tarkasti ottaen on??
Mikä tää habbo hotel
21
4033
Vastaukset
- Habboilija?
Habbo Hotel on hauska pelimaailma, jossa voit tavata kavereitasi ja tutustua uusiin ystäviin. Saapuessasi Habbo Hoteliin luot ensin oman pikkuruisen hahmosi - tytön tai pojan - jolla voit seikkailla ympäri hotellia.
Voit paitsi jutella, myös pelailla erilaisia pelejä ja luoda itsellesi ikioman huoneen. Huoneesi voit sisustaa sellaiseksi kuin haluat: voit tehdä siitä leppoisan olohuoneen, italialaisen pizzerian tai vaikkapa sairaalan teho-osaston! Hotellissa käyminen on ilmaista, mutta eräät toiminnot, kuten jotkut pelit ja huonekalut ovat maksullisia - voit halutessasi ostaa niitä tekstiviesteillä, luottokorteilla ja verkkomaksuilla.
Habbo Hotel on osa kansainvälistä Habbo Hotel -ketjua, jolla on tällä hetkellä edustushotelleja myös Englannissa, Sveitsissä, Japanissa, Espanjassa, Italiassa, Ruotsissa, Hollannissa ja Saksassa. Yhteensä hotelleillamme on jo miljoonia asiakkaita. Habbo Hotel on monenkäyttäjän yhteisöjä suunnittelevan Sulake Labs Oy:n kehittämä ja omistama konsepti.
www.habbohotel.co.uk (Habbo Hotel Englanti)
www.habbohotel.ch (Habbo Hotel Sveitsi)
www.habbohotel.jp (Habbo Hotel Japani)
www.habbohotel.es (Habbo Hotel Espanja)
www.habbohotel.it (Habbo Hotel Italia)
www.habbohotel.se (Habbo Hotel Ruotsi)
www.habbohotel.nl (Habbo Hotel Hollanti)
www.habbohotel.de (Habbo Hotel Saksa)
www.habbohotel.ca (Habbo Hotel Kanada)
www.habbohotel.no (Habbo Hotel Norja)
www.habbohotel.com (Habbo Hotel Yhdysvallat)
www.habbohotel.com.au (Habbo Hotel Australia)
www.habbohotel.fr (Habbo Hotel Ranska)
Sulake Labs Oy
Lähde: Habbo hotel kultakala, Yleistä Habbo Hotelista
Kiitos.. ja juu.. En tiedä vastasiko tämä kysymykseesi, mutta tulipahan nyt selvennettyä.- Koodman
Veit sanat suustani.
- Habboilija?
Koodman kirjoitti:
Veit sanat suustani.
Ja tekstit kopioin Habbon sivuilta. ite en tienny pualiakaan. ;)
- habbo-fani
moi =P halusin vaan sanoo että jotkut sanoo että habbo on huonoo nuorisolle! mut mä oon vähän toista mieltä! esim. mä oon suomen ruotsalainen ja mulla on suomee koulussa (oon ruotsin kielisessä koulussa!) niin.. mä opin kirjoitamaan suomeks habbossa eli.. opin kirjoitamaan suomea hauskalla tavalla =P hih (paljastus: olin huono kirjoitamaan suomneksi ennen habboon tuloa! nyt taas osaan kirjoittaa paljon paremmin! :P)että... halusin vaan ilmoitaa että kyllä habbossa käynti kannataa! :) P.s. tietääkö joku miks habbo ei toimi just nyt? siinä lukee vaan jotain...Error ;( vastatkaa! T.Habbo-fani!
- Sammakko.
Noin 8-14 vuotiaille tarkoitettu chat.
- kuules
sammakko, se on TARKOTETTU luultavimmin 13-18 vuotiaille, mutta siellä käy 6-14 vuotiaat.
- Jakkara.
habbo ei toimi nyt ko siel tehÄÄ korjauksia mutta niitÄ on tehty jo 2tuntia... epÄilen ettÄ nyt tulevat uudet hiustyylit. :)
- Big-Brother
Parempi kun pysyt poissa koko Homo Hotellista. Jos sinne eksyt niin kohta sinullakin on himo ostaa Homo
kolikoita ja oot menettäny rahasi. Seuraavaksi joku tulee ja pöllii kaikki "rahasi/kamasi".
Siinä sinulle Homo Hotellin toiminta periaate.
(olen varoittanut...)
Hotellissa käy yleensä noin 5-8 vuotiaita pikku-lapsia...- 20v habbogirl
5 veeläiset ei osaa käyttää konetta,
että lopettakaa kaikki paskapäät toi suurentelu.
Habbo ei ole pelkkä rahan tuhlaus paikka.
se on esimerkiksi
ainoa paikka, jossa voin tavata rakasta k-kamuani. - Joopa joo
20v habbogirl kirjoitti:
se on esimerkiksi
ainoa paikka, jossa voin tavata rakasta k-kamuani.No ei mene kovin vahvasti jos et muualla pysty sitä näkemään.
Minä raijannut äijän saman katon alle niin ei tarvi virtuuali hotelleissa pyöriä.
Ja 20 v... Sallikaa mun nauraa. Purkissako sut on kasvatettu? - pelaaja3
20v habbogirl kirjoitti:
se on esimerkiksi
ainoa paikka, jossa voin tavata rakasta k-kamuani.minä osasin käyttää konetta(en nettiä,kun ei ollut silloin meilä nettiä)jo 2vuotiaana! :P
- No vittu
Joopa joo kirjoitti:
No ei mene kovin vahvasti jos et muualla pysty sitä näkemään.
Minä raijannut äijän saman katon alle niin ei tarvi virtuuali hotelleissa pyöriä.
Ja 20 v... Sallikaa mun nauraa. Purkissako sut on kasvatettu?Haista paska! Jos ei habbo kiinnosta ni voit painua takas sen kämäsen äitis syliin!
- punkpappa
20v habbogirl kirjoitti:
se on esimerkiksi
ainoa paikka, jossa voin tavata rakasta k-kamuani.emmä usko että kukaa laittaa nimekseen 20v?? se tarkottaa sitä että oot joku 14v ja haluat kuulostaa aikuiselta!!!
- kfjsoifj
Siellä ei saa käyä es alle 8 vuotiaat!yli 10!
- 123
HABOSSA KÄY AIKUSIII ESIM: NOKNOK LIMUNDER MONSKIOTAR JA KOMEA14 JA RAPPARI=X- ET LOL RUNE ON PASKA
- et voi olla ees 14
punkpappa kirjoitti:
emmä usko että kukaa laittaa nimekseen 20v?? se tarkottaa sitä että oot joku 14v ja haluat kuulostaa aikuiselta!!!
toi ei oo ees 14v. jos te luulette se on joku 10
v. - hiiri-viiri
punkpappa kirjoitti:
emmä usko että kukaa laittaa nimekseen 20v?? se tarkottaa sitä että oot joku 14v ja haluat kuulostaa aikuiselta!!!
Habbos on kyl monii yliki 20v pelaajii. Mäki oon vast 10, oon pelannu habboo 7v:st asti, osasin käyttää konetta 3v. Jos ei habbo kiinnosta, ja se on niin huono että. Miks ees puhutte siitä? Menkää takas sinne mamman sylii itkee..
- Vastaaja...
Habbo hotel on virtuaali peli,jos ei ole muuta tekemistä. Se on peli jonne voi rekisteröityä ukolla
pelailla,kirjoitella kamuille Jne.. - -.-
Habbo Hotel on hotelliksi naamioitu "chatti" jossa ostetaan väripalloja jotka maksavat älyttömiä rahamääriä.
- habbo fani
Habbo hotel on virtuaali hotelli. Siellä voit luoda oman hahmon, etarilla. Habossa voi hankkia kamaa ja Hc :n koleilla, joita taas saa ärrältä. Jos joku kaverisi käy habossa ja tiedät hänen hahmonsa nimen voit etsiä sitä kultakalastimella. Ja jos löydät tämän ukon voit pyytää sitä ukkoa kaveriksi. Mutta muistaettä habbo hotel on kuitenkin virtuaali maailma, joten älä tuhlaa kaikkia rahojasi siihen. :> Ja uskottavasti et oikein heti älyä habon menoa, mutta älä häpeä pytää apua. Kaikki ovat joskus aloittaneet sen. Äläkä koskaan anna tietoja itsestäsi, etkä ukkosi salasanaa. Jos joku tietää bikselisi (eli ukkosi) salasanan hän voi varastaa kaikki kamasi, ja siirtää ne omalle ukolleen. Habossa on paljon asioita jotka selvitää parhaiten käymällä habboa. Minä olen itse käynyt habboa vasta jotain kolme vuotta, ja habon ensimmäinen versio on jo valmistunut vuonna 2000. Ensin oli mobiles disco, sitten beta kala, sitten hotelli kultakala ja nyt habbo hotel.
- fvrhyh23
habo hotel on virtuaalinen maailma missä voi tavata kavereita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819