Ajatelkaa hyvät paikkakuntarakastuneet, ei ole helppoa tämä tällainen elämä, minua ei ole olemassa.
Aivan olen katkera ja kateellinen, koska minua ei ole, niin en voi syödä edes puuroa.
Toista se on Tyttö 2010 Neitinen 99, 9% Mulkulla, hän on syönyt jopa velliä.
Tosin tapaamisemme jälkeen hänelle haave hutsulumppustensa valmistaisi pilttimäistä jota hän imisi pillillä astellen pöytään muistellen aikaa kun polvensa taipui.
Kohtalokarmee.
2
159
Vastaukset
- Anonyymi
Ollako vaiko ei olla siinä on kohtaloa tarpeeksi, aika outoa että ihminen elää 67 vuotiaaksi olematta olemassa, lienee aihetta ottaa osaa, tai ennätysten kirjaan. Ei kannata uhkailla 2010 se voi saada siitä traumoja, tai ainakin pahanmielen, tänäänkin hän kertoi että voi aiheuttaa minulle ongelmia, mutta minä en hänelle, mikä lieneekin täysin totta koska hän on piilottanut päänsä pensaaseen, ja pensaan vielä vpn palvelun taakse, melkoinen akka.
- Anonyymi
Jep ei oo helppoo, kun kuitenkin samalla on invahomo, kyrvånsyylå, laitosasukki, ja niin monta muuta, pitää nimittäin kiirettä, kun vielä asuinpaikkana on Parainen ja Vantaa tämän Chiang Main lisäksi.
> § <
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091267
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!381005Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41915- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78679Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s66658- 34606
- 57597