskin on tähän guppemiehen monologiin niin sidoksissa. Olrtko harkinnut lokaan psykiatrian osaajan Konsultaatiota yhteen aloitukseen kerrallaan pesiytyvä kärpänen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vinoileejo sinulle joku? Tuskin on tähän guppemiehen monologiin niin sidoksissa. Olrtko harkinnut lokaan psykiatrian osaajan Konsultaatiota yhteen aloitukseen kerrallaan pesiytyvä kärpänen?

Opettele kirjoittamaan. Tekstistäsi ei saa mitään selvää. Taisi jäädä peruskoulu kesken?

• Anonyymi
      UUSI

Ap mikä on sun ongelma? Kaikista ulos

• Anonyymi
      UUSI

Teeeeeee

• Anonyymi
      UUSI

Ämmmmmmm

• Anonyymi
      UUSI

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas. Ä t m i t t e l I i j ä is Back again

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kirjaimet väärin päin -tämi? 😳🤭

• Anonyymi
        UUSI

No mitä se sinun vaippaihottumaan vaikuttaa, mister jaahas? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä se sinun vaippaihottumaan vaikuttaa, mister jaahas? Sivusta

Ap:ltä saa ehkä partaihottuman kun oikein pussaa

• Anonyymi
      UUSI

Aaaaaaaaaapeeeeeeeeeee

Rakastan sinua❤️

R

A

K

A

S

Sen selväksi tein

Me mennään maalla naimisiin

Lallallallalllaaaaaaa

• Anonyymi
      UUSI

Mikä ihme sulle on nyt tullut?🤔

• Anonyymi
        UUSI

Oletko nyt sitten aapee vai se guppenainen vai sivullinen? Alatkaa ihmiset allekirjoittamaan jotenkin viestinne. Tätä on niin hankalaa seurata sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt sitten aapee vai se guppenainen vai sivullinen? Alatkaa ihmiset allekirjoittamaan jotenkin viestinne. Tätä on niin hankalaa seurata sivusta.

Voi sinua kun ottaa itsetunnolle jos nainen on komeampi kuin sinä mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua kun ottaa itsetunnolle jos nainen on komeampi kuin sinä mies.

Tämä nainen on, tämä guppenainen, entinen missi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nainen on, tämä guppenainen, entinen missi

Sis taitaa guppemies kismittää tämä sulle annettu lempinimi😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sis taitaa guppemies kismittää tämä sulle annettu lempinimi😉

Ei kismitä. Voin olla oikein hyvin tämän ketjun ajan guppenainen. 😉😘💋👄😘

• Anonyymi
      UUSI

Kenestä naisesta nyt puhut tässä?

• Anonyymi
        UUSI

Perehdy. Lue ajatuksella. Opiskele. Syvennys. Keskity. Kysele oikeita kysymyksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perehdy. Lue ajatuksella. Opiskele. Syvennys. Keskity. Kysele oikeita kysymyksiä.

Niin sä taidat olla se 30-40 vuotias perheetön.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sä taidat olla se 30-40 vuotias perheetön.

Niitähän on Suomi pullollaan. Lue uutiset äijä. Kuvauksesi osuu joka toiseen tuon ikäluokan naiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Asiasta pitsinnypläykseen. Taidot muunnella totuutta. Olisit nyplännyt vain mun pitsistringejäni.

• Anonyymi
      UUSI

Naisesi ap käy välillä iltavuorossa ja jatkaa sitten sinun rakastamista. Olet ajatuksissani. 🧠

• Anonyymi
        UUSI

Eikös tämä ollutkaan ikävä palsta.?Menkää iloitteleen muualle

• Anonyymi
        UUSI

Oikeastaan käyn teeeekooossa hakemassa saikkua, että saan loppuillan ja yön vain keskittyä meihin.
        Aaapeee. Myönnän, etten ehkä ollut se, joksi minua luulit, mutta olen ehdottomasti se, jota sinä olet odottanut koko elämäsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä ollutkaan ikävä palsta.?Menkää iloitteleen muualle

Niin kauan ikävöin aapeetä, kunnes aapee luovuttaa minulle yhteystietonsa. Ajan täältä hänen luokseen viivana. Sinä sen sijaan olet vain kateellinen ja katkera minun ja ap:n onnesta.

T. "Guppe"nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan ikävöin aapeetä, kunnes aapee luovuttaa minulle yhteystietonsa. Ajan täältä hänen luokseen viivana. Sinä sen sijaan olet vain kateellinen ja katkera minun ja ap:n onnesta.

T. "Guppe"nainen

Onnittelut teille. 🤷🏿 Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. "Guppe"nainen

Tämä sinun surkuhupaisa ja koominen digiallekirjoitus menee varmaan näille naiseen kohdistuvan pakkomielteen omaaville läpi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sinun surkuhupaisa ja koominen digiallekirjoitus menee varmaan näille naiseen kohdistuvan pakkomielteen omaaville läpi

No totta vie menee läpi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No totta vie menee läpi

Kyllä nämä reppanat on vaan niin tuuliajolla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nämä reppanat on vaan niin tuuliajolla

👀🍿

• Anonyymi
      UUSI

Menemme ap naimisiin. Sen teemme ennen kuin sisälläsi ehtii. Meidän häät on hienommat ja kalliimmat. Eikös niin. 👰💍💒

Sleighbells ring, are you listening ap?

Our wedding bells ring.

• Anonyymi
        UUSI

Sisaruksesi. Ja en mä piittaa sun tunteista. Kyllä sä ehdit tulla tunteisiin mukaan joskus sitten. Nyt on kiire kiiiire kiiiiiiire, et ei pääse aaapeee karkuun

• Anonyymi
        UUSI

Olet se Kirsi joka trollaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se Kirsi joka trollaa

En ole harmiksesi mikään trolli-Kirsi. Kerrohan lisää siiitä Kiristä meille kaikille.

• Anonyymi
      UUSI

Rakas. Avasin juuri keskustelun tulevista häistämme sekä keskustelut vol 2 ja vol 3, jonne sinä voit esimerkiksi kirjoittaa minulle Rakkauskirjeen kaiken kansan nähtäville

• Anonyymi
      UUSI

Sekopäistä mutta olkoot.
      Nainen sä oot ykkönen vaikka ketju meni hivenen out of control.
      En kerkeä tänään enempää täällä leikkimään.
      Ole niinkuin olet.
      Moi.
      -AP

• Anonyymi
        UUSI

Ai hivenen?

• Anonyymi
        UUSI

Hetkinen. Jos olen ykkönen, niin minne sinä ap luulet meneväsi? Tuliko nyt jo ryppy rakkauteen.

📣Aaaaaaapeeee!!!!!!!!!!? 📣 Heti paikalla tänne.

• Anonyymi
        UUSI

📣 Takaisin palstalle viimeistään klo 22.30.
        Sinulla on nyt kotiintuloaika.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hivenen?

Mitä ihmettä eikö tämä äijä ole just tosi tasapainoisen oloinen kun vastaa itse itselleen, niin muiden ei tartte

• Anonyymi
        UUSI

Tuosta nyt viimeistään tiedä, että ap on mun hakema guppe. T. Guppenainen
        Pitäisiköhän rekisteröidä tuosta nimimerkki

• Anonyymi
        UUSI

Moi moi.

• Anonyymi
        UUSI

Ap kun tulee töistä kotiin, niin hänellä on hieman kiinni otettavaa. You gotta catch up. 😜

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta nyt viimeistään tiedä, että ap on mun hakema guppe. T. Guppenainen
        Pitäisiköhän rekisteröidä tuosta nimimerkki

No teepåäpä ihmeessä sudsugubbe noin, menee psy koottisille täydestä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No teepåäpä ihmeessä sudsugubbe noin, menee psy koottisille täydestä

Heti kun ehdin. On niin kova työ tässä ehdotella aapeelle.

• Anonyymi
      UUSI

Saa nähdä mihin sfääreihin ilta vie tämänkin ketjun 👀

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla äijäparalla ei ole mitään muuta elämää kuin hööpöttää tätä vähäjärkistä väkeä näillä monologeilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla äijäparalla ei ole mitään muuta elämää kuin hööpöttää tätä vähäjärkistä väkeä näillä monologeilla

Tämä ei ole MONOLOGI vaan DIALOGI. Tääl kirjoittaa ainakin ap ja guppenainen. Te sivulliset vain hämmennätte soppaa. Johan pyysin teitä olemaan sekaantumatta. Minulla on kauha omasta takaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan sillä Jenni Vartiaisellakin Monologi. Ei kai meidän Jenni näitä lue?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole MONOLOGI vaan DIALOGI. Tääl kirjoittaa ainakin ap ja guppenainen. Te sivulliset vain hämmennätte soppaa. Johan pyysin teitä olemaan sekaantumatta. Minulla on kauha omasta takaa.

Teelusikan kokoinen 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teelusikan kokoinen 🤣🤣🤣🤣

Haen tarvittaessa kaivinkoneen kauhan, niin johan hämmentyy

• Anonyymi
      UUSI

6 poistettua viestiä. Onkohan naiset lähetelleet tänne yhteystietoja vai mistä mahtaa olla kysymys.

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä varmaan joku mankuja menetti hermonsa kun ei gupen monologin spinnaus oikeen lähtenyt rullaamaan ja tuli rumia sanoja. Elämä on kovaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä varmaan joku mankuja menetti hermonsa kun ei gupen monologin spinnaus oikeen lähtenyt rullaamaan ja tuli rumia sanoja. Elämä on kovaa

Tämä on kyllä naisgupen näkökulmasta moniääninen ketju, enkä tarkoita sillä skitsofreenisyyttä.

• Anonyymi
      UUSI

Mielestäni toin esille jo aiemmissa viesteissäni, mitkä minun motiivit oli. Ihan varmasti luit ne. Enkä mielestäni aloittanut tätä, mutta miten vain. Hienoa, että voidaan vihdoin jättää tämä taakse. Kaikkea hyvää elämääsi!

• Anonyymi
        UUSI

Jos et ole aapee, niin kuka SINÄ nyt sitten olet. Mitä kaikkea olet palstalle kirjoittanut?

• Anonyymi
        UUSI

Sä olet niin definitely se guppe, jolle kirjoitan. Toivottelet aina kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sinä aapee aloitit tämän. Me emme jätä asiaa taaksemne, vaan hääkellot soi ding Ding Dong. T. Guppenainen

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ketju on jo niin katastrofi.
        Näin käy jokaiselle ketjulle jos yritän jotain hänelle kirjoittaa.
        Huvittavaa ja sairasta tämä on samaan aikaan.

Pystytkö oikeasti jättämään taakse? Sori mutta nyt vähän epäilen sua.
        -Aloittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Voitko ap sitten kirjoittaa guppenaiselle sähköpostia tai tekstaria?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Aapeee. En voi koskaan unohtaa sinua. Miksi pitäisi? Mitkä ne muut ketjut on? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko ap sitten kirjoittaa guppenaiselle sähköpostia tai tekstaria?

Rajansa kaikella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Aapeee. Tao se päähäsi. ME kuulumME yhteeeen.
        Mikä siinä on niin vaikeaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rajansa kaikella.

Miten niin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Mitä katastrofaalista on anonyymissä ketjussa? Vaikuttaa siltä, että aloittaja toivoo gupen tai minkä lie naisen olevan kaipuunsa kohde. Yleisö jännittää. Piparit hankittu. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Aapeee. Perustele miksi minun pitäisi muka perua häämme?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Aapee. En voi jättää sua taakse. Olen sen päättänyt. Me mennään naimisiin. Hääpäivän kerron myöhemmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?

Sulla on kova yritys päällä ymmärtää tämä itsekseen jutskaava guppemies naiseksi ja kysellä sen ns kahdenvälisessä jutussa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Kyllä pystyn. Yhteen emme tule päätymään, joten mitä muuta sitä voisi edes tehdä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-Aloittaja.

Miksi kirjoittelet yleisillä palstoilla. Tottakai näistä tulee tällaisia sekasortoja, kun tänne kirjoittaa kuka tahansa. Uskotko aloittaja, että täällä kirjoittaa sinulle se nainen, jota ikävöit?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pystyn. Yhteen emme tule päätymään, joten mitä muuta sitä voisi edes tehdä?

Aapeee. Tämä ei ole guppenainen, vaan joku feikki. Minä en luovu sinusta aapee muruseni koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ap on siis rakastunut johonkin palstanaiseen. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Huono teoria.
        Mutta miten vain.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huono teoria.
        Mutta miten vain.

No palstalla sekoilevaan naiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huono teoria.
        Mutta miten vain.

Kuulostaa ap siltä, että sinulla on vähän hällä väliä asenne. Tunteen paloa kiitos.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on halunnut huomiota. Sitä on tarjottu hänelle takaisin.
        Ei tämä ole sen pidemmällä.
        Turhaa stressiä se nainen tästä palstasta ottaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän illuusion lanseeraus on tainnut maksaa sinulle oman mielenterveyden, eikö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista koo heijata selostaesss levottomasti ees taas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No pistä mies etenemään pidemmälle. On se nyt kumma, että nainen kirjoittaa jo häistä, ja sinä et tajua. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja korva kiinni ruudulla saattaa auttaa kans

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen koo. En ole koo. Mun nimessä ei ole yhtä ainoaa koota. T. Guppenainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No pistä mies etenemään pidemmälle. On se nyt kumma, että nainen kirjoittaa jo häistä, ja sinä et tajua. Sivusta.

Hyvää huumoria joo. Tai ei ehkä sittenkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi turhaa stressiä? Etkö sinä aapee rakastamaan minua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huumoria joo. Tai ei ehkä sittenkään.

Huumoria. Minusta näyttää siltä, että ap ja guppenainen tuntevat toisensa oikeasti. Tämä on mielenkiintoinen teatteri. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ap siltä, että sinulla on vähän hällä väliä asenne. Tunteen paloa kiitos.

Ap:n näkökulmaa tarvittaisiin kyllä lisää

• Anonyymi
      UUSI

Aivan, mutta minähän vuonna niin tapahtui?

• Anonyymi
      UUSI

Minkä ikäinen olet aapee?

• Anonyymi
      UUSI

Aaaaaapeeeee

Saat naisen pöksyt märiksi

Heitit vesi-ilmapallolla

Nolottaa astua ovesta ulos

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla itseäsi kehuva mies kuitenkin sellainen epäilys, ettei kukaan nainen ole koskaan sillai niin innostunut näistä sex-hommista kanssasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla itseäsi kehuva mies kuitenkin sellainen epäilys, ettei kukaan nainen ole koskaan sillai niin innostunut näistä sex-hommista kanssasi?

Olen edelleenkin sexguppenainen. Seksikäs ku mikä!

• Anonyymi
      UUSI

Ap on söpö. Ap on söpö. Pusi pusi aapee. Pussailen sun kuvaa täällä. Otin siitä suurennoksen, jotta kasvonne olisi saman kokoiset. On kyllä rakeinen kuva. Sitten aina kun olen valmis, niin sujautan kuva tyynyn alle.

• Anonyymi
        UUSI

Sä oot guppe kirjoittanut aika monta kertaa jo tästä oman lärvisi julisteesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot guppe kirjoittanut aika monta kertaa jo tästä oman lärvisi julisteesta

Mun kasvot onkin niin kauniit. Haluaisit säkin niitä suudella. Ei vaan oikeasti mulla on julisteena ap. Se on niin komea.
        T. Gubbenainen

• Anonyymi
      UUSI

Aapeee rakas. Teen välillä ruokaa. On tosi rankkaa, kun joudun huutelemaan perääsi. Vastaat, muttet vastaa. Olisitko kiltti selkeäsanaisenpi. Häitämme en kuitenkaan peru. En aio luopua sinusta koskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan siis sivusta mutta löysitpä ihastuttavan yleisön tälle aloitukselle- olisko käsittänyt sen ottamisen ihan kirjaimellisesti ja löysin rantein sitten toteuttanut kehoitusta …🥂.

• Anonyymi
        UUSI

Antaa yleisön mylviä keskenään.
        Kunhan hän ei mieti että on nyt jotenkin tehnyt tyhmästi tms.
        Ymmärrystä riittää häntä kohtaan loputtomasti.
        Ei sen ihmeempää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa yleisön mylviä keskenään.
        Kunhan hän ei mieti että on nyt jotenkin tehnyt tyhmästi tms.
        Ymmärrystä riittää häntä kohtaan loputtomasti.
        Ei sen ihmeempää.

Aapeee on vaan niin ihana.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Te gupet ette käsitä.

• Anonyymi
      UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️aapee❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Aapeee on ihqu

• Pokerface
      UUSI

Aapeee. Olet taas siellä, missä tiedän sinun olevan

• Anonyymi
      UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💒 Tervetuloa häihimme ap:n kanssa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️****** paikkakunnan kirkkoon ❤️❤️❤️❤️❤️(tietäjät tietää, turha laskea kirjaimia, kun on feikki määrä tähtiä)❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Häihin kutsuttu kaikki sivustaseuraajat❤️Ilmoittautua voi asianomaisen pariskunnan ketjuihin❤️❤️❤️❤️❤️Aapeelle tehtäväksi mennä sormuskauppaan❤️❤️❤️❤️❤️Koko on 17.0 💍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Timantteja/valkokulta❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Tunnistan kaupan eteisen leluautomaatin feikkirinkulat❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️onhan frakki jo hankittu? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋❤️💋💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍

• Anonyymi
      UUSI

💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍

• Anonyymi
      UUSI

💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 17.0 on koko, valkokulta, timantteja 💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍

• Anonyymi
      UUSI

Aaaaapeee ja mä
      On meillä häät pian hä?

On sinne kutsuttu kaikki teidät
      Todistamaan kuinka vihitään meidät

Aapeetä taitaa jännittää
      Kun tää nainen suhdetta vanhaa taas lämmittää

Aapeeko aikoo alttarilla jänistää?
      No way, mä aion bestmanin perään hätistää.

Kristalli pallo tuo kun pöydälläni jököttää
      Niin oikein mukava avioelämä aapeella häämöttää.

• Anonyymi
      UUSI

Tsiisus mikä pafletti. Kuka oikeesti jaksaa? 🤔🙂

• Anonyymi
        UUSI

Minä jaksan. Aapeee on mun!

• Anonyymi
        UUSI

Korjaan pamfletti. Mietin, että miten kellään voi olla aikaa tämmöiseen? Mistä syystä? Vaikka ois kuinka Gubbetouhua niin voi hyvät hyssykät sentään 😅

Koittakaa rauhoittua..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan pamfletti. Mietin, että miten kellään voi olla aikaa tämmöiseen? Mistä syystä? Vaikka ois kuinka Gubbetouhua niin voi hyvät hyssykät sentään 😅

Koittakaa rauhoittua..

Mä en aio rauhoittua. En ennenkuin joko tämä ketju on 2000 viestiä TAI ap on mun!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koittakaa rauhoittua..

Kaikelle on kyllä syy. Olisit itsekin ap:nä otettu, jos joku nainen sinulle kirjoittaisi. Myönnän pois.

• Anonyymi
      UUSI

Sinä aloitit tämän.

• Anonyymi
        UUSI

Ai kuka ap vai naistako syytät?

• Anonyymi
        UUSI

En tiiä kuka on aloittanut, mutta itse en osallistuisi tämmöisiin ketjuihin aloittajana enkä juuri muutenkaan. Ihan yhtä tuubaa ja tyhjänpäiväistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä kuka on aloittanut, mutta itse en osallistuisi tämmöisiin ketjuihin aloittajana enkä juuri muutenkaan. Ihan yhtä tuubaa ja tyhjänpäiväistä.

Tuubaa. Taidan tietää kuka olet. Olen kuullut vain yhden klopin käyttävän tuota sanaa.
        Sinun kirjoituksesi on yhtä huilua.. 😜😉😘💄👄💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Pussailen kuvassa jahka saan sen käsiini.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi tuubaa juu. Teit itsestäsi aktiivin, kun kirjoitit tänne. Samalla tulit paljastaneeksi lukeneesi koko ketjun. Myönnän pois mies. Olet rakkaudenkipeä ja kateellinen. Tiedät, että ketjun takana on todellinen vuosituhannen rakkaustarina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi tuubaa juu. Teit itsestäsi aktiivin, kun kirjoitit tänne. Samalla tulit paljastaneeksi lukeneesi koko ketjun. Myönnän pois mies. Olet rakkaudenkipeä ja kateellinen. Tiedät, että ketjun takana on todellinen vuosituhannen rakkaustarina.

Kiitos palautteestasi. Toki luin koko ketjun, enhän muutoin olisi kirjoittanut siitä palautetta.
        Olen nainen ja tässä elämäntilanteessa en osaa itsekään sanoa mitä olen. Tuskin silloin tiedät sitä sinäkään.

Tämä oli minusta ihan yhtä sairasta tuubaa kuin kirjoitukset ns. Veeralle. Tosi kaukana vuosituhannen rakkaustarinasta. Tosi kaukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos palautteestasi. Toki luin koko ketjun, enhän muutoin olisi kirjoittanut siitä palautetta.
        Olen nainen ja tässä elämäntilanteessa en osaa itsekään sanoa mitä olen. Tuskin silloin tiedät sitä sinäkään.

Tämä oli minusta ihan yhtä sairasta tuubaa kuin kirjoitukset ns. Veeralle. Tosi kaukana vuosituhannen rakkaustarinasta. Tosi kaukana.

Paitsi että on. Kun aapee on mun. En ole muuten naisista kiinnostunut, olen pahoillani. Toivottavasti et loukkaannu kovin. T. Guppenainen

• Anonyymi
      UUSI

On aapee mies minulle se oikea.
      Siks nääs oon on ihan onnesta soikea.

Hunnulleni valkoiselle aapeeen pitää välttää astumasta
      Ja sukulapsiaan vihkivalojen aikaan kieltää parkumasta.

On anoppini hyväksyttävä miniä tää parhain
      ja hellään huomaani annettava poikansa armain.

Menselssohnia valitsen meille häämarssiksi
      Ja toivon, ettei vihkitilaisuus etene ihan farssiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Tämähän oli mielenkiintoinen ketju kun täältä poistettiin lukuisia rekattujenkin viestejä tuosta noin vaan.

Villi palsta ja käytäntö kun miettii minkälaisia yhteyksiä on ollut ylläpitoon ja mitä sieltä on vastattu.

Jokaisen on hyvä miettiä mitä tänne kannattaa kirjoittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Minkälainen morsio aapeetä mahtaa odottaa?

Onko se jokin näistä?

a) 👰🏻

b) 👰

c) 👰🏻‍♂️

d) 👰🏾‍♂️

e) 👰🏿‍♂️

f) 👰‍♂️

g) 👰🏿‍♀️

h) 👰🏼‍♂️

i) 👰🏻‍♀️

j) 👰🏿

Tässä nyt vaihtoehdot. Jos ei aapeestä kuulu mitään, alamme käymään palstanapakymppiä, niin eiköhän joku nainen hänelle löydy.

• Anonyymi
        UUSI

Mukavista mukavin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

Koko haaremi tietysti.

• Anonyymi
      UUSI

Veikkaan että aapeetä ujostuttaa katsoa tännepäin
      Vaikka istumme hääpöydässä vierekkäin.

Hääkakun leikkaamme ja minä rouva polkaisen
      Häävalssin pyörteisiin sinut aapee ohjailen.

Ohjelma häissämme on kaikenkaikkiaan viihdyttävä
      Lopuksi hääsviittiin on meidän rakas siirryttävä.

Ettehän vieraat uteliaisuudesta sitten sekoa
      Kun läpi yön sviitissä harjoitamme vauvan tekoa.

• Anonyymi
        UUSI

Sun pitäisi olla kirjailija. Hyvää matskua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäisi olla kirjailija. Hyvää matskua.

Kiitos. 🙇🏻‍♀️ Kuitenkin first things first eli aapeelle renkula nimettömään!

• UUSI

💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 aaaaapeeeeeee💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍 📣 Missä olet kulta?

• Anonyymi
      UUSI

Aaaaapeeee aappeeee aaaaaaaaaaaaasqapeeeeeeeee

• Anonyymi
      UUSI

Siis ootko jo 75 veeee

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe