Kyllä se niin on

Anonyymi-ap

että uuden ystävän pitää asua lähistöllä. Matkaa korkeintaan noin viisi kilometriä. Emmekä asuisi yhdessä. Sitten kun ikää tulee enemmän lisää, voisi ajatella yhdessä asumistakin.

15

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keväällä aikaisintaan. Seuraavat kuukaudet haluan tehdä töitä ja saada olla rauhassa omine ajatuksineni, jotta rankat kokemukset unohtuisivat!

• Anonyymi

Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Sillä periaatteella, et kumpiki on tällä hetkellä sinkku, eikä toinen ole persenaama ämmä. :D
      Jos toinen on parisuhteessa, niin ei se persenaamaan sitä nykystä vaihda ikinä. :D

• Anonyymi

Mitäköhän tälläkin oikein koitat kertoa?

• Anonyymi

Uusi-vanha ystävä 😅

• Anonyymi

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

Tuolleen suunnilleen juu

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun ikää tulee lisää niin olet jo kuollut päihdesairauteen.

• Anonyymi

Voiko n...a vaikka ei asu yhdessä?

• Anonyymi

Voidaanko n...a?

• Anonyymi

Siinä kohtaa sopii asua yhdessä, kun sinä paskot vaippoihin? Ihmiset haluaa kovin usein hyötyä toisesta. Sitten kun on oma oikeudentaju kunnossa, niin tuollainen oksettaa. Mä v*u elän yksin ja mä v*u kuolen yksin, ilman toisten avusteita. En ole niitä ihmisiä, joka roikkuu jossain huolenpitäjässä. Niitä kun ei oikeasti ole. On vain vallankäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

Onko minussa sitten mielestäsi vikaa, kun en halua kenenkään omaishoitajaksi ryhtyä? Enkä halua että minua hoidetaan?? Ymmärrän sairaan oman lapsen ja jos vanhemmasta tai läheisestä pitää huolta. Mutta jos on eletty erillään, niin en näe syytä mennä yhteen jonkun kanssa, vain saattaaksen hänet hautaan. Kyllä lähtökohtaisesti pitää olla ihan muut asiat motivoimassa kuin äidillinen puoli tai hoivavietti. Sairasta pskaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Omat kodit oma siivous

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      480
      3605
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2968
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2886
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      150
      2774
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      166
      2135
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2085
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1944
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      102
      1864
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1569
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1530
    Aihe