Järjestetäänkö huittisissa missään enää tikkakisoja?
Tikanheittoa
9
460
Vastaukset
- Anonyymi
Ravintola Brewessä on neljä darts-heittopaikkaa, ja aivan armottoman kovat keskinäiset tikkakisat melkein joka ilta.
- Anonyymi
Itse kun vastaa omaan alotukseen niin saa mielyttävän vastauksen,
etteivät ehri, lietemiehet sörkkimään asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kun vastaa omaan alotukseen niin saa mielyttävän vastauksen,
etteivät ehri, lietemiehet sörkkimään asiaa.Onko toi nyt joku miellyttävä vastaus sitten? Jos haluaa tikkaa päästä heittämään, pitää alkaa istua olutporukoiden kanssa. Pitää itsekin sitten alkaa juoda olutta, ettei baarin omistaja ala katsoa nuukailijaa ikävästi, hohtimilla.
- Anonyymi
Ainakin lietetuvalla on tikanheittopiiri, josa paskamakin seinäsä olevaan tauluun viskataan tikat.
Heitot viskataan saran metrin päästä, ja kaikki viis kerralla! Ainoo viiskymppiä vipannut on lietemies!- Anonyymi
Olen nähnyt kun lietemies heittää. Todella ammattimaisia heittoja, mutta niinhän on hänellä työnjälkikin levitystyäsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt kun lietemies heittää. Todella ammattimaisia heittoja, mutta niinhän on hänellä työnjälkikin levitystyäsä!
Näin kun heitti umpipimeessä ja napakymppiin kaikki!
- Anonyymi
Tikanheitto on kesälaji. Tulis vaan äkkiä taas kesäkelit ja sulat maat. Pääsee urakalla levittään liätettä ja heittään huittisjärven mökillä tikkaa tauluun.
- Anonyymi
Tikanheitto kuuluukin päälajina huittistenjärven suviölymppialaisiin.
Kisasa kakkossiotuksesta käyrään koviakin kamppailuja yleensä virolaisen Alvar kuksmäen ja saksalaisen Hans slammin välillä. Korkeimmalla pallilla on aina ollut lietemies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tikanheitto kuuluukin päälajina huittistenjärven suviölymppialaisiin.
Kisasa kakkossiotuksesta käyrään koviakin kamppailuja yleensä virolaisen Alvar kuksmäen ja saksalaisen Hans slammin välillä. Korkeimmalla pallilla on aina ollut lietemies.Turvasektorit tulee ottaa vakavasti, sillä tikkojen heittoalueen välittömäsä läheisyyresä on liätevaunujen pysäköinnin oikeuttava alue.
Tikan osuesa lietevaunun kummiin, seurauksena usein on ilmavuoto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896