Jos ja kun vielä joskus löytäisi onnekkaasti kunnon rakkauden ja kaiken siltä väliltä, niin voisihan sitä mennä vaikka sinne naimisiin joskus, vaikka ei se ole niin väliä että meneekö koskaan, siksi koska pääasia että saisi olla vain toisen kanssa yhdessä ja olla vain, oli mitä oli. Jos mies sitä haluaisi kovin, niin sitten asia selvä ja jos voisi valita niin keväällä olisi kaunista mennä, jos vaan sopii sen hetkiseen tilanteeseen. Mutta voin olla ilmankin. Pääasia että olisi ajatus, että hei tässä on sellainen jonka kanssa olisi mahtavaa ja kaunista viettää mahdollinen loppuelämä. Se olisi simppeliä ja tunteikasta, niin ja myös syvällisen rauhaisaa. Kiitos kun sain laittaa ajatukseni vielä tänne.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ihanaa pohdintaa... ja oii keväällä olis kaunis ajankohta mennä 🥰! En oo ikinä ollu naimisissa niin tavallaan haluisin mennä sitten joskus, jos tuntuu tositosi hyvälle.... Eipä se silti mikään välttämättömyys ole. Eikä mulla ois ees kiire muuttaa yhteen. Kunhan nyt edes löytäisi jonkun joka tykkäis musta
- Anonyymi
Nii
Syssyn vois rauhottaa niille sienille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!26638Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515