Kylmä mua kohtaan.
Olet ihan sairaan
54
761
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin myös...
- Anonyymi
Onko tämäkin viesti koo sinulle? Turhaa sinä toisten sivuilla sitä varten päivystät nolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämäkin viesti koo sinulle? Turhaa sinä toisten sivuilla sitä varten päivystät nolla
Kukas koo täällä nyt haukutaan. On k miestä on k naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas koo täällä nyt haukutaan. On k miestä on k naista
Eräs skitsofreeninen kaiken kokija joka kykkii palstalla kuvittelemassa omiaan ja salakuuntelee lipun ajan. Elämänsä on farssi
- Anonyymi
Toisen puolisoon ei voi sekaantua.
- Anonyymi
Mitä sitten väniset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten väniset?
Kuka tässä vänisee? Häh? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten väniset?
Mitä hittoa, mitä mun pitäisi tehdä? Kai sä nyt tajuat että jos olet naimisissa, niin sitten olet sitä.
- Anonyymi
Ja värikäs (andrew jackson).
- Anonyymi
En tie ketä andrew:tä tarkoitat mutta eräs andrew on dm minulle💋❣️
- Anonyymi
Ei sinustakaan tuo lämpö suoranaisesti hohkaa. Kesällä olisin ottanut sinut viilentämään kotini huoneilmaa, mutta talvella 🤔 ehkä mä voisin sut ottaa kauppareissuille mukaan, ettei kylmätuotteilla katkea kylmäketju kotimatkalla.
- Anonyymi
Ei ole tarkoitus olla. On ikävä ja turhautunut oll
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarkoitus olla. On ikävä ja turhautunut oll
Saat anteeksi. Anteeksi, että provosoiduin. On minullakin sua ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi. Anteeksi, että provosoiduin. On minullakin sua ikävä.
Tosi kova on 🥺 aina jos satutaan näkemään niin tunteet vaan syvenee.
- Anonyymi
Luovutin kun susta ei enää kuulu mitään. Tylyä lopettaa kuin seinään kaikki, mutta se taitaa olla sulle tutumpaa kuin mulle. Mutta elämä jatkuu. Kohdelkaa ihmisiä hyvin.
- Anonyymi
Sinä se olit joka minut hylkäsit. Mutta se taitaa olla sulle tutumpaa syyllistää toista, vaikka itse ei tee asioiden eteen mitään. Mutta elämä jatkuu. Kaduttaa, että tuhlasin sinuun aikaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se olit joka minut hylkäsit. Mutta se taitaa olla sulle tutumpaa syyllistää toista, vaikka itse ei tee asioiden eteen mitään. Mutta elämä jatkuu. Kaduttaa, että tuhlasin sinuun aikaani.
Player oli kyseessä joten ei kai siinä voinut muuta kuin katsoa rauhassa ja sitten todeta että intuitio oli oikeassa. Siinä syy vähäiseen toimintaani.
- Anonyymi
Minun ei tarvi sinussa roikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Player oli kyseessä joten ei kai siinä voinut muuta kuin katsoa rauhassa ja sitten todeta että intuitio oli oikeassa. Siinä syy vähäiseen toimintaani.
Ennen oli varmasti helpompi löytää parisuhde kun ei ollut tindereitä yms käytössä. Nykyään ihmisille ei tahdo riittää mikään. Aika karua.
- Anonyymi
Oliko ap miehelle vai naiselle tämä viesti? Millä tavalla ilkeä hän on?
- Anonyymi
Sullako tuli heti huoli suhteessa tähän henkilöön jonka kanssa et ole tekemisissä? Sivusta
- Anonyymi
Ei se sulle mitään vastaa siinä näkee kuka on ilkeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako tuli heti huoli suhteessa tähän henkilöön jonka kanssa et ole tekemisissä? Sivusta
On mulla aina huoli hänestä. Hän on minun suuri rakkaus❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sulle mitään vastaa siinä näkee kuka on ilkeä!
Niin se kai sitten on🥺😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla aina huoli hänestä. Hän on minun suuri rakkaus❤️🔥
😘😘🥰🥰🥰
- Anonyymi
Oon mä vähän. Pärjään yksinkin.
- Anonyymi
Kuvitteletkohan vain?
Itse yritän pitää välit asiallisena yhden miehen kanssa, jotta selvitään tästä ilman mitään juoruja.- Anonyymi
Tuon ymmärrän ja siihen pyrin itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ymmärrän ja siihen pyrin itsekin.
Hän on viime aikoina punastellut mun läsnäollessa. useamman kerran. En tiedä, tiedostaako hän sitä itse. Yritän tehdä meidän vuorovaikutuksesta sellaista, tilanteet on hänelle helpompia. En katso suoraan silmiin tai mene lähelle ja yritn pitää jutut asiallisena.
- Anonyymi
Pelkään vaan että jos lähennyn satutat taas.... 😟😦
- Anonyymi
En satuta. Haluaisin jo että tämä palsta loppuis ja saataisiin asiat selvitettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En satuta. Haluaisin jo että tämä palsta loppuis ja saataisiin asiat selvitettyä
PALSTAILUN PITÄÄ LOPPUA😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PALSTAILUN PITÄÄ LOPPUA😡
OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
- Anonyymi
Töissä pitää olla neutraali, anteeksi jos se näyttäytyy kylmyytenä.
- Anonyymi
No miksi ei nähdä sun töiden jälkeen?🤔
- Anonyymi
Minkä takia pitää tänne ulvoa. Jos on sanottavaa, niin voihan sen sanoa suoraan. Se toinen tuskin puree.
- Anonyymi
Kyllä ne puree joskus,
trust me
- Anonyymi
Olen kyllä mielestäni ollut neutraali miestä kohtaan ja pyrkinyt kohtelemaan samalla tavalla kuin muitakin. Hän sen sijaan ei vastannut enää edes tervehdykseenikään. Yritä siinä sitten olla kohtelias.
Myönnän, että palstalla olen saattanut olla vähän jyrkkä, kun olen halunnut tehdä asiat selviksi enkä ole halunnut antaa ristiriitaisia viestejä. Mutta iso osa viesteistä, joita hän todennäköisesti luulee minun kirjoittamiksi, ei kyllä ole ollut minulta.- Anonyymi
Haluat olla jyrkkä, ettet antaisi ristiriitaista viestiä. Kuitenkin kirjoitat tuo henkilö mielessäsi ikävä-palstalle.
Se itsessään on ristiriitainen viesti.
- Anonyymi
Irl vai missä? Millä tavalla? Haluan tasapainoa.
- Anonyymi
Tasapainoa mihin?
- Anonyymi
Viieläksi on sanottu mutta ei kylmäksi.
Ehkä olen ehkä en.- Anonyymi
Viileäksi tarkoitin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viileäksi tarkoitin.
Viileä kylmä lötkö
- Anonyymi
Ehkä tämä toinen osapuoli on antanut sulle ns kultaisen lipun eteenpäin, se on aivan katsontakannasta nääs kiinni
- Anonyymi
Niin, eiköhän sitä pliidiiliä löydy jos innovoi vaan menemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eiköhän sitä pliidiiliä löydy jos innovoi vaan menemään
Asennekysymys. Tässä siis vaihtoehtoinen näkemys aloituksen kaltaiseen näkemykseen. Olis kyllä pokkaa tulkita asia noin
- Anonyymi
Kuuntele gangstaräppiä ja ihaile ittees. Älä anna sen kylmän ottaa otetta susta. Taistele. Teet ite ittes onnelliseks ei v tun kukaan muu. Testailua älä kattele. Anna mennä :D
- Anonyymi
Juuri näin!
pakasteet on sekundaa,
ota tuoretta
- Anonyymi
Siellä se pölvästi yrittää ny kuunnella aloituksen kommentteja suoraksi
- Anonyymi
Sitten vähän kuuntelun jälkeen g boardia perään. Mene oikeisiin töihin luuseri K
- AnonyymiUUSI
Kuka k?
- Anonyymi
Voi ei, niin saatan olla. En ymmärrä miten voin olla kertomatta rehellisesti tunteistani. Ehkä koska tiedän että saisit kenet vain ja he ovat myös fiksuja ja enemmän kuin sinä. Olen niin huolissani ollut ja välitän ja sydämessä on heikko kohta soft spot sinulle. Olet niin fiksu ja silti vaatimaton ja kaikkea.
- Anonyymi
Kenties olet sen ihan itse ansainnut että hän on kylmä sua kohtaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302491
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702052M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181534Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k56992Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10921Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52813- 20763
- 54761
- 26750
Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/805520544672