Nyt tähän? Hyväksyn sen jos olette yhdessä sen toisen kanssa
Päättyykö tää meidän juttu
20
398
Vastaukset
- Anonyymi
Päättyy ennenku alkaa (hänen kanssa..) mä en liittoa riko ja se pitää. Niin nälkä ei pidä koskaan olla. Oon itsekäs pska ja menen itseeni lupaan sen. Hyi minua. Viestit loppuu nyt. -sivusta
- Anonyymi
Se on jo rikki
- Anonyymi
Odotin vain hetkeä milloin päätän tämän mutta en merkinnyt sinulle tarpeeksi. Onko hän myös sinun vuoksi eronnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jo rikki
Korjatkaa se. Mä en vtussa tuu sotkemaan tällä päällä mitään. Mielummin hymyilen teille sivusta ja meen eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin vain hetkeä milloin päätän tämän mutta en merkinnyt sinulle tarpeeksi. Onko hän myös sinun vuoksi eronnut
😂😂😂😂
- Anonyymi
Hei sinä, joka olet saanut tietää että rakkaallasi on toinen nainen:
voisitko pitää nämä kaikki yhden keskustelun alla?
Otan osaa suruusi.
Oma sydämeni särkyi myös.- Anonyymi
Tarkoitan sitä, että on häiritsevää että aloitat aina joka ajatukselle uuden keskustelun. Se tukkii koko sivuston.
- Anonyymi
Kenen kanssa?
- Anonyymi
Kyllä se päättyy
- Anonyymi
En ole kenenkään kanssa enää.
- Anonyymi
En ole kiinnostunut kenestäkään muusta
- Anonyymi
Thank you so much.
- Anonyymi
En ole yhdessä hänen kanssaan. Kaveri on.
- Anonyymi
Etkö huomannut minusta että olen ihastunut sinuun 🥹
- Anonyymi
Voiko mies ja nainen olla kavereita? Varsinkin jos on joskus vähän muutakin tapahtunut? Mitäpä kos sillä kaverilla on tunteita?
- Anonyymi
Niinhän ne aina sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko mies ja nainen olla kavereita? Varsinkin jos on joskus vähän muutakin tapahtunut? Mitäpä kos sillä kaverilla on tunteita?
Pettäjä nais tai miespuolinen kannattais nyt lopettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö huomannut minusta että olen ihastunut sinuun 🥹
Kyllä sekin tuli mieleen, mutta pelkistä hiljaisista kohtaamisista ei voi päätellä varmasti mitään sellaista.
- Anonyymi
Mun kanssa hän on todella vakavissaan❤️🔥
- Anonyymi
Ap sinun miilut on kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629