https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9c190cbc-4439-447d-afc6-987aaa11c692
väkivaltainen kaupunki..
on
Oulun kaupunki tilasi kevyesti panssaroituja takkeja
29
301
Vastaukset
- Anonyymi
Li Andersson ei uhkia tunnistanut kun oli opetusministeri?
- Anonyymi
Irakinmiehet opetushommiin..
Rupiaa laki toimimaan - Anonyymi
ANDERSSON KANNATTAA SOTAA JA JARJESTELI PROPAKANTAA KOULUISSA JA NYT EU....SSA.
- Anonyymi
Outoa laittaa Anderssonin syyksi lasten käyttäytyminen.
Olin itse nuorena opettajan sijaisena eikä mitään ongelmia ollut. Lapset tekivät kilpaa tehtäviä ja juoksivat näyttämään niitä. Olivat vapautuneita ja selittivät totisina, että aiempi sijainen vain huusi heille koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa laittaa Anderssonin syyksi lasten käyttäytyminen.
Olin itse nuorena opettajan sijaisena eikä mitään ongelmia ollut. Lapset tekivät kilpaa tehtäviä ja juoksivat näyttämään niitä. Olivat vapautuneita ja selittivät totisina, että aiempi sijainen vain huusi heille koko ajan.ahaa
- Anonyymi
Ei se tarkoita että opettajat käyttäisivät niitä. Ne ovat luultavasti vain poikkeustilanteita varten.
- Anonyymi
Erityisryhmissä.
- Anonyymi
Poikkeustilanne yllättää ehtivätkö kaapista noutamaan vaan käyttää aina se pelastaa ja torjuu.
- Anonyymi
Näitä on nykyään saatavilla. Ennen ei ollut eikä ongelmasta puhuttu eikä se tullut tietoon. Marginaalia.
- Anonyymi
Muksuille saisi olla sylkyhuppu.
- Anonyymi
Onhan niitä aikuisillekin, nii toki myös on lapsia jotka puree ja sylkee.
- Anonyymi
ulkomaalaistaustaiset-pojat-puukottivat
Anonyymi-ap
2024-12-06 05:40:59
https://www.suomenuutiset.fi/ulkomaalaistaustaiset-pojat-puukottivat-ja-hakkasivat-saksassa-nuoret-ukrainalaiset-urheilijat-hengilta-ajankuluksi-oikeus-langetti-maksimirangaistukset/
kauhia paikka joka maassa- Anonyymi
se piristää
- Anonyymi
Ihan niinku huvin vuoksi Oulun kauppakeskuksessa ja kadulla puukotettiin lapsi, aikuista ja opiskelijaa.
Pitääkö vähän ruskeammilla olla varmuuden vuoksi panssarioidut takit päällään ulkona kulkiessaan?
Huom. Täällä Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinku huvin vuoksi Oulun kauppakeskuksessa ja kadulla puukotettiin lapsi, aikuista ja opiskelijaa.
Pitääkö vähän ruskeammilla olla varmuuden vuoksi panssarioidut takit päällään ulkona kulkiessaan?
Huom. Täällä Suomessa.🤺🤺🤺🤺🤺🤺🗣
- Anonyymi
Puhumattakasn siitä kouluampumistspauksesta. Oppilaille luotiliivit.
- Anonyymi
Geeneissä vikaa... ullatus!
- Anonyymi
Musta tuntuu sanot
- Anonyymi
ooomi886
- Anonyymi
SUOMALAISET VARUSTETTAVA AMPUMA-ASEIN JA RUUMIS-KREMATORIOAUTOT HAKEE RUUMIIT.
- Anonyymi
Liian suuria kouluja ja päiväkoteja ja liian pieniä ja ahtaita asuntoja. Liian tiivistä rakentamista.
- Anonyymi
Mitä sitten jos hammas katkeaa? Eihän tonttiakaan saa aidata natopiikkiaidalla.
- Anonyymi
yhdessä
- Anonyymi
Yhdessä
- Anonyymi
Lastetarhoihin pitäisi tilata sarjatuliaseita ja käsikranaatteja.
- Anonyymi
missä is.lam siellä ongelma
- Anonyymi
onneksi tulee suomeen islammaahanmuuttajia niin väkivalta katoaa...
- Anonyymi
ihania lapsia alistetaan sotisovassa?
- Anonyymi
Tanskan malli parantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992557
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 77863
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718