Eurajoellakin on noin tuhat ylivelkaantunutta päällisin puolin hyvin voivaa ihmistä, jotka eivät koskaan selviä veloistaan.
Ylivelkaantuminen
13
765
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten? Ei kai niitä kuoleman jälkeen peritä jos kuolinpesä on tyhjä.
- Anonyymi
Lapset joutuvat ne maksamaan, jos äiti ja isä kuolee
- Anonyymi
Kuka sit jos ei o lapsii ja konkat tehty kuten joillakin ja sivuilta löytyy nimelläkin siirtoja sinne tänne.
- Anonyymi
Ja seuraavaksi lapsen lapsilta peritään ne velat
- Anonyymi
Kyllä inflaatio ne syö, niin on käynyt minun säästöillekin.
- Anonyymi
Lapsia ja lastenlapsia ei kaikilla ole entäs sitten ylivelkaantuneet meneekö kunnille tai sotiin?
- Anonyymi
Ei lapsilta mitään vanhempien velkoja pysty perimään. Saati nyt lapsen lapsilta😂😂.
- Anonyymi
Veloissa oleminen on nykyisin muodikasta ja hyväksyttyä.
Ihmiset ovat nykyisin huolettomia ja velkoilemalla voi elellä mukavasti. - Anonyymi
Sillain nämä sähköautoilijat juuri tekevät. Ei autoilu tule ainakaan halvemmaksi, kun auto maksaa jo vaikka 50te. Halvalla tonnin autolla, jossa ei varaosa kulut paina eikä ole juuri vikoja. Ajot tulee halvaksi
Teslassa vikoja 20te edestä, kun vastaavassa ajassa luotettavasta romuautossa menee korkeintaan tonni-2 te korjauksiin. - Anonyymi
Joku MB BMW paljon parempi kuin Tesla. Miksi Tesla yleinen Eurajoella, vaikka se huono
- Anonyymi
Palkkojen pitäisi nousta 10% vuodessa. Hinnat eivät enää tästä saisi nousta. Itsekin tienasin. palkkatuloa 3100e käteen edellisessä tilissä. Silti rahaa palanut hullun lailla, vaikka minulla ei ole velkaa yhtään ja ikää 36v. 3 lastakin on ja ok-talo. Viime tili meni 700e miinukselle. Kaikki maksaa aivan liikaa.
- Anonyymi
Eli 3800e meni rahaa kuluihin kuussa.
- Anonyymi
Voiko kuussa maksaa käteisellä, kysyy Neil Armstrong?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941