Kyllä se niin on

Anonyymi-ap

että uuden ystävän pitää asua lähistöllä. Matkaa korkeintaan noin viisi kilometriä. Emmekä asuisi yhdessä. Sitten kun ikää tulee enemmän lisää, voisi ajatella yhdessä asumistakin.

15

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keväällä aikaisintaan. Seuraavat kuukaudet haluan tehdä töitä ja saada olla rauhassa omine ajatuksineni, jotta rankat kokemukset unohtuisivat!

• Anonyymi

Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Sillä periaatteella, et kumpiki on tällä hetkellä sinkku, eikä toinen ole persenaama ämmä. :D
      Jos toinen on parisuhteessa, niin ei se persenaamaan sitä nykystä vaihda ikinä. :D

• Anonyymi

Mitäköhän tälläkin oikein koitat kertoa?

• Anonyymi

Uusi-vanha ystävä 😅

• Anonyymi

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

Tuolleen suunnilleen juu

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun ikää tulee lisää niin olet jo kuollut päihdesairauteen.

• Anonyymi

Voiko n...a vaikka ei asu yhdessä?

• Anonyymi

Voidaanko n...a?

• Anonyymi

Siinä kohtaa sopii asua yhdessä, kun sinä paskot vaippoihin? Ihmiset haluaa kovin usein hyötyä toisesta. Sitten kun on oma oikeudentaju kunnossa, niin tuollainen oksettaa. Mä v*u elän yksin ja mä v*u kuolen yksin, ilman toisten avusteita. En ole niitä ihmisiä, joka roikkuu jossain huolenpitäjässä. Niitä kun ei oikeasti ole. On vain vallankäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

Onko minussa sitten mielestäsi vikaa, kun en halua kenenkään omaishoitajaksi ryhtyä? Enkä halua että minua hoidetaan?? Ymmärrän sairaan oman lapsen ja jos vanhemmasta tai läheisestä pitää huolta. Mutta jos on eletty erillään, niin en näe syytä mennä yhteen jonkun kanssa, vain saattaaksen hänet hautaan. Kyllä lähtökohtaisesti pitää olla ihan muut asiat motivoimassa kuin äidillinen puoli tai hoivavietti. Sairasta pskaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Omat kodit oma siivous

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4420
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3359
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1593
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      895
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30