Lihojen leikkaaja otti itselleen parhaat lihat ja tollolle jäi luusäkki. Menisi töihin...
Poronlihojen luusäkki
17
726
Vastaukset
- Anonyymi
Luut ja jänteet pöljälle... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Tuo Hoh, hoo...
on tainnut kirjoitella tänne ennenkin.
Yleensä muille irvistelee. - Anonyymi
Luun vieressä on paras liha!
- Anonyymi
Röhötti siinä luusäkin vieressä... menisi töihin...
- Anonyymi
Kaivataan lisää hohotusta.
- Anonyymi
Pohjanmaan mies menee piloille Savossa. Miehestä tulee turhanpäiväinen kälättäjä.
- Anonyymi
Vieläkö se yksi kääpiö, millä on vesimelonin malliset pyöreät pakarat, kantaa vehnäset mehtään sille ojankaivajatyömiehelle?
- Anonyymi
ÖYH, ÖYH... minulla on nyt se ro-ase... on siinä palajo kaekellaesta vikkoo...
- Anonyymi
Suksi suolle sen lihasäkkis kanssa...
- Anonyymi
ÖH... öh... säkillinen poron luita... kyllä on miehekästä...
- Anonyymi
Öh, öh... Jooni tulloo tuas minnuu huastellee... öh, öh...
- Anonyymi
Öh, öh... kyllä se tuntu hyvältä, kun Jooni kanto minulle vehnäset mehtään, vaikka olin pelkkä renki. Kyllä se minulle naoroo käkätti ja räkätti, mutta maksaville Riderin ostajille se murjotti.
Oli se Joonin aekaa polleeta sannoo videolla, että minähi Juha vaehan Riderin aena uuteen ennen, kun 2 vuojen takkuu ehtii mänemää umpee.
Kun Joonin vaihtoleikkuririvistössä oli Öh. öh... minun vanha leikkuri, niin se minun alle 2 vuoden omistus oli siinä leikkurissa vieläki suurempi myyntivaltti, mitä Uuraisten Huutiukon kuparipannussa on sen Paksun eukon, rautakangen ohuen rengin ja itse huutiukon nimikirjoitukset mustalla tussilla siinä pannun syrjään kirjoitettuna.
Se renki kun menee seisomaan rautakangen taakse, niin ei ole ukosta muuta näkyvissä, kuin suuret hörökorvat. 7/8 koko ukko työmiehenä. - Anonyymi
Aloittaja epäonnistui kaikessa
- Anonyymi
Öh, öh... junttiki piäsöö näkyvii, kun vesimelonipylly kantaa turvenuijalle vehnäset mehtään.
- Anonyymi
Mutta paljon on täällä paskaa puheissa mutta tosissaan Kauppiasta en ikinä nähnyt kaupassa iloisena,videolla kyllä räkättää tää vaa on totta
- Anonyymi
Juu, Rider-vilimillä riekkui kun posetiivarin apina. Kaupassa vaan murjotti ja mökötti aina turpa mytyssä. Hellun takia asiakkaat ei heti hylänneet kauppaa. Hellu piti iloisella ja elämänmyönteisellä olemuksellaan kauppaa ammattitaitoisen Sepän kanssa pystyssä viimeiset 5 vuotta.
- Anonyymi
Öh... öh... minä suan aena oman nuaman näkyvii, ku minä oon Joonin kaver... tuoppas renki tuas minulle vehnäsiä mehtää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932