Ei kestänyt kepumafian kantti totuutta vaan poistatti postaukset kunnanjohtajasta.
Sehän osoittaa vain havaintoni ja väitteeni todeksi.
Kepumafiaa
29
528
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnajohtajalla on kaksi kamarineitoa, jotka toteuttavat hänen pienimmätkin toiveensa.
- Anonyymi
Nyt on täysin mahdotonta toimintaa.
Kytky vaatimus kouluruoka / palkankorotus.
8- 9 luokan oppilayt yrittää tanssittaa mieleistään hernkuruokaa
tarjoiltavaksi.
Ensin ennen koulua haitaan herkut ja eneria juoma ,kenelle sitten ruoka maistuu.
Jos kunta purkaa sopimuksen,tarjotkkaa koululla vapaasti enernia juomaa ja pitsaa,purilaita kyllä on ruokaisaa ja tyytyväinen porukka.
Vauhti kaiken vaatimiselle on hirvittävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on täysin mahdotonta toimintaa.
Kytky vaatimus kouluruoka / palkankorotus.
8- 9 luokan oppilayt yrittää tanssittaa mieleistään hernkuruokaa
tarjoiltavaksi.
Ensin ennen koulua haitaan herkut ja eneria juoma ,kenelle sitten ruoka maistuu.
Jos kunta purkaa sopimuksen,tarjotkkaa koululla vapaasti enernia juomaa ja pitsaa,purilaita kyllä on ruokaisaa ja tyytyväinen porukka.
Vauhti kaiken vaatimiselle on hirvittävää.Sieltähän sitäsitten saat sinäkin niitä edullisesti jämäruokana ostaa, ei tarvitse kadehtia koululaisiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän sitäsitten saat sinäkin niitä edullisesti jämäruokana ostaa, ei tarvitse kadehtia koululaisiakaan.
En ole mikään jämäruuan ostaja kateudedesohta Rautavaaralla ei olekkaan kyse ,vaan veronmaksajien rahoista
Älä aina niitä luulojasi levitä ,minä en osta Rautavaaran ruokaa mitä siellä tarjottiin ,siinä oli laatu mistä valita.
Sekaisin paisti lihapullat jotakin sörsseliä,makaroonilaatikkoa.
Puuro seuraavan kerran rieskana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään jämäruuan ostaja kateudedesohta Rautavaaralla ei olekkaan kyse ,vaan veronmaksajien rahoista
Älä aina niitä luulojasi levitä ,minä en osta Rautavaaran ruokaa mitä siellä tarjottiin ,siinä oli laatu mistä valita.
Sekaisin paisti lihapullat jotakin sörsseliä,makaroonilaatikkoa.
Puuro seuraavan kerran rieskana.Juurihan sinä siinä kuvailit kouluruoan tasoa, ei siis kelpaa sinullekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sinä siinä kuvailit kouluruoan tasoa, ei siis kelpaa sinullekaan.
Se ruoka oli silloinkun oli oma keittiö ,jatkuvat koiranruokasankot oli jotlkut muutamalla erolla osti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ruoka oli silloinkun oli oma keittiö ,jatkuvat koiranruokasankot oli jotlkut muutamalla erolla osti.
Nykyistä taas kehut vaikka et selvästi edes tiedä mitä se pitää sisällään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyistä taas kehut vaikka et selvästi edes tiedä mitä se pitää sisällään 😂
Tiedän varmasti kun olen käynyt
N ilsiän koululla kertan syömässä ja olen syönyt 3 vuorokauden ajan muualla.
Tiedän mitä oli Rautavaaran ruoka ja mistä oli kuva nyt servikan ruoka,töngitty niin kuin ne jotkut puuron tönkiät.
Jos ei ruoka maistu syökää kotonaan.
Ruoka ei ole syy vaan muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä oli Rautavaaran ruoka ja mistä oli kuva nyt servikan ruoka,töngitty niin kuin ne jotkut puuron tönkiät.
Ruoka ei ole syy vaan muualla.Todistettu jo ettet tiedä 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistettu jo ettet tiedä 😂😂😂😂
Hölmöjä on monenlaisia ,kuvittemetko sinun laisen kanssa lähden kiistaan.
Jos se ruoka ei kelpaa on syömättä,kasvaa se läski syömättäkin kun on enerkiajuomaa ja herkkuja.🤪🤪🤪🤪🤪🤪onnistuuko nuoleskelu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöjä on monenlaisia ,kuvittemetko sinun laisen kanssa lähden kiistaan.
Jos se ruoka ei kelpaa on syömättä,kasvaa se läski syömättäkin kun on enerkiajuomaa ja herkkuja.🤪🤪🤪🤪🤪🤪onnistuuko nuoleskelu ?Taas kerran -käytetyt hymiöt kertovat paljon käyttäjästään. Sinun kuvaavin on sitten tuo sekopää. Määrästä päätellen jo todella sekaisin oleva.
Eikä tarvitse kuvitella että kiistelet muiden kanssa, teet sitä täällä ihan koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruoka ei ole syy vaan muualla.Rautavaara koululle tuleva ruoka onkin eri keittiöstä kuin Nilsiän koululle tuleva. Todistettu on myös ihan itsesi kirjoittamana ettet tiennyt mitä kouluruokaan edes kuuluu. Silti esiinnyt sen parhaimpana asiantuntijana. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rautavaara koululle tuleva ruoka onkin eri keittiöstä kuin Nilsiän koululle tuleva. Todistettu on myös ihan itsesi kirjoittamana ettet tiennyt mitä kouluruokaan edes kuuluu. Silti esiinnyt sen parhaimpana asiantuntijana. Säälittävää.
Samalla lailla Servicalta,tänään viimeksi näin sielläkin 3 poikaa marssi erääseen kauppaan heti aamusta .
Mitäs muuta eräskin osti enerkiajuomaa ja kolmioleivän.
Tarkoitus ei varmasti ollut syödä,eipä sellainrn möly sielmä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rautavaara koululle tuleva ruoka onkin eri keittiöstä kuin Nilsiän koululle tuleva. Todistettu on myös ihan itsesi kirjoittamana ettet tiennyt mitä kouluruokaan edes kuuluu. Silti esiinnyt sen parhaimpana asiantuntijana. Säälittävää.
Ongelmaisten temput,jos ei ruoka sen ikäisille " kollille " maistu syökää mitä herkkua saavat🐁🐁🐁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmaisten temput,jos ei ruoka sen ikäisille " kollille " maistu syökää mitä herkkua saavat🐁🐁🐁
Ongelma näyttää olevan enemmänkin siellä yhdeksättäkymmentäkymmentä käyvillä "kouluruokailun asiantuntijoilla" 😂😂😂
Kai se muiden ostoskorien kyyläys kaupassa harrastukseksi joillekin käy. Stalkkarin maineen siitä kyllä ansaitusti kunnassa itselleen saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma näyttää olevan enemmänkin siellä yhdeksättäkymmentäkymmentä käyvillä "kouluruokailun asiantuntijoilla" 😂😂😂
Kai se muiden ostoskorien kyyläys kaupassa harrastukseksi joillekin käy. Stalkkarin maineen siitä kyllä ansaitusti kunnassa itselleen saa.Luulotautisen horon.😝😝😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulotautisen horon.😝😝😝
Sinäpähän se häntä sellaiseksi sanot, en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpähän se häntä sellaiseksi sanot, en minä.
Horo mikä horo syyttää toisia 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horo mikä horo syyttää toisia 🤣🤣🤣🤣🤣
Itsehän siinä itsesikin kuvailit, en minä. Kai ne yhteiset harrastukset ovat teidät sitten yhdistäneet. Lykkyä tykö vaan valitsemallanne tiellä.
Se vähän kyllä kiinnostaisi että kuinka se kauppa käy teillä noin vanhemmalla iän edustajina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän siinä itsesikin kuvailit, en minä. Kai ne yhteiset harrastukset ovat teidät sitten yhdistäneet. Lykkyä tykö vaan valitsemallanne tiellä.
Se vähän kyllä kiinnostaisi että kuinka se kauppa käy teillä noin vanhemmalla iän edustajina?Ja sinne sinun kööriisi .🐁🐁🐁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinne sinun kööriisi .🐁🐁🐁
Sori vaan, ei näemmä liikuta samoissa piireissä. Kun on nuo erilaiset harrastukset kuin teillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori vaan, ei näemmä liikuta samoissa piireissä. Kun on nuo erilaiset harrastukset kuin teillä.
Sieltä piiristä moni näyttää oppineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä piiristä moni näyttää oppineen.
Hanki silmälasit, näet jatkossa stalkkaamasi asiat oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki silmälasit, näet jatkossa stalkkaamasi asiat oikein.
Voit kyllä hölmöillä apureinesi edelleen..
Hanki itse kahdet js sammalia väliin.
Näät paremmin hölmöillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kyllä hölmöillä apureinesi edelleen..
Hanki itse kahdet js sammalia väliin.
Näät paremmin hölmöillä.Eihän muiden tarvitse enää siihen vaivautua, kun sinä hoidat jo sen homman minkä aiemmin itse mainostamaltasi horoilultasi vain ehdit 😂
- Anonyymi
Hametta vaille.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hieno ja tyylikäs kannanotto.
- Anonyymi
Älyköt keskustelevat yhteiskunnan kehittämisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853