Mut eiks toi ollukkin syöntikiellossa. Epäterveellistä.
Fazerin suklaatehdas voi karata Ruotsiin
18
96
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä syön maraboun suklaata.
- AnonyymiUUSI
Riittääkö Tuotsissa maito fazerin suklaaseen
.- AnonyymiUUSI
Toimitetaan Suomesta?
- AnonyymiUUSI
Ulkomaan suklaat ei ole syöntikiellossa.
- AnonyymiUUSI
Suomalaiset "virkamiehet" ei sentään toimivallallaan yllä ulkomaisiin tuotteisiin....
- AnonyymiUUSI
Tuotetaanko Ruotsisssa parempia kaakaopapuja kuin Suomessa?
Tässä sen taas näkee miten elintarviketeollisuus on riippuvainen maataloustuotannosta. - AnonyymiUUSI
Maailman paras suklaa,etenkin Fazerin tumma.
- AnonyymiUUSI
Taitaa kuitenkin nykyään suklaa ja makeiset olla aika pieni osuus Fazerin kaikesta elintarviketuotannosta. Luultavasti Ruotsiin muuttamisen taustalla on, sinänsä täysin ymmärrettävä, suunnitelma syventää yhteistyötä Lantsmännen-konsernin kanssa. Suomalaiset konsernit eivät ole, Valio etunenässä, pystyneet vastaamaan Fazerin tarpeisiin.
- AnonyymiUUSI
Se syy oli makeisvero.
- AnonyymiUUSI
No voiko joku MTK-satraappi selittää miten Suomessa tai Ruotsissa voi olla ELINTARVIKETEOLLISUUTTA, joka käyttää raaka-aineenaan kaakaopapua, jota ei täällä viljellä?
Eikös kaiken elintarviketeollisuuden pitänyt olla olemassa vain alkutuotannon ansiosta?
Vai puhuvatko kehitysaluemaalaiset taas kerran pelkkää p*skaa?- AnonyymiUUSI
Eikös kaiken elintarviketeollisuuden pitänyt olla olemassa vain alkutuotannon ansiosta?
KYLLÄ! - AnonyymiUUSI
Ei ole suklaata ilman alkutuotantoa. Oliko tämä jopa jonkinlainen yllätys?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole suklaata ilman alkutuotantoa. Oliko tämä jopa jonkinlainen yllätys?
Mutta sen kaakaopapuja jalostavan tehtaan ei tarvitse olla samassa maassa kuin missä ne kaakaopavut kasvaa!
Valehtelun taidon ja silmittömän halun siihen jo äidinmaidossaan imeneet kehitysaluemaalaiset väittävät että elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA. Aivan kuten kahva voi paahtaa, suklaata tehdä jne niin aivan yhtä hyvin täällä voisi olla leipomoita jne vaikka vilja tuotaisiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen kaakaopapuja jalostavan tehtaan ei tarvitse olla samassa maassa kuin missä ne kaakaopavut kasvaa!
Valehtelun taidon ja silmittömän halun siihen jo äidinmaidossaan imeneet kehitysaluemaalaiset väittävät että elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA. Aivan kuten kahva voi paahtaa, suklaata tehdä jne niin aivan yhtä hyvin täällä voisi olla leipomoita jne vaikka vilja tuotaisiin.Verotus ajaa Fazerin investoimaan Ruotsiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun taidon ja silmittömän halun siihen jo äidinmaidossaan imeneet kehitysaluemaalaiset väittävät että elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA. Aivan kuten kahva voi paahtaa, suklaata tehdä jne niin aivan yhtä hyvin täällä voisi olla leipomoita jne vaikka vilja tuotaisiin.Puhutko yhä Fazerin sinisestä?
Puheesi kuullostaa ihan Fazerin punaiselta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun taidon ja silmittömän halun siihen jo äidinmaidossaan imeneet kehitysaluemaalaiset väittävät että elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA. Aivan kuten kahva voi paahtaa, suklaata tehdä jne niin aivan yhtä hyvin täällä voisi olla leipomoita jne vaikka vilja tuotaisiin."vaikka vilja tuotaisiin."
-Ei sitä tuoda vaan ostetaan.
Rahaa ei ole.
Taidat olla demu? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"vaikka vilja tuotaisiin."
-Ei sitä tuoda vaan ostetaan.
Rahaa ei ole.
Taidat olla demu?Ja ennenkuin vilja ostetaan se tuotetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun taidon ja silmittömän halun siihen jo äidinmaidossaan imeneet kehitysaluemaalaiset väittävät että elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA. Aivan kuten kahva voi paahtaa, suklaata tehdä jne niin aivan yhtä hyvin täällä voisi olla leipomoita jne vaikka vilja tuotaisiin."elintarviketeollisuutta on Suomessa vain koska alkutuotantoakin on Suomessa. MUTTA TÄMÄ EI OLE TOTTA"
-onhan se totta. Elintarvikeyhtiö Fazer lähtee ulkomaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269