Kyllä se niin on

Anonyymi-ap

että uuden ystävän pitää asua lähistöllä. Matkaa korkeintaan noin viisi kilometriä. Emmekä asuisi yhdessä. Sitten kun ikää tulee enemmän lisää, voisi ajatella yhdessä asumistakin.

15

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keväällä aikaisintaan. Seuraavat kuukaudet haluan tehdä töitä ja saada olla rauhassa omine ajatuksineni, jotta rankat kokemukset unohtuisivat!

• Anonyymi

Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Sillä periaatteella, et kumpiki on tällä hetkellä sinkku, eikä toinen ole persenaama ämmä. :D
      Jos toinen on parisuhteessa, niin ei se persenaamaan sitä nykystä vaihda ikinä. :D

• Anonyymi

Mitäköhän tälläkin oikein koitat kertoa?

• Anonyymi

Uusi-vanha ystävä 😅

• Anonyymi

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

Tuolleen suunnilleen juu

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun ikää tulee lisää niin olet jo kuollut päihdesairauteen.

• Anonyymi

Voiko n...a vaikka ei asu yhdessä?

• Anonyymi

Voidaanko n...a?

• Anonyymi

Siinä kohtaa sopii asua yhdessä, kun sinä paskot vaippoihin? Ihmiset haluaa kovin usein hyötyä toisesta. Sitten kun on oma oikeudentaju kunnossa, niin tuollainen oksettaa. Mä v*u elän yksin ja mä v*u kuolen yksin, ilman toisten avusteita. En ole niitä ihmisiä, joka roikkuu jossain huolenpitäjässä. Niitä kun ei oikeasti ole. On vain vallankäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

Onko minussa sitten mielestäsi vikaa, kun en halua kenenkään omaishoitajaksi ryhtyä? Enkä halua että minua hoidetaan?? Ymmärrän sairaan oman lapsen ja jos vanhemmasta tai läheisestä pitää huolta. Mutta jos on eletty erillään, niin en näe syytä mennä yhteen jonkun kanssa, vain saattaaksen hänet hautaan. Kyllä lähtökohtaisesti pitää olla ihan muut asiat motivoimassa kuin äidillinen puoli tai hoivavietti. Sairasta pskaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Omat kodit oma siivous

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe