Mikä horoskooppi sopisi oinaalle parhaiten pariksi??
Mikä oinaalle pariksi?
27
11309
Vastaukset
- vaakaneiti
Ilman ja tulen merkit sopivat oinaalle hyvin, ainakin kirjojen mukaan.
Vaaka ja oinas tulevat hyvin juttuun, käytännössä testattu ;)- Dog-Fanitar
..iskä on vaaka xD
- kauris-leidi
..nimittäin kokemuksestani ei tule, mut isosisko ei tuu ees kunnolla kavarina toimeen, saatikka sitten seurustelu mielessä!
- Siia30
... Vaaka kun on vähän turhankin rauhallinen eikä siitä saa mitään vastusta taisteluihin.
- Lisa
Jostain oon kuullu et ku ois omista synttäreistä about 20 päivää kumpaan suuntaan tahansa nii pitäs olla ihanne kumppani.. Mulla itellä tuo tarkoittaa härkää ja parhaat mun poikaystävistä on ollutki härkiä..
- Oinaaseen rakastunut Kaksos...
Lue Olavi J. Asikaisen kirja Tähdet ja kohtalomme. Siinä on sellainen sympatiataulukko, josta olet "kuullut" tuon 20 päivää jompaan kumpaan suuntaan. Kirja on aika vanhanaikainen nykyajan mittapuun mukaan, mutta suosittelen silti sitä. Ainakin se on erilainen ja vakavasti kirjoitettu, vaikka tykkäänkin itse huumoripitoisista luonnekuvauksista. Ei silti ole aivan yksiselitteinen asia, riippuu mm. kummankin elämäntilanteesta ja -kokemuksesta, miten suhde onnistuu. Ja toisaalta, astrologitkin tietävät, että loppujen lopuksi suhteen onnistuminen riippuu eniten molempien tahdosta ja keskinäisestä rakkaudesta, ei horoskoopeista.
- heh
Oinaaseen rakastunut Kaksos... kirjoitti:
Lue Olavi J. Asikaisen kirja Tähdet ja kohtalomme. Siinä on sellainen sympatiataulukko, josta olet "kuullut" tuon 20 päivää jompaan kumpaan suuntaan. Kirja on aika vanhanaikainen nykyajan mittapuun mukaan, mutta suosittelen silti sitä. Ainakin se on erilainen ja vakavasti kirjoitettu, vaikka tykkäänkin itse huumoripitoisista luonnekuvauksista. Ei silti ole aivan yksiselitteinen asia, riippuu mm. kummankin elämäntilanteesta ja -kokemuksesta, miten suhde onnistuu. Ja toisaalta, astrologitkin tietävät, että loppujen lopuksi suhteen onnistuminen riippuu eniten molempien tahdosta ja keskinäisestä rakkaudesta, ei horoskoopeista.
Olen joskus tehnyt itselleni sen kaavion ja sen mukaan minun (veskari) ja parhaan ystäväni skorpionin ei olisi koskaan edes kannattanut tavata :-)
Meissä on niin valtavasti samaa ja samanlaisia ominaisuuksia hieman eri vivahteella, myös eräs toinenkin ystäväni on skorpioni ja hänenkin kanssaan ollaan varmaan ikuisia ystäviä.
Päättäkään ihmeessä itse ystävänne ja suhteenne sen oikean elämän mukaan :-) - oinas n
Parhaaksi todettu tulinen oinas ja rauhallinen härkä. Tulee tasapainoa...
- kauris-leidi
oinas n kirjoitti:
...että ei tulinen oinas jaksa kauaa vetelehtivää härkää, joka ei käytä edes järkeään!
- ...
luulen myös, että härkä on yksi parhaimmista kumppaneista oinaalle..minulla on yksi härkä mies "kierroksessa" ja hän kyllä pitää mielenkiintoani koko ajan korkealla..toinen voisi olla oinas..siinä ainakin sattuisi ja tapahtuisi koko ajan..minä kun ainakin tympäännyn helposti
- ...
kauris-leidi kirjoitti:
...että ei tulinen oinas jaksa kauaa vetelehtivää härkää, joka ei käytä edes järkeään!
oinas kun on (tai minä ainakin) luonteeltaan semmoinen, että odottaminen on tuskaa..niin härkää saa aina odottaa..tällä tarkoitan, että horoskoopin mukaan härkä ei ota turhia riskejä ja suhdetta aloittaessa se on oinaalle tuskaa...'
- hellu
... kirjoitti:
luulen myös, että härkä on yksi parhaimmista kumppaneista oinaalle..minulla on yksi härkä mies "kierroksessa" ja hän kyllä pitää mielenkiintoani koko ajan korkealla..toinen voisi olla oinas..siinä ainakin sattuisi ja tapahtuisi koko ajan..minä kun ainakin tympäännyn helposti
Itse olen oinas ja olen ollut 10 vuotta onnellisesti naimisissa vaa`an kans.Ystäväni samoin.Luin joskus jostain,että paras kumppani oinaalle on vaaka
- mutterissa
oinas n kirjoitti:
Näin on. Tai rauhallinen oinas ja tulinen härkä tai miten vaan.
- piru__666
Mun poika ystävä on rapu,ja ite mä olen oinas.. Mun yks paras kaveri on vesimies ja sen kanssa tuun hyvin toimeen,mut toisten oinaitten kanssa en,ainakaan jos ne on samasta perheest xD
- Oinaspoinas
Minäkin (oinasnainen) olen ollut härän kanssa onnellisessa avoliitossa jo vuosia. Meillä tämä tempperamenttisen ja impulsiivisen oinaan ja rauhallisemman, tervejärkisen härän liittoutuma ainakin toimii oikein hyvin. Häräthän ovat hyvin itsepäisiä, joten siinä riittää oinaalle sopivasti haastetta. Itse en kestäisi mitään jees-miestä :)
- Nanna
Oinaspoinas kirjoitti:
Minäkin (oinasnainen) olen ollut härän kanssa onnellisessa avoliitossa jo vuosia. Meillä tämä tempperamenttisen ja impulsiivisen oinaan ja rauhallisemman, tervejärkisen härän liittoutuma ainakin toimii oikein hyvin. Häräthän ovat hyvin itsepäisiä, joten siinä riittää oinaalle sopivasti haastetta. Itse en kestäisi mitään jees-miestä :)
Itse olen oinasnainen ja erosin juuri vuosi sitten härkä-miehestä.Oli juurikin sellainen jahkaaja ja jeesjees-mies.Vastusta ei saanut oikein mihinkään asiaan ja seksikin oli sitä samaa aina,ei toiminut.Isänä hyvä ja kotitöitä teki paljon mutta kumppanina liian nössykkä minulle,itseppäiselle ja impulssiiviselle oinaalle.Enpä tiedä mikä merkki olisi se ihanne itselle,skorppiooni ja kauris olisi molemmat ehdolla ja molemmista tuntuisi ainakin vastusta löytyvän mutta saapa nähdä kuinka käy :)
- Lisa_hki
Oinaspoinas kirjoitti:
Itse olen seurustellut kauan härkämerkkisen herran kanssa. Suhde toimii loistavasti, erilaiset osapuolet täydentävät toisiaan loistavasti.
Ainoa, mikä oinaan(minun) ja härän välillä voi aiheuttaa kinaa on härän omistava luonne. Joskus myös hitaat päätökset ärsyttävät. Nuo olen jostain horoskooppisivuilta lukenut ja ovat kumman hyvin pitäneet paikkansa (:
- NomeD
Omana kokemuksena sanoisin et vesimies tai vaaka.
Vesimiehen kanssa kaikkein helpointa - tasapainottavat toisiaan. Vaaka ihmisen kanssa taas helppoa elämää kun ei itse tarvitse suunnitella mitään ja voi vain rakastaa ja hengailla. - punainen
olinpa vuosia härän kanssa ja ymmärsin että kaikki on loistavasti kunne s myöhemmin sain kuulla että olin liian vahva,liian innostunut,menevä,tiedostava...olen ollut myös neitsyen kanssa..joka on älykäs ja ihana mutta nipotti ainakin nuorena .leijona oli ihana mutta kuoli.pari kaksosta on ollut--ovat ihania ja vuosia meneekin hyvin mutta kai niillä on joku ongelma?...ja nyt on kalat.romanttinen kalat-kalat huomioi minua koko ajan ja on niin kohtelias mutta myös päättäväinen.ja kalat on innokas seksissä ja vaistoaa herkästi missä mennään ja mistä pidän ja nauttii kaikesta itse myös--no ehkä pitää olla hellempi.jos skorpparin kanssa seksissä on kovat ja vauhdikkaat ottet niin kalat haluaa enemmän hempeilyä ja silittämistä..tuliko tässä nyt kumminki semmoinen olo että kaikki miehet ovat ihania.siis enimmäkseen olen kohdannut kalaoja,skorppareita,kaksosia ja ne jostain syystä myös vetoavat minuun eniten
- oinasnainen
Mä oon horoskoopiltani oinas ja mun mieskin on oimas.Tullaan tosi hyvin toimeen keskenään, ei oo mitään riitoja ollut näiden ihanien vuosien aikana..synttäripäivätkin on osunut samalle päivälle.Ollaan oltu naimisissa 8 vuotta:)
entinen heilani oli leijona, sen kans en sopinut yhteen ollenkaan.- maikki
Täällä myös oinaspariskunta. Tapellaan välillä tulisesti, mutta toisaalta sovitaan yhteen aivan mahtavan hyvin. Tappelun päälle on hyvä aina nauraa ja ilma puhdistuu! Välillä tosin voi mennä puolikin vuotta ilman riitoja, joskus niitä on viikottain. Parasta on se että tietää toisen ajatuksenkulun ja osaa aavistaa toisen käytöksen, kun ollaan niin samanlaisia.
Mun molemmat veljet on leijonia... 3 isoa egoa ja paljon tulta: mielenkiintoiset, mutta hyvät perhesuhteet;)
- oinas tyttö täältä näin
olen seurustellut pitemmän aikaa kalat miehen kenssa, hän on herkkä ja ihana, välillä ehkä hieman liian herkkä minun suorasanaiselle tavalleni, mutta ainakin vielä ollut väärinymmärrykset saatu hoidettua. seksi on loistavaa ;)
- punainen
miettii...mitä ajattelet kun kaloista sanotaan että pettävät helposti?kai tämä on aina tämmöistä arpapeliä.mutta ekaa kertaa olen oikeasti rakastunut kalamieheen ja haluaisin tietää enemmän oinas-kalatparista.jep olen huomannut että seksi on loistavaa vaikka olihan se sitä skorpparin ja kaksosenkin kanssa.erilaista.-saattaapi mennä rajuksi.ja kylmäksi sitä myöten.ehkäpä kalat saa sen oinaan pehmeän puolen näkyviin??
- pässinäinen
punainen kirjoitti:
miettii...mitä ajattelet kun kaloista sanotaan että pettävät helposti?kai tämä on aina tämmöistä arpapeliä.mutta ekaa kertaa olen oikeasti rakastunut kalamieheen ja haluaisin tietää enemmän oinas-kalatparista.jep olen huomannut että seksi on loistavaa vaikka olihan se sitä skorpparin ja kaksosenkin kanssa.erilaista.-saattaapi mennä rajuksi.ja kylmäksi sitä myöten.ehkäpä kalat saa sen oinaan pehmeän puolen näkyviin??
Itse olen oinas, kaksi tuttua on Härkiä. Toimeen ei tulla ja kaveruussuhde takkuaa melko pahasti. Paras ystävä on vaaka ja toiseen herttaiseen vaakaan tutustunut. Hmm hmm..
- kuopsuttaja
pässinäinen kirjoitti:
Itse olen oinas, kaksi tuttua on Härkiä. Toimeen ei tulla ja kaveruussuhde takkuaa melko pahasti. Paras ystävä on vaaka ja toiseen herttaiseen vaakaan tutustunut. Hmm hmm..
Komppaan vaakaa oinaan pariksi. Myös häristä hyviä kokemuksia monen miehen verran, ovat olleet luotettavia kaikki tyynni. Vaaka on diplomaattinen. Häristä löytyy herkkyyttä, lämpöä ja voimaa.
- Perus oinas
kuopsuttaja kirjoitti:
Komppaan vaakaa oinaan pariksi. Myös häristä hyviä kokemuksia monen miehen verran, ovat olleet luotettavia kaikki tyynni. Vaaka on diplomaattinen. Häristä löytyy herkkyyttä, lämpöä ja voimaa.
Jellona se olla pitää.Härkä liian hidas ja maan läheinen oinaan luonteelle.Vaakakin lienee turhan tasapainoileva kunedessä kiivaampi tahtinen oinas.
- Ei Kalaa enää ikinä
Minulla takana jo yli 10-vuoden kalat suhde. Huonosti toimii. Intohimoa kyllä riittänyt koko matkan ajan, mutta mitään muuta yhteistä ei sitten olekaan. Ero häämöttää. Ei kumpikaan jakseta toistemme erilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826