, että mulle on tullut tunteita sua kohtaan. Missä välissä tää tapahtui? Ja miks musta tuntuu, että nää on molemminpuoleisia? Ehkä tää johtuu vaan tän vuodenajan ankeudesta ja syysväsymyksestä ja mielikuvitus on villiintynyt. Mä yritän kovasti nyt toimia normaalisti, mutta se vaatii sulta sen, että säkin toimit niin. Jätät mut vähemmälle huomiolle tai ignoroit kokonaan, et tuijota, et punastele etkä puhu sillei pehmeeesti. Ihan vaan mennään nyt asialinjalla, niin selvitään tästä kunnialla.
n->m
Tääkin vielä
11
630
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään sinusta. Nautin siitä, kun katsomme toisiamme silmiin. Olet niin söpö. Tykkäsin sinusta jo kesällä, kun säteilit auringon kanssa kilpaa. Puhun sinulle pehmeästi jatkossakin, sekä olen mukava ja ihana. Toivon, että jonain päivänä sinä astut rajan yli minun syliin.
- Anonyymi
Ei oo kovin todennäköistä, että kumpikaan astuu tän rajan yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kovin todennäköistä, että kumpikaan astuu tän rajan yli.
Ei todellakaan ole, niin ei tule tapahtumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole, niin ei tule tapahtumaan!
Tämä oli sivusta, mutta minä astun rajan yli heti, kun tavataan seuraavan kerran.
- Anonyymi
Vedä nyt päähäs varattu nartt u
- Anonyymi
Vedä ittes jo jojoon en jaksa sua
- Anonyymi
Tykkään susta, mutta vain kaverimielessä,
Odotan intosi jäähtymistä.
Iltalehdissä hehkutetaan yli 25v romansseja ja sitten eroja.
En halua sellaista. En ole optimisti, pessimisti tai saletisti vaan realisti.- Anonyymi
Tää ei osu. Mä en oo ollut mitenkään innokas. Tää mutkistaa asioita ja mä en kaipaa sitä.
- Anonyymi
Uskoo ken tahtoo. Huviksesiko tulit pyörähtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo. Huviksesiko tulit pyörähtämään.
Luitko aloituksen? Tunteet tätä ihmistä kohtaan yllätti mut. Alunperin syyni täällä oloon oli joku muu.
- Anonyymi
En mä vieläkään oo saanut tähän mitään selvyyttä. Mä en tiedä, mitä sä ajattelet tai tunnet, mut se ei ehkä yllätä, kun en oikein tiedä, mitä itsekään ajattelen tai tunnen. Mut eiköhän tää tästä, kun molemmat arvostaa toistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057