Onko kiteen keskustan postinjakelu lopetettu. Eilen ei posti kulkenut kaupalliset tiedotteet jäi jakamatta, posti ei edes kulkenut. Tänään piti tulla Koti-Karjala ja Seura lehti ja kaupalliset tiedotteet joita eilen ei jaettu. Missä postit luuraa. Pitääkö postit itse hakea postista.
postinjakelu
4
258
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi.
Perusta itse postinjakeluyritys tai mene Postille töihin ja näytä muille esimerkkiä miten tunnollinen ja ahkera työntekijä olet. Päivä sinne tai tänne, ei nykypäivänä ole paperipostilla mitään merkitystä nopeuden kanssa kun kaikki tapahtuu nykyään verkossa reaaliajassa. - Anonyymi
Posti hoitaa jakelun, ei ole kiva kun maksettu posti jää tulematta. Posti kuuluu valtion palveluihin, jonka pitää toimia moitteettomasti. Olisiko jaettu yöllä eiliset postit. Voiko postiin enää luottaa postia löytynyt ojan pohjalta, lahjakortti löytynyt lumen alta. Posti mennyt väärään osoitteeseen toiselle puolen kylää. Osaako jakajat edes lukea.
- Anonyymi
Jos lie tullu postinjakajaks se sama herra joka aikoinaa toimi Kesälahella. Ajeli humalassa autollaa jakoreissuja sekä laitto lehet ihan miten sattuu, eli millo kenenkni postin kenenkin laaatikkoon. Sanomistaha siitä tuli, eli tais se postiljoonin ura loppuu aika lyhkäsee, mutta tiiä häntä vaikka ois ottanu nyt eläkepäivinää homman uusiks!😀
- Anonyymi
Onneksi olen siirtynyt jo täysin digiaikaan. Paperipostia ei juuri enää tule. Muutama tiedote vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886