Onko sana transu halventava?
Vastaukset 10
Miks olisi,Thaimaassa opin tuntemaan niit useita
- Anonyymi00002
Kyllä ite sanosin että menee samaan shemalen ja ladyboyn kanssa että ovat aika halventavia
- Anonyymi00003
Onhan se, ja oudointa on, jos sitä käytetään binääriin kuuluvista transtaustaisista. Vielä oudompaa se, jos transmiehistä.
- Anonyymi00004
Kyllähän transsuilua voi tehdä vain laadukas transsu! Joku biboläärinen tehkööt mitä osaa!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllähän transsuilua voi tehdä vain laadukas transsu! Joku biboläärinen tehkööt mitä osaa!
Miksi laadukas transsu eli transvestiitti transsuilisi? Kyllä he mieluiten tyttöilevät ja eläytyvät (albeit karikatyyrisiksi) naisiksi, eivät he halua tehdä itsestään pilaa vaan näyttävät "transuilta" ainoastaan olosuhteiden pakosta. Vaikka oletkin säälittävä trolli, sinusta huokuu kuitenkin myös aito kiinnostus aiheeseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi laadukas transsu eli transvestiitti transsuilisi? Kyllä he mieluiten tyttöilevät ja eläytyvät (albeit karikatyyrisiksi) naisiksi, eivät he halua tehdä itsestään pilaa vaan näyttävät "transuilta" ainoastaan olosuhteiden pakosta. Vaikka oletkin säälittävä trolli, sinusta huokuu kuitenkin myös aito kiinnostus aiheeseen.
Voiko vanhemmasta henkilöstä kuitenkaan enää käyttää sanaa tyttöilijä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voiko vanhemmasta henkilöstä kuitenkaan enää käyttää sanaa tyttöilijä?
Olisiko naiseilija sitten parempi ilmaus? Kyllähän 6-kymppisetkin puhuvat itsestään tyttöinä tai poikina, ja onko tuo oikeasti niin tarkkaa, jos kyseessä on kuitenkin mieshenkilö..?
- Anonyymi00008
No ite käytän ainakin sanaa transu, oon siis kovin dysforinen henkilö, en sinänsä ihan varma miksi mieltäisin itseni, mieluiten kai muunsukupuolinen tai jtn, et juu.. välillä käytän transu sanaa niin en silleen koe sitä pahana. Mut en usko et moni käyttää.
- Anonyymi00009
Tottakai itsestään saa käyttää mitä sanaa haluaa.
- Anonyymi00010
On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483