Eurajoellakin on noin tuhat ylivelkaantunutta päällisin puolin hyvin voivaa ihmistä, jotka eivät koskaan selviä veloistaan.
Ylivelkaantuminen
12
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten? Ei kai niitä kuoleman jälkeen peritä jos kuolinpesä on tyhjä.
- Anonyymi
Lapset joutuvat ne maksamaan, jos äiti ja isä kuolee
- Anonyymi
Kuka sit jos ei o lapsii ja konkat tehty kuten joillakin ja sivuilta löytyy nimelläkin siirtoja sinne tänne.
- Anonyymi
Ja seuraavaksi lapsen lapsilta peritään ne velat
- Anonyymi
Kyllä inflaatio ne syö, niin on käynyt minun säästöillekin.
- Anonyymi
Lapsia ja lastenlapsia ei kaikilla ole entäs sitten ylivelkaantuneet meneekö kunnille tai sotiin?
- Anonyymi
Ei lapsilta mitään vanhempien velkoja pysty perimään. Saati nyt lapsen lapsilta😂😂.
- Anonyymi
Veloissa oleminen on nykyisin muodikasta ja hyväksyttyä.
Ihmiset ovat nykyisin huolettomia ja velkoilemalla voi elellä mukavasti. - Anonyymi
Sillain nämä sähköautoilijat juuri tekevät. Ei autoilu tule ainakaan halvemmaksi, kun auto maksaa jo vaikka 50te. Halvalla tonnin autolla, jossa ei varaosa kulut paina eikä ole juuri vikoja. Ajot tulee halvaksi
Teslassa vikoja 20te edestä, kun vastaavassa ajassa luotettavasta romuautossa menee korkeintaan tonni-2 te korjauksiin. - Anonyymi
Joku MB BMW paljon parempi kuin Tesla. Miksi Tesla yleinen Eurajoella, vaikka se huono
- Anonyymi
Palkkojen pitäisi nousta 10% vuodessa. Hinnat eivät enää tästä saisi nousta. Itsekin tienasin. palkkatuloa 3100e käteen edellisessä tilissä. Silti rahaa palanut hullun lailla, vaikka minulla ei ole velkaa yhtään ja ikää 36v. 3 lastakin on ja ok-talo. Viime tili meni 700e miinukselle. Kaikki maksaa aivan liikaa.
- Anonyymi
Eli 3800e meni rahaa kuluihin kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949