Olet ihan sairaan

Anonyymi-ap

Kylmä mua kohtaan.

77

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuin myös...

• Anonyymi

Onko tämäkin viesti koo sinulle? Turhaa sinä toisten sivuilla sitä varten päivystät nolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämäkin viesti koo sinulle? Turhaa sinä toisten sivuilla sitä varten päivystät nolla

Kukas koo täällä nyt haukutaan. On k miestä on k naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas koo täällä nyt haukutaan. On k miestä on k naista

Eräs skitsofreeninen kaiken kokija joka kykkii palstalla kuvittelemassa omiaan ja salakuuntelee lipun ajan. Elämänsä on farssi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs skitsofreeninen kaiken kokija joka kykkii palstalla kuvittelemassa omiaan ja salakuuntelee lipun ajan. Elämänsä on farssi

Älä gubbe narraa kuvittelet omiasi omista jutuistasi. Hassua

• Anonyymi

Toisen puolisoon ei voi sekaantua.

• Anonyymi

Mitä sitten väniset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten väniset?

Kuka tässä vänisee? Häh? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten väniset?

Mitä hittoa, mitä mun pitäisi tehdä? Kai sä nyt tajuat että jos olet naimisissa, niin sitten olet sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten väniset?

Miksi sinulle resonoi näin lujaa nämä gupen täytevastaukset palstalle? Selvempää jatkoa👍

• Anonyymi

Ja värikäs (andrew jackson).

• Anonyymi

En tie ketä andrew:tä tarkoitat mutta eräs andrew on dm minulle💋❣️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tie ketä andrew:tä tarkoitat mutta eräs andrew on dm minulle💋❣️

Onko näin guppe? Niin kyllähän niitä dm:iä tulee näiltä ulkomaalaisilta miesystäväehdokkailta, jotka ohjaa joko risteilyalusta tai on kaukana öljynporauslautalla, minne ei pääse siten piipahtamaan mutta he etsivät lopppuelämän kumppania jonka kanssa asettua aloilleen. Miehillä vastaava ilmiötä on Ukrainalainen huippumalli

• Anonyymi

Ei sinustakaan tuo lämpö suoranaisesti hohkaa. Kesällä olisin ottanut sinut viilentämään kotini huoneilmaa, mutta talvella 🤔 ehkä mä voisin sut ottaa kauppareissuille mukaan, ettei kylmätuotteilla katkea kylmäketju kotimatkalla.

• Anonyymi

Ei ole tarkoitus olla. On ikävä ja turhautunut oll

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarkoitus olla. On ikävä ja turhautunut oll

Saat anteeksi. Anteeksi, että provosoiduin. On minullakin sua ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi. Anteeksi, että provosoiduin. On minullakin sua ikävä.

Tosi kova on 🥺 aina jos satutaan näkemään niin tunteet vaan syvenee.

• Anonyymi

Luovutin kun susta ei enää kuulu mitään. Tylyä lopettaa kuin seinään kaikki, mutta se taitaa olla sulle tutumpaa kuin mulle. Mutta elämä jatkuu. Kohdelkaa ihmisiä hyvin.

• Anonyymi

Sinä se olit joka minut hylkäsit. Mutta se taitaa olla sulle tutumpaa syyllistää toista, vaikka itse ei tee asioiden eteen mitään. Mutta elämä jatkuu. Kaduttaa, että tuhlasin sinuun aikaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se olit joka minut hylkäsit. Mutta se taitaa olla sulle tutumpaa syyllistää toista, vaikka itse ei tee asioiden eteen mitään. Mutta elämä jatkuu. Kaduttaa, että tuhlasin sinuun aikaani.

Player oli kyseessä joten ei kai siinä voinut muuta kuin katsoa rauhassa ja sitten todeta että intuitio oli oikeassa. Siinä syy vähäiseen toimintaani.

• Anonyymi

Minun ei tarvi sinussa roikkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Player oli kyseessä joten ei kai siinä voinut muuta kuin katsoa rauhassa ja sitten todeta että intuitio oli oikeassa. Siinä syy vähäiseen toimintaani.

Ennen oli varmasti helpompi löytää parisuhde kun ei ollut tindereitä yms käytössä. Nykyään ihmisille ei tahdo riittää mikään. Aika karua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unessas olit playeri guppe

• Anonyymi

Oliko ap miehelle vai naiselle tämä viesti? Millä tavalla ilkeä hän on?

• Anonyymi

Sullako tuli heti huoli suhteessa tähän henkilöön jonka kanssa et ole tekemisissä? Sivusta

• Anonyymi

Ei se sulle mitään vastaa siinä näkee kuka on ilkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullako tuli heti huoli suhteessa tähän henkilöön jonka kanssa et ole tekemisissä? Sivusta

On mulla aina huoli hänestä. Hän on minun suuri rakkaus❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se kai sitten on🥺😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla aina huoli hänestä. Hän on minun suuri rakkaus❤️‍🔥

😘😘🥰🥰🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kyllä kamalaa kun keskustelupalsta ei vastaa selontekovatimuksiin, voimia

• Anonyymi

Oon mä vähän. Pärjään yksinkin.

• Anonyymi

Kuvitteletkohan vain?

Itse yritän pitää välit asiallisena yhden miehen kanssa, jotta selvitään tästä ilman mitään juoruja.

• Anonyymi

Tuon ymmärrän ja siihen pyrin itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon ymmärrän ja siihen pyrin itsekin.

Hän on viime aikoina punastellut mun läsnäollessa. useamman kerran. En tiedä, tiedostaako hän sitä itse. Yritän tehdä meidän vuorovaikutuksesta sellaista, tilanteet on hänelle helpompia. En katso suoraan silmiin tai mene lähelle ja yritn pitää jutut asiallisena.

• Anonyymi
        UUSI

Mun mielestä jos vain yhteen kohdistuisi nämä juorut, niin löylyä lisää kiitos

• Anonyymi

Pelkään vaan että jos lähennyn satutat taas.... 😟😦

• Anonyymi

En satuta. Haluaisin jo että tämä palsta loppuis ja saataisiin asiat selvitettyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En satuta. Haluaisin jo että tämä palsta loppuis ja saataisiin asiat selvitettyä

PALSTAILUN PITÄÄ LOPPUA😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PALSTAILUN PITÄÄ LOPPUA😡

OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei taatusti halua selvittää sun kanssa yhtään mitään vaikka kuinka roikut näissä gupen teksteissä maanittelemassa

• Anonyymi

Töissä pitää olla neutraali, anteeksi jos se näyttäytyy kylmyytenä.

• Anonyymi

No miksi ei nähdä sun töiden jälkeen?🤔

• Anonyymi

Minkä takia pitää tänne ulvoa. Jos on sanottavaa, niin voihan sen sanoa suoraan. Se toinen tuskin puree.

• Anonyymi

Kyllä ne puree joskus,
        trust me

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä sitä samaa minäkin kokonaisuudessaan olen miettinyt, että jos osaa asiansa esittää asiallisesti niin senkun tulee vaatimaan tilityksiä jne. Tuskin liittyy tähän gupen aloitukseen kyllä sinänsä mitenkään. Minusta vaikuttaa aika happamalta jos em aloituksen perusteella kannustaa kommunikaatioon. Jotain on pielessä silloin ajattelumallissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä sitä samaa minäkin kokonaisuudessaan olen miettinyt, että jos osaa asiansa esittää asiallisesti niin senkun tulee vaatimaan tilityksiä jne. Tuskin liittyy tähän gupen aloitukseen kyllä sinänsä mitenkään. Minusta vaikuttaa aika happamalta jos em aloituksen perusteella kannustaa kommunikaatioon. Jotain on pielessä silloin ajattelumallissa

Ja koko tilanteessa nääs. Mutta mistä näitä rupatuureista tietää mitä ne käy täällä fundeeraamassa kun on liian vähän soittokeikkaa. Banjonsa voi heittää ihan vaikka seinään, jos niin harmittaa ettei sävellykset kelpaa ns

• Anonyymi
        UUSI

Immoraali heitähän jo helVVatiin tämä joutava tuumailu ja keskittäminen

• Anonyymi

Olen kyllä mielestäni ollut neutraali miestä kohtaan ja pyrkinyt kohtelemaan samalla tavalla kuin muitakin. Hän sen sijaan ei vastannut enää edes tervehdykseenikään. Yritä siinä sitten olla kohtelias.

Myönnän, että palstalla olen saattanut olla vähän jyrkkä, kun olen halunnut tehdä asiat selviksi enkä ole halunnut antaa ristiriitaisia viestejä. Mutta iso osa viesteistä, joita hän todennäköisesti luulee minun kirjoittamiksi, ei kyllä ole ollut minulta.

• Anonyymi

Haluat olla jyrkkä, ettet antaisi ristiriitaista viestiä. Kuitenkin kirjoitat tuo henkilö mielessäsi ikävä-palstalle.

Se itsessään on ristiriitainen viesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat olla jyrkkä, ettet antaisi ristiriitaista viestiä. Kuitenkin kirjoitat tuo henkilö mielessäsi ikävä-palstalle.

Se itsessään on ristiriitainen viesti.

Hyvää ristiriitojen päivää sinulle tänäänkin, naisena esiintyvän miehen joutavista jokelluksista itsesi löytävä kaheli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää ristiriitojen päivää sinulle tänäänkin, naisena esiintyvän miehen joutavista jokelluksista itsesi löytävä kaheli

Ja tämä totinen synkkä sekä patologinen puheen ja ilmaisun tuottamiseen tapa, oikeasti ihan umpihullua käytöstä😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä totinen synkkä sekä patologinen puheen ja ilmaisun tuottamiseen tapa, oikeasti ihan umpihullua käytöstä😬

Kirjoittelet tuo mies mielessäsi ikäväpalstalle. Just joo. Tämä on kaiken lisäksi myös joidenkin muiden mielestä legittiä ajattelua tällainen misogyyninen pakkomielteisyys, toisinpäin se ois vaan psykoa käytöstä ja ajattelua

• Anonyymi

Irl vai missä? Millä tavalla? Haluan tasapainoa.

• Anonyymi

Tasapainoa mihin?

• Anonyymi

Viieläksi on sanottu mutta ei kylmäksi.
      Ehkä olen ehkä en.

• Anonyymi

Viileäksi tarkoitin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viileäksi tarkoitin.

Viileä kylmä lötkö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viileä kylmä lötkö

En lyöny

• Anonyymi

Ehkä tämä toinen osapuoli on antanut sulle ns kultaisen lipun eteenpäin, se on aivan katsontakannasta nääs kiinni

• Anonyymi

Niin, eiköhän sitä pliidiiliä löydy jos innovoi vaan menemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eiköhän sitä pliidiiliä löydy jos innovoi vaan menemään

Asennekysymys. Tässä siis vaihtoehtoinen näkemys aloituksen kaltaiseen näkemykseen. Olis kyllä pokkaa tulkita asia noin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asennekysymys. Tässä siis vaihtoehtoinen näkemys aloituksen kaltaiseen näkemykseen. Olis kyllä pokkaa tulkita asia noin

Mutta onhan näitä vastapuolella napottaneita nähty, että puhdas pöytä miten olisi

• Anonyymi

Kuuntele gangstaräppiä ja ihaile ittees. Älä anna sen kylmän ottaa otetta susta. Taistele. Teet ite ittes onnelliseks ei v tun kukaan muu. Testailua älä kattele. Anna mennä :D

• Anonyymi

Juuri näin!
        pakasteet on sekundaa,
        ota tuoretta

• Anonyymi

Siellä se pölvästi yrittää ny kuunnella aloituksen kommentteja suoraksi

• Anonyymi

Sitten vähän kuuntelun jälkeen g boardia perään. Mene oikeisiin töihin luuseri K

• Anonyymi
        UUSI

Kuka k?

• Anonyymi

Voi ei, niin saatan olla. En ymmärrä miten voin olla kertomatta rehellisesti tunteistani. Ehkä koska tiedän että saisit kenet vain ja he ovat myös fiksuja ja enemmän kuin sinä. Olen niin huolissani ollut ja välitän ja sydämessä on heikko kohta soft spot sinulle. Olet niin fiksu ja silti vaatimaton ja kaikkea.

• Anonyymi

Kenties olet sen ihan itse ansainnut että hän on kylmä sua kohtaan

• Anonyymi
      UUSI

Johtusiko mielen sairaudesta, joka latistaa tunne elämän.

• Anonyymi
        UUSI

No mutta siinähän on patologiselle ja itsepintaiselle erotomaanille closuri. Vaikutat todella hienolta mieheltä kun analysoit muita pakkomielteisesti ja myrkyllisesti kun sinun ”aito rakkaus” ei selvästi kelpaa ja tajuat sen itsekin👍

• Anonyymi
        UUSI

Syitä voi olla monia, joka vaikuttaa ihmisen ajattelutapaan ja sen ei tarvitse olla mielen sairaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syitä voi olla monia, joka vaikuttaa ihmisen ajattelutapaan ja sen ei tarvitse olla mielen sairaus.

Se on aina kuitenkin mahdollinen vaihtoehto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aina kuitenkin mahdollinen vaihtoehto.

Oot kyllä kämäinen moukka kuten kaikki jotka ruotii toisia ihmisiä, naisia lähinnä täällä

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen yllättävänkin kylmä moniakin kohtaan jopa lapseni saattavat kokea että olen toisinaan kylmä heitä kohtaan mu mitä opettaisin lapsilleni sillä että eläisin heidän elämää heidän puolestaan kun jos olettaisin etteivät he osaa elämäänsä elää

• Anonyymi
        UUSI

Pelkään sun olevan sadisti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään sun olevan sadisti

Vain henkisesti ja selektiivisesti, guppe

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      34
      2975
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      371
      2238
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      19
      1641
    4. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      29
      1151
    5. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      56
      1122
    6. Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita

Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/8055205
      Maailman menoa
      67
      982
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      77
      938
    8. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      29
      923
    9. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      20
      923
    10. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      913
    Aihe