Mitä täällä on taas tapahtunut, kun viime aikojen keskustelut on kadonneet?
kadonneet keskustelut
32
348
Vastaukset
- Anonyymi
Uli uli uli
- Anonyymi
on todellakin hyvin ristiriitainen toiminta, kun luodaan asiakkaita kutsuvia ja "palvelevia" mielikuvia, mutta häädetään osa ihmisistä silti pois. Kutsutaan, mutta häädetään pois.
Outo ajatus olettaa asiakkaiden lahjoittavan vain rahaa heille, koska eihän S-market ole profiloitunut hyväntekeväisyysjärjestönä.
Peliautomaateilla ei saanut olla, mutta silti ne peliautomaatit ovat siinä. Todellakin räkiminen kuulosti huonolta, mutta työntekijän käyttäytyminen oli paljon huolestuttavampi, joten päädymme taas ristiriitaan. Lattioita ei kukaan nuole ja toivottavasti pelikoneita pestään, vaikkei siellä olisi räitty.
Rumia siellä on työntekijät itsekin. Enemmän minua inhottaa kun oikein kehutaan (Kuka kehuu?) että on ollut kauniitä ja hymyileviä tyttöjä kassoilla. Minä kun en naisena moista kaipaa. Kun kassojen parhaimpana puolena on toistuvasti hoettu sitä että kaunis/hymyilevä nuori nainen, niin ei jää epäselväksi, miksi he siinä ovat. Suuri ristiriita on kuitenkin sen kanssa että kyseessä on virallisesti ruokakauppa. Hymyllä ei tee mitään.
Asiakkaan törkää kohtelua on puolusteltu sillä ettei asiakas 1. ole jutellut 2. ollut hyvällä tuulella. Aika karut on syytökset!! Se saattaa peilautua siitä, kun h***t itse on siihen istutettu vain lääppimään äijiä, niin ärsyttää, kun toiset saa vain olla ja ostaa ruokaa... ja jopa huonontuulisena. Orimattilaa vaivaa tämä pakkopositiivisuus, joten ymmärrän toki. Tämän väkivallan keskellä on hankala olla iloinen ja nämä sitten katkerana haluavat tuhota kaikki ihmiset, jotka eivät ole orjia. Elämä on valintoja.
Se asiakasta löynyt varmasti hymyili koko sen episodin ajan. En hetkeäkään epäile etteikö näillä aina iloisilla&pirteillä naikkosilla olisi jäätävän hyvä itsehillintä. Vaikka tulisi perään, niin se hymy ei hyydy. Oudon paljon Orimattilassa on sairaspoissaoloja silti :/ Käsitin että sellaiset pahoinpidellään, kunnes se hymy löytyy. Tai no... ehkäpä se on sitä ettei joku siitä pamputtamisesta huolimatta vain saanut sitä irvistystä naamalleen. Harmi hänelle.- Anonyymi
Tää viesti on siis minunoloinen, mutten ainakaan nyt (eilen) sitä ole kirjoittanut. Onko tää joku mun vanha juttu, joka olisi poistettu joskus? En muista tällaista ainakaan nähneeni missään. En osaa vannoa ettei olisi minun, mutten ala kyllä myöntämäänkään omakseni.
Lueskelin tuota vähän ja toi "peliautomaatti"-kohta muistuttaa minua siitä S-market ketjusta. Siinähän joku muistaakseni alussa kertoo jotain peliautomaateista. Siitä S-market jetkusta tää juttu on siis varmaan tuotu (oli minun alkuperäinen tai ei.)
Jos en väärin muista... niin olin sekoittanut keskenään ne ketjun alussa olevat jutut. Sehän on vanha ketju ja eri henkilöt kertoilleet eri tarinoita sinne. Jonkun juttuni (tuon jutun?) jälkeen sitten palasin katsomaan mitä siellä alkuperäisessa olikaan eikä se ihan mennytkään mulla oikein.
- Anonyymi
Ihme ketjuja täällä on nosteltu. Onpa sekavaa mun aivoille, kun tosta jenkkiajasta tulee jatkuvasti mielikuva että olisi eilen 04.12.2024 tullut viesti ja minun itseni oloista on teksti, mutten muista moista kirjoittaneeni... siis IKINÄ. En ole ollut täällä päiviin, mutten muista noitakaan kyllä kirjoittaneeni. Joku nyt nostelee just jotain mun pitkiä juttuja.
Ihan naurattaa, kun toi jenkkiaika... v*ttu! Raskasta aivoilleni.- Anonyymi
...Siis miten noita jenkkiaikoja luetaan? Nyt nää uudetkin on 2024-12-05 , mutta toi minunoloinen juttu on 2024-12-04 . Hämyä, kun sitä ei edes ole merkitty uudeksi tolla vihreällä merkillä.
Oli miten oli, niin en ole päiviin ollutkaan täällä. Mulla on ollut tauko eli en ole edes lukenut täällä mitään, niin on outoa nähdä minunoloisia juttuja täällä. MINÄ en siis ainakaan täällä ole kirjoitellut.
Jaa-a? Ainakaan oudommaksi menee, mutta jotain outoa "hakkeritouhua" näyttää olevan kaikkialla nykyään. Mihinkään netissä ei voi luottaa.
- Anonyymi
Jos on ketjut kadonnu hennas fillarist niin snällilt voi viel saaha uuvet.
- Anonyymi
"Mitä täällä on taas tapahtunut"
Sitä ihmettelen minäkin suuresti!! Täällä on pari tosi minunoloista tekstiä, mutten AINAKAAN eilen ole moisia kirjoittanut. Miksi joku olisi uudelleen postannut minun juttunikaan?
Koko sivusto oli kuollut pari päivää ja sitten en vain vaivautunut enää tarkistaa. Mitä täällä todellakin on tapahtunut. Minä en päässyt edes sisään. Koska lie kävin viimeksi...? ööö? olen 01.12.2024 ollut viimeksi.
Joo mun VPN-sekoilee ja/tai sivuston. Joku jossain on vialla. on/oli.- Anonyymi
...Joskus marraskuun puolella (ehkä 28.11.) tää sivusto ei enää kysynyt lupaa mun seuraamiseen. Ekana päivänä luulin että olin sen vain vahingossa sallinut, mutta kun sitä ei myöhemminkään tullut, tajusin jonkun muuttuneen.
Toisella koneellani se teki samaa kun vaihtoi eri nettiselaimen välillä (eli toisen kanssa aina kysyi ja toinen ei mitään), niin osasin on olettaa jossain tuollaisessa olevan vikaa. Minun koneella on ollut ongelmia, mutta ehkä muillakin? Olen tässä päiviä ihmetellyt kaikenlaista ja yrittänyt selvitetellä kaikenlaista, mutta turhaan. Firefox nyt taisi vain tehdä pävitykset, jotka meni pieleen?
Jotenkin asiat silti (eli siis netti) alkoi taas toimia, muttei tää sivusto vieläkään siis kysy multa lupaa. Jos laittaa estot, niin sähköpostini lakkasi toimimasta, joka oli s**tanan paljon ärsyttävämpi ongelma jne.
Sitä tässä siis selitän että mulla on joku viikon ajan ollut outoja ongelmia ja sitten tänne kun pääsee, niin on outoja MINUNoloisia juttuja täällä, joita en muista kirjoittaneeni, mutten siis tajua miten päin noita jenkkiaikoja pitäisi lukea.
Muistan kun ne tuli ja vihasin niitä heti. Ennen oli suomalaisittain aika ja SELKEÄSTI. Sitten se meni pieneksi, harmaaksi ja sekuntit mukana vain yhden välilyönnin erolla kellonaika ja päiväys, niin en ole enää nähnyt että milloin viestit on tulleet. Toisaalta tuli toi vihreä Uusi-merkintä ja se on vika :) ja kätevä. Sekin silti oikutteli jossain vaiheessa.
Sekavaa on. Tosi. No, mutta toi trolli alkoi aina tehdä (imitoida?) sitä mitä juuri sanoin ettei se osaa, niin ehkä...? En tiedä. Se emojitrollikin oli tosi puuduttava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Joskus marraskuun puolella (ehkä 28.11.) tää sivusto ei enää kysynyt lupaa mun seuraamiseen. Ekana päivänä luulin että olin sen vain vahingossa sallinut, mutta kun sitä ei myöhemminkään tullut, tajusin jonkun muuttuneen.
Toisella koneellani se teki samaa kun vaihtoi eri nettiselaimen välillä (eli toisen kanssa aina kysyi ja toinen ei mitään), niin osasin on olettaa jossain tuollaisessa olevan vikaa. Minun koneella on ollut ongelmia, mutta ehkä muillakin? Olen tässä päiviä ihmetellyt kaikenlaista ja yrittänyt selvitetellä kaikenlaista, mutta turhaan. Firefox nyt taisi vain tehdä pävitykset, jotka meni pieleen?
Jotenkin asiat silti (eli siis netti) alkoi taas toimia, muttei tää sivusto vieläkään siis kysy multa lupaa. Jos laittaa estot, niin sähköpostini lakkasi toimimasta, joka oli s**tanan paljon ärsyttävämpi ongelma jne.
Sitä tässä siis selitän että mulla on joku viikon ajan ollut outoja ongelmia ja sitten tänne kun pääsee, niin on outoja MINUNoloisia juttuja täällä, joita en muista kirjoittaneeni, mutten siis tajua miten päin noita jenkkiaikoja pitäisi lukea.
Muistan kun ne tuli ja vihasin niitä heti. Ennen oli suomalaisittain aika ja SELKEÄSTI. Sitten se meni pieneksi, harmaaksi ja sekuntit mukana vain yhden välilyönnin erolla kellonaika ja päiväys, niin en ole enää nähnyt että milloin viestit on tulleet. Toisaalta tuli toi vihreä Uusi-merkintä ja se on vika :) ja kätevä. Sekin silti oikutteli jossain vaiheessa.
Sekavaa on. Tosi. No, mutta toi trolli alkoi aina tehdä (imitoida?) sitä mitä juuri sanoin ettei se osaa, niin ehkä...? En tiedä. Se emojitrollikin oli tosi puuduttava....Yöllä 04.12.2024 mulla ei netti toiminut ollenkaan. Ihan täyskuollut. Suomi24 oli eka, joka käyttäytyi oudosti jo silloin marraskuun puolella. Nyt ei silti päässyt uutissivuille ja kaikki oli tolkuttoman jumissa!!
Oletin yhä ongelman olevan omassa koneessani - ja ehkä olikin - mutta sitten siinä kun aamu valkeni niin, netti alkoi taas toimia :) Asteittain olen testaillut eri sivustoja, koska kerkesin jo ehdollistua siihen etten viitsinyt mennä minnekään, kun ei missään mikään edes toiminut.
En siis ihmettele että Suomi24:ssäkin on jotain sököä. Se muuten kuoli taas tuossa yrittäessäni poistata Skinit-ketjuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Yöllä 04.12.2024 mulla ei netti toiminut ollenkaan. Ihan täyskuollut. Suomi24 oli eka, joka käyttäytyi oudosti jo silloin marraskuun puolella. Nyt ei silti päässyt uutissivuille ja kaikki oli tolkuttoman jumissa!!
Oletin yhä ongelman olevan omassa koneessani - ja ehkä olikin - mutta sitten siinä kun aamu valkeni niin, netti alkoi taas toimia :) Asteittain olen testaillut eri sivustoja, koska kerkesin jo ehdollistua siihen etten viitsinyt mennä minnekään, kun ei missään mikään edes toiminut.
En siis ihmettele että Suomi24:ssäkin on jotain sököä. Se muuten kuoli taas tuossa yrittäessäni poistata Skinit-ketjuun....Ps. Mun ongelmat muuttui radikaalisti sen jälkeen, kun mulla oli ongelmia tietokone"korjaajien" kanssa. En ole tyhmä ;)
Joko ongelma oli nää korjaajat tai sitten ne laitettiin kiusaamaan minua jonkun muun syyn takia. En silti ole KOSKAAN ihmetellyt jos tulee ongelmia. Olen jo vuosikymmeniä tiennyt että on käytännössä mahdotonta estää ongelmia, jos joku haluaa niitä aiheuttaa. Olen täysin merkityksetön, jos siksi hakkereita ei kiinnosta mun asiat.
Ylipäätänsä rikollisia EI PITÄISI kiinnostaa mun jutut, mutta täällä Orimattilassa on ollut paljon enemmän ongelmia kuin olisi mitenkään normaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Mun ongelmat muuttui radikaalisti sen jälkeen, kun mulla oli ongelmia tietokone"korjaajien" kanssa. En ole tyhmä ;)
Joko ongelma oli nää korjaajat tai sitten ne laitettiin kiusaamaan minua jonkun muun syyn takia. En silti ole KOSKAAN ihmetellyt jos tulee ongelmia. Olen jo vuosikymmeniä tiennyt että on käytännössä mahdotonta estää ongelmia, jos joku haluaa niitä aiheuttaa. Olen täysin merkityksetön, jos siksi hakkereita ei kiinnosta mun asiat.
Ylipäätänsä rikollisia EI PITÄISI kiinnostaa mun jutut, mutta täällä Orimattilassa on ollut paljon enemmän ongelmia kuin olisi mitenkään normaalia....Kaikki puhumani tyypit ovat suositelleet etten asuisi Vuokratalojen asunnoissa. Joo, mä tiedän että ne on rikollisia, mutta olen halunnut olla oikean firman kanssa tekemisissä. Ei ne tosta heti katoa mihinkään!! :DDDD
Vaikkei ollut ongelmia aiempien kanssa, niin minua aina väsytti olla jonkun yksityishenkilön asunnossa vuokralla. Se on aina sen yhden ihmisen armoilla sitten. Sinänsä ironista siis että nimenomaan tän FIRMAN kanssa on olleet ne ongelmat silti. Olen SILTI mielelläni näin, koska firma jää, vaikka joku rikollinen sieltä poistuisi. Aina voi palkata tilalle laillisen ja reilun tyypin :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kaikki puhumani tyypit ovat suositelleet etten asuisi Vuokratalojen asunnoissa. Joo, mä tiedän että ne on rikollisia, mutta olen halunnut olla oikean firman kanssa tekemisissä. Ei ne tosta heti katoa mihinkään!! :DDDD
Vaikkei ollut ongelmia aiempien kanssa, niin minua aina väsytti olla jonkun yksityishenkilön asunnossa vuokralla. Se on aina sen yhden ihmisen armoilla sitten. Sinänsä ironista siis että nimenomaan tän FIRMAN kanssa on olleet ne ongelmat silti. Olen SILTI mielelläni näin, koska firma jää, vaikka joku rikollinen sieltä poistuisi. Aina voi palkata tilalle laillisen ja reilun tyypin :)...Kuten se Vastaamo. Miksi kukaan maksaisi sille, kun se jo julkaisi kaikki nettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kuten se Vastaamo. Miksi kukaan maksaisi sille, kun se jo julkaisi kaikki nettiin?
...Täällä jossain vähän uhkailtiin että ne kyllä etsii, mutta :DDD Etsikööt, jos se on niin vaikeaa. Luulisi heillä kyllä jo kaikki tieto olevan valmiiksikin.
Todellakin... sen verran synkkä näkemys minulla on tästä yhteiskunnasta ettei kukaan tuolla koskaan ole mistään tietoturvasta välittänyt. Kaikki on aina ollut julkista. On tolloa tulla uhkailemaan jollain tuollaisella. Mä TIEDÄN että niillä on se tieto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Täällä jossain vähän uhkailtiin että ne kyllä etsii, mutta :DDD Etsikööt, jos se on niin vaikeaa. Luulisi heillä kyllä jo kaikki tieto olevan valmiiksikin.
Todellakin... sen verran synkkä näkemys minulla on tästä yhteiskunnasta ettei kukaan tuolla koskaan ole mistään tietoturvasta välittänyt. Kaikki on aina ollut julkista. On tolloa tulla uhkailemaan jollain tuollaisella. Mä TIEDÄN että niillä on se tieto....Musta on veikeää että mulla on todellakin ollut ongelmia tyyppien kuten KKV ja Poliisin kanssa. Ja minkäköhän takia? Oikeasti! Mikä ongelma teillä nyt voi olla mun kanssani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa on. Tosi. No, mutta toi trolli alkoi aina tehdä (imitoida?) sitä mitä juuri sanoin ettei se osaa, niin ehkä...? En tiedä. Se emojitrollikin oli tosi puuduttava."vika :) ja kätevä." = kiva ja kätevä.
...Suuressa mittakaavassa sanoisin ettei kannata käyttää jenkkien juttuja. NATO:kin oli virhe. En tiedä oletteko koskaan huomanneet, mutta USA ei pidä suomalaisia ihmisinä. Ruotsalaiset on, muttei suomalaiset.
Minä olen tämän huomannut nettimaailmassa. Kun tuli algoritmit ja siis kaikki jenkkilästä, niin minulle ei ole enää tullut mitään ja kaikki mitä teen sensuroidaan. Jep. Ei ole yllätys kun näkee kuka on ohjaimissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vika :) ja kätevä." = kiva ja kätevä.
...Suuressa mittakaavassa sanoisin ettei kannata käyttää jenkkien juttuja. NATO:kin oli virhe. En tiedä oletteko koskaan huomanneet, mutta USA ei pidä suomalaisia ihmisinä. Ruotsalaiset on, muttei suomalaiset.
Minä olen tämän huomannut nettimaailmassa. Kun tuli algoritmit ja siis kaikki jenkkilästä, niin minulle ei ole enää tullut mitään ja kaikki mitä teen sensuroidaan. Jep. Ei ole yllätys kun näkee kuka on ohjaimissa....Oletteko myöskään koskaan ihmetelleet sitä ettei suomalais-ugrilaisille ole näppäimistöä!!! Käsittääkseni ei ole olemassa yhtään suomalais-ugrilaista kieltä mitä voisi kirjoittaa. Kyrillisellä näppäimistöllä saattaa olla siellä venäjällä, mutten ole ihan varma.
Meillä on nää Å, Q ja muuta outoa, muttei suomen kieltä pysty kirjoittaa. Siksi ne luovutti ja salli muodot shokki, shakki ja shampoo, vaikka siinä alussa pitäisi olla tarkeässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Oletteko myöskään koskaan ihmetelleet sitä ettei suomalais-ugrilaisille ole näppäimistöä!!! Käsittääkseni ei ole olemassa yhtään suomalais-ugrilaista kieltä mitä voisi kirjoittaa. Kyrillisellä näppäimistöllä saattaa olla siellä venäjällä, mutten ole ihan varma.
Meillä on nää Å, Q ja muuta outoa, muttei suomen kieltä pysty kirjoittaa. Siksi ne luovutti ja salli muodot shokki, shakki ja shampoo, vaikka siinä alussa pitäisi olla tarkeässä.....Tosi kauttarantain taas menee, mutta uusnatseissa ja äärioikeistossa on jotain älytöntä. Mitä te suomalaiset siellä oikein kuvittelette??!!!
Ymmärrän että soditten meitä vastaan olin sitten nainen tai no mitä tahansa, mutta mitä te oikein HALUATTE? Onko nyt ihan varmaa että haetaan sitä oikeaa?
Ymmärrä kun ei saa p*llua ja täytyy räytätä, kaikki miehet aina muuttuu aggressiivisiksi, kun ne ei saa, mutta kyllä minua aina viiltää sydämessä, kun hyökätään suomalaisia vastaan... ja siis isänmaan nimeen?!!!! Outoa isänmaata te tässä teette. Taidetaan TAAS housuihin pukeutuneet naiset tulla raiskatuksia. LOL. Ei noi pikkuk*lliset opi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....Tosi kauttarantain taas menee, mutta uusnatseissa ja äärioikeistossa on jotain älytöntä. Mitä te suomalaiset siellä oikein kuvittelette??!!!
Ymmärrän että soditten meitä vastaan olin sitten nainen tai no mitä tahansa, mutta mitä te oikein HALUATTE? Onko nyt ihan varmaa että haetaan sitä oikeaa?
Ymmärrä kun ei saa p*llua ja täytyy räytätä, kaikki miehet aina muuttuu aggressiivisiksi, kun ne ei saa, mutta kyllä minua aina viiltää sydämessä, kun hyökätään suomalaisia vastaan... ja siis isänmaan nimeen?!!!! Outoa isänmaata te tässä teette. Taidetaan TAAS housuihin pukeutuneet naiset tulla raiskatuksia. LOL. Ei noi pikkuk*lliset opi....Armeijassa olleet naiset eivät ole yksi ja sama tyyppi, mutta eräs heistä koki että ero on vain siinä että kumman puolen raiskaamaksi haluaa tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Armeijassa olleet naiset eivät ole yksi ja sama tyyppi, mutta eräs heistä koki että ero on vain siinä että kumman puolen raiskaamaksi haluaa tulla.
...Kuristustapaukset on yleistyneet ja siinä mulla tulee vain mieleen että joku ei nyt ymmärrä mikä on naisen o*. Se ois paljon helpompi* eikä olisi laitonta. Hei! Kaikki toi FANTASIA vois olla todellista, kun opettelisitte antamaan sen. Ei kukaan oletakaan että te heti sitä osaisitte, te vain väitätte niin. Sitä pitää opetetta ja teidän pitää opetella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kuristustapaukset on yleistyneet ja siinä mulla tulee vain mieleen että joku ei nyt ymmärrä mikä on naisen o*. Se ois paljon helpompi* eikä olisi laitonta. Hei! Kaikki toi FANTASIA vois olla todellista, kun opettelisitte antamaan sen. Ei kukaan oletakaan että te heti sitä osaisitte, te vain väitätte niin. Sitä pitää opetetta ja teidän pitää opetella.
...Älkää olko niin p*rseeseen ammuttuja karhuja siellä! Olette nuoria. Elämä on sellaista. Asioiden eteen pitää nähdä vaivaa. Vähän sitä kärsivällisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helpompi*
Wikipedia saattaa ohjeistaa. En tiedä. O on siis varsin outo tapahtuma, kun siinä aivot lähes delaa, kun ei saa happea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helpompi*
Wikipedia saattaa ohjeistaa. En tiedä. O on siis varsin outo tapahtuma, kun siinä aivot lähes delaa, kun ei saa happea....Ei ole rikollista. Ei joudu linnaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa on. Tosi. No, mutta toi trolli alkoi aina tehdä (imitoida?) sitä mitä juuri sanoin ettei se osaa, niin ehkä...? En tiedä. Se emojitrollikin oli tosi puuduttava.Runo: Marraskuun mysteeri
Marraskuun harmaassa hämärässä,
päiväys pienenee, sekunnit väsyvät.
Sivusto ei enää lupaa kysy,
toinen selain itsepäinen, toinen myötäilee.
Viikon verran kummia varjoja,
netti vikuroi, sähköposti ärjyy.
Jenkkiajat mutkikkaina hämärtävät,
missä olen, mitä olen sanonut?
Vihreä "Uusi" kuitenkin pilkahtaa,
pieni lohtu sekavuuden meressä.
Trollin varjo vilahtaa vielä kerran,
mutta ehkä, ehkä valoa löytyy.
- Anonyymi
Ertsarilla menny lääkkeet sekasin.
- Anonyymi
Jääny ottamatta taas. Asija meininkiä
- Anonyymi
"Mitä täällä on taas tapahtunut, kun viime aikojen keskustelut on kadonneet?"
Ja kysymykseesi. Tuskin mitään keskusteluja oli. Tämä paikka oli kuollut. - Anonyymi
Oisko mahdollista voida käydä edes yksi keskustelu ilman, että tämä vakiohörhö tulee vuodattamaan ihan asiaan kuulumattomia höpinöitä?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tyyppi pilaa kaikki keskustelut. Sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Tyyppi pilaa kaikki keskustelut. Sairasta.
Ei eroa mitenkään muista kommenteista. Sopii tälle palstalle oikein hyvin.
- Anonyymi
Ei mitään kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan vaan omia tyhmiä valituksia joka ketjuun.
- Anonyymi
Erite-Mummolla on asijaa. Kuunnelkaamme mummoa.
- Anonyymi
Niin missä täällä on keskusteluja ollut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949