Miksi nato kalistelee aseita Suomessa ja muualla Venäjän rajalla?

Anonyymi-ap

Venäjä ei kalistele aseita ja joutuu Suomen natojäsenyyden myötä laittamaan aseistukseen 41% liittovaltion budjetista kolmena seuraavana vuotena. Se on Suomen itselleen aiheuttama ongelma ja Venäjä tulee näyttämään Suomelle, että natoon ei olisi pitänyt liittyä ilman heidän lupaa. HO HOO, HO HOO ei ole enää itsenäisyyttä tai kotimaata minulla.

Ossi, entinen itsenäinen SOTILAS ja patriootti

8

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, Suomi on tosiaan kalistelemassa aseita, käyttää peräti 2,6% varustautumiseen Venäjän 41% vastaan... edelleen ryssä on ainoa hyökkäystä ja kansanmurhaa tekevä maa Euroopassa.

• Anonyymi

Nato-joukoista en tiedä, mutta itsenäisen Suomen armeijassa opetettiin jokaiselle alokkaalle, että lusikka-haarukka -mysteeriota ei saa säilyttää irrallisena pakin sisällä. Sellainen tyhmyys voi viedä hengen paitsi itseltä, myös taistelutovereilta.

• Anonyymi

Saas nähdä, miten Putlerin budjettisatsausten käy, kun ruplan arvo ei ole edes vessapaperiarkin arvoa vastaava ja valuutta loppuu väistämättä jossakin vaiheessa. Rahan lisäpainaminenkaan ei auta pelastamaan Venäjän taloutta, koska mitä enemmän painavat rahaa, sitä syvemmälle ruplan kurssi syöksyy samassa tahdissa. Venäjä alkaa olemaan viittä vaille Pohjois-Korean asemassa taloutensa kanssa.

Kyllähän paperille saa rustattua vaikka millaisia suunnitelmia ja lukuja, jos sulkee vaan silmänsä vallitsevalta totuudelta. Se, että Venäjän keskuspankki ei kyennyt enää tekemään uusia valuuttaostoja kohentaakseen ruplan arvoa kertoo, että Venäjän likviditeetti on heikossa hapessa. Siksi ne määräsivätkin keskuspankkinsa keskeyttämään ruplan arvottamisen vuoden loppuun asti, koska arvon syöksy alkoi lähtemään käsistä sen jälkeen, kun USA tukki sen Venäjän viimeisimmänkin reitin läntisille rahamarkkinoille eli asetti pakotteet lopulta myös Gazprompankille. Tarkoittaa myös sitä, että energiakauppa EU-alueelle loppuu. Eipä auta Orbanin nillitykset enää kaasu- ja öljykauppojensa suhteen.

• Anonyymi

Kommunismi on toimiva aate. Intian Keralassa se realisoituu hyvin; jyrkkiä luokka- ja varallisuuseroja ei juuri ole.

Ossi, viisas ja oikea SOTILAS

• Anonyymi

"Venäjä ei kalistele aseita ja joutuu Suomen natojäsenyyden myötä laittamaan aseistukseen 41% liittovaltion budjetista kolmena seuraavana vuotena. "

Kyllä se mielestäni tietää melkoista kalinaa Venäjän asetehtailla tulevina vuosina.
      Kaikessa "rauhantahtoisuudessa" tietenkin.

• Anonyymi

Positiivista on se, että venäjän asevienti on romahtanut, varsinkin kalliiden asejärjestelmien. Ukrainan sota on osoittanut venäläisten järjestelmät liki romuksi verrattuna länsimaisiin. Intia on ostanut yli 70% aseistaan venäjältä ja nyt se on pudonnut jo 30% ja putoaa edelleen, Intia alkoi ostamaan asejärjestelmät länsimaista. Kiina ei osta venäjältä mitään, tekevät ja kopioivat itse paljon parempia. Tarkoittaa sitä, että tekninen vienti venäjältä loppuu hitaasti ja varmasti.

• "Venäjä ei kalistele aseita ja joutuu Suomen natojäsenyyden myötä laittamaan aseistukseen 41% liittovaltion budjetista kolmena seuraavana vuotena"
      Laittaako venäjä sitten viestiä rajanaapurilleen Ukrainalle kirjeinä? Valehteleekoo koko maailma kertoessaan, että venäjä viestittää Ukrainaan kaikilla omasta muielestään kelvollisilla aseillaan?
      Onko putlerin Ukrainan hyökkäys ilmaista kun vasta Suomen Nato jäsenyys pakottaa laittamaan tuon 41% aseistukseen?

• Anonyymi

Ei Suomen jäsenyys mitään pakota Kapi. Täyttä soopaa haastat.

Ossi, oikea SOTILAS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe