Minulla ei ole kovin hyvät oltavat näitten unien kanssa. Tässä toistuvassa unessa olen tavannut koulun vanhoja opettajia ja avustajia ja unessa he jatkuvasti kyselevät minulta jotain synkkiä salaisuuksia, jota kieltäydyin jyrkästi, joka ei ole koskaan totta. Valveaikana minulla ei ole koskaan mitään salattavaa. Miksi?
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Kun käyt nukkumaan, niin pyydä noihin uniin selvennystä. Ne kertovat sinusta itsestäsi jotain, jota et valveaikaan pysty tunnistamaan. Jotain sellaista sen täytyy olla, joka vie sinulta energiaa turhaan. Kun saat selvennystä ja asia selviää, niin se tuo luultavasti vapautumisen tunteen ja saat lisää energiaa elämääsi. Kun olet valmis ottamaan vastaan selvennyksen, saat varmasti tietoa lisää; ehkä se on vähän erilainen uni, jossa kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti tapahtumiin unessa; millainen ympäristö, keitä ihmisiä jne.
Uni kertoo jotain, jonka selvittäminen auttaa sinua ja todella vapauttaa sinua jostakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65697- 87688
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o135608- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62588