Kyllä se niin on

Anonyymi-ap

että uuden ystävän pitää asua lähistöllä. Matkaa korkeintaan noin viisi kilometriä. Emmekä asuisi yhdessä. Sitten kun ikää tulee enemmän lisää, voisi ajatella yhdessä asumistakin.

15

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keväällä aikaisintaan. Seuraavat kuukaudet haluan tehdä töitä ja saada olla rauhassa omine ajatuksineni, jotta rankat kokemukset unohtuisivat!

• Anonyymi

Ikäeroa voi olla vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Sillä periaatteella, et kumpiki on tällä hetkellä sinkku, eikä toinen ole persenaama ämmä. :D
      Jos toinen on parisuhteessa, niin ei se persenaamaan sitä nykystä vaihda ikinä. :D

• Anonyymi

Mitäköhän tälläkin oikein koitat kertoa?

• Anonyymi

Uusi-vanha ystävä 😅

• Anonyymi

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun etsii ystävää, niin uusihan se on 60v. mieskin kun häntä ei vielä tunne! Siis uusi tuttavuus!

Tuolleen suunnilleen juu

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun ikää tulee lisää niin olet jo kuollut päihdesairauteen.

• Anonyymi

Voiko n...a vaikka ei asu yhdessä?

• Anonyymi

Voidaanko n...a?

• Anonyymi

Siinä kohtaa sopii asua yhdessä, kun sinä paskot vaippoihin? Ihmiset haluaa kovin usein hyötyä toisesta. Sitten kun on oma oikeudentaju kunnossa, niin tuollainen oksettaa. Mä v*u elän yksin ja mä v*u kuolen yksin, ilman toisten avusteita. En ole niitä ihmisiä, joka roikkuu jossain huolenpitäjässä. Niitä kun ei oikeasti ole. On vain vallankäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

• Anonyymi

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minulla ainakin on ihan luonnostaan hoivavietti ja äidillinen puoli eikä siihen liity tuollaisia asioita.

Onko minussa sitten mielestäsi vikaa, kun en halua kenenkään omaishoitajaksi ryhtyä? Enkä halua että minua hoidetaan?? Ymmärrän sairaan oman lapsen ja jos vanhemmasta tai läheisestä pitää huolta. Mutta jos on eletty erillään, niin en näe syytä mennä yhteen jonkun kanssa, vain saattaaksen hänet hautaan. Kyllä lähtökohtaisesti pitää olla ihan muut asiat motivoimassa kuin äidillinen puoli tai hoivavietti. Sairasta pskaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Omat kodit oma siivous

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2997
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2859
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2826
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2531
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      152
      1848
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      29
      1106
    Aihe