Moi.
Oon 19-vuotias tyttö ja asun nykyisin Helsingin seudulla. Minulla on diagnosoitu jo ala-asteella ADD, joka on sama kuin ADHD mutta ilman ylivilkkautta. Minun on siis vaikea keskittyä ja oppia uusia asioita, joka ollut hidasteena opiskelussa ja nyt työn hakemisessa.
Kävin peruskoulun loppuun erityisluokalla mutta sen jälkeen en ole päässyt ammattikouluun. Olen ollut töissä tukityöllistettynä lyhyitä pätkiä eri paikoissa.
Oon alunperin kotoisin Lappeenrannasta, jossa asuin äitini ja hänen aviomiehen kanssa viime vuoteen asti. Äiti a isä on siis eronneet jo kun minä olin 10 v. Lappeenrannassa elämä oli melko hankalaa ja vaikeutu entisestään, kun eräs tuttu mies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen.
Onneksi pääsin pois sieltä, kun isäni asuu nykyisin Helsingissä ja sain muuttaa hänen luokseen asumaan.
Olen nyt asunut Helsingissä muutaman kuukauden ja hieman pallo hukassa, kun uusi ympäristö ja iso kaupunki hämmentää. Hesassa on onneksi kuitenkin enemmän työpaikkoja ja kouluja kuin mitä Lappeessa oli, joten olen melko toiveikas.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Minulle voi kirjoittaa myös sähköpostia osotteeseen [email protected]
ADD:n kanssa eläminen
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850