Miksi joidenkin tubettajien videoille voi laittaa hyvin kommentteja mutta muutamien tubettajien videoita kommentoitaessa kommentti katoaa pian? Kuka päättää mitkä kommentit kelpaavat ja mitkä eivät?
Youtube kommentointi
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kenelläkään ole mitään tietoa asiasta? Olen kysynyt joskus asiaa joltain tubettajalta. Hän sanoi että hän ei ole itse poistanut niitä. Joskus ne eivät vain pysy näkyvillä kuin hetken. Mikä taho tämän takana on? Yleensä ovat olleet hyvin asiallisia kommentteja.
- Anonyymi
Kyllä on tietoa.
Youtubessa voi tehdä valinnat:
1) Kaikki kommentit julkaistaan heti. Tai,
2) Kommentit tarkastetaan, ennen julkaisua.
3) Tai kommentonti on poissa päältä kokonaan.
Nämä voi valita ASETUKSISTA.
Ja silloin ne automaattisesti toimivat.- Anonyymi
2) Kommentit tarkastetaan, ennen julkaisua.
Kuka nuo tarkastaa? Ei ainakaan videon tekijä, kun olen tuota kysynyt videon tekijältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254909- 883744
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483205- 542677
- 2092675
- 522635
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322430- 1532360
- 311965
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101577