aivan kuin torin joulukuusi olisi pienentynyt 🎄
Mitenkä minun silmäni näkevät
7
297
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kysyitkö torikuusen pienentymisasiaa leikilläsi vai tosissasi. Mutta jos ole kuullut aiemmin, niin alkuperäinen kuusi kaatui maahan, onneksi yöaikaan, niin hommasivat sitten tilalle uuden, pienemmän kuusen.
- Anonyymi
Ahaa, kiitos tiedosta, ei tarttekkaan mennä spekseiverssille bussilla 612.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, kiitos tiedosta, ei tarttekkaan mennä spekseiverssille bussilla 612.
Sinä saatat nähdä kaksoiskuvia niin hyvä on silmät tarkistuttaa 👁️👁️
Terveisin optikkoliike Joros-Koponen
- Anonyymi
Varmaan hallitus leikannut?
- Anonyymi
Minun silmäni näkivät jonkun Joulukuusi kaatunut/kaadettu -ketjun palstalla. Onko ketju viety kaatopaikalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun silmäni näkivät jonkun Joulukuusi kaatunut/kaadettu -ketjun palstalla. Onko ketju viety kaatopaikalle?
Ketjussa oli hyvä kommentti miten perinteisessä joulukuusessa valot kiertää kuusta vaakatasossa eikä roiku kuin lipputangosta.
- Anonyymi
Kyllä se nyt siltä näyttää että tämä on hallituksen tekosia.Leikkaus linjalle kun on lähdetty niin Joulukuusestakin puolet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398