25 v mies sai tuomion!
Kuka uhkasi Sanna Marinia?
9
650
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko paikkakunnan omia poikia, vai muualta meille muuttanna? Maistuukohan nuorukaiselle työt, kun nyt tuli 500 euroa maksettavaa. Kerro tuntosi, jos olit itse tuomittu! Me liperiläiset veronmaksajat törttöilysi luultavimmin maksamme!
- Anonyymi
Joku kylänpoika jolla meni velli housuun niitä on Liperi täynnä kahvipöydässä isotellaan kun tulee kysymys esim työpaikasta takki kääntyy naurettava pelle
- Anonyymi
Hyvä Marin Liperin pikku kovis sai opetuksen selän takana puhutaan isotellaan ollaan kovaa jätkää pihille pikku kovikselle kova paikka
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa sellainen on tyyli maailman. Poliiseilla ollut varmaan hauskaa ääni tärissyt en mie pelottanut velli mennyt housuun
- Anonyymi
Olkoon kuka vaan niin tuomio oli oikea ja paikallaan. Olisi voinut olla tuomio kovempikin mutta hyvä näin.
- Anonyymi
Pihille maalaispojalle kova paikka
- Anonyymi
Hyvä Sanna toimit oikein.
- Anonyymi
Uhoojia riittää Sanna toimi
- Anonyymi
Kepu urpo 500 ekee.heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318