Lienee mustaa huumoria kysyä kokemuksia?
Alankomaat sallivat eutanasian, jos pystyt perustelemaan sen tarpeen hakemuksella. Kylmiksen hakemus ei mennyt läpi, mutta yrittää uudestaan, artikuloiden elämisen ongelmansa paremmin ja yksityiskohtaisemmin. Varmasti saa läpi.
#armomurha #eutanasia #itsemurha
Itsemurhamatka Hollantiin
13
178
Vastaukset
- Anonyymi
Eutanasia alkoholistille on resurssien tuhlausta.
Alkoholistit kuolevat nuorina alkoholismista johtuviin sairauksiin. He ovat tehneet jo valintansa jatkamalla juomistaan antaen näin armomurhan itselleen. Pelkuruutta ja äärimmäistä itsekkyyttä on vaatia joku veronmaksaja kustantamaan eutanasia, kun oma elämä on ryssitty.- Anonyymi
Kyllä se kaikki täytyy itse kustantaa. Tuskimp a KELA myöntää matkakorvauksen.
- Anonyymi
Itsensä tappaminen ryyppäämällä on erittäin hidas ja hirvittävä kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä tappaminen ryyppäämällä on erittäin hidas ja hirvittävä kuolema.
Akuutti haimatulehdus on kamala. Siinä rupee lopulta toivomaan nopeaa kuolemaa, mutta sitä ei ole luvassa, vaan pelkkää tuskaa ja pahoinvointia.
- Anonyymi
Kylmis ei ole koskaan käynyt ulkomaillla.
- Anonyymi
Matka se on viimeinenkin.
- Anonyymi
Osuva biisi tähän keskusteluun:
Yksisuuntainen lippu
https://www.youtube.com/watch?v=y60kqYFHzBk- Anonyymi
'One way ticket' ei tuossa yhteydessä tarkoita itsemurhaa. Aina voi palata takaisin, vaikka ostaisikin vain yksisuuntaisen lipun.
- Anonyymi
Kuristaako joku lääkäri Kylmiksen hengiltä vai lähteekö 1hoitsu mukaan hoitamaan homman?
- Anonyymi
1hoitsu hoitaa kuristamisen hitaasti ja varmasti, välillä juoden paksuja siivuja konjakkia ja tupakoiden ja sitten taas jatkaa kuristamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1hoitsu hoitaa kuristamisen hitaasti ja varmasti, välillä juoden paksuja siivuja konjakkia ja tupakoiden ja sitten taas jatkaa kuristamista.
Tottakai moni haluaa kuristaa Kylmiksen hengiltä, mutta tässä on nyt se ongelma, että Keijo pistää hanttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmana on se, että Kylmis ei ole hento, kaunis nainen.
- Anonyymi
Joku filosofi sanoi aikoinaan, että ihminen on niin kauan vapaa kun kykenee tappamaan itsensä.
Lainaus ei ole suora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423