Floyd Patterson ja Sonny Liston oli nyrkkeilyn raskaan sarjan maailmanmestari. Oi niitä aikoja!
Kun mä olin nuori
38
274
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten tuli se hurri Ingemar Johansson ja tyrmäsi Floyd Pattersonn7n
- Anonyymi
Valittiinko tuolloin kaksi heppua mestariksi yhtä aikaa. Eli tasapeli ilmeisesti matsissa tuli?
- Anonyymi
Nykyään kovin iskiä olen minä kun lähestyn nais väkeä.
- Anonyymi
Miehiä et uskaltaisi lyödäkään.
- Anonyymi
Nyrkkeilyroskaa
- Anonyymi
Nuorna lyötihi
- Anonyymi
Joo kaltaisiasi väkivaltakalluja riittää.
- Anonyymi
Löin kerrannyhtä homoksi luulemaani miestä nyrkillä leukaan sivulta päin, se putosi maahan kyljelleen
- Anonyymi
Meinasko se paljastaa kaikille teidän suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasko se paljastaa kaikille teidän suhteen.
Riittääkö pahoinpitelyn syyksi sekin että näyttää homolta?
- Anonyymi
Mä olin aikoinaan kova tappeleen
- Anonyymi
Juu teitä riittää pubeissa suomen mestareita on niissä tuhansittain.
- Anonyymi
Tasanen tasapeli?
- Anonyymi
Kun mä olin nuori niin Regular bensa maksoi 67 penniä litra
- Anonyymi
Siihen aikaan ei ollu miituuta eikä tytöt pahastunu vaikka niitä vähän kouri vaikkei ne pyytänykkää
- Anonyymi
Oisit lyönyt heti kuitenkin jos olis kieltänyt.
- Anonyymi
Tasuri
- Anonyymi
Tasoa.
- Anonyymi
Kun ja kun
- Anonyymi
Kun sä.
- Anonyymi
Erilainen nuori
- Anonyymi
Kun ja kun
- Anonyymi
Kyl maar nuori
- Anonyymi
Kun sä olit nuori
- Anonyymi
Niin mitä?
- Anonyymi
Mä olin lättähattu. Löin kaikkia hotsikioskilla.
- Anonyymi
Kun olin nyrkkeilin.
- Anonyymi
Olit nuori?
- Anonyymi
Olen yhä
- Anonyymi
Olli Mäki on ehkä meidän ansioitunein nyrkkeilijä. Nyrkkeilyuran lopetettuaan hän oli piippumuurari, korjaili muurattujen piippujen hapertuneita yläosia. Matka ylös oli pitkä, eikä sinne ylös menty kuin kerran päivässä, kun päivä oli täys, tultiin alas. Työpäivät kokolailla koukupäivien mittaiset.
Itse kävin lukiota, matka kotiin sen verran hankala, että kävin salilla koulupäivän jälkeen - sitten vasta kotosalle.
No, kun ne siellä kaksin oltiin, niin tuli jommankumman mieleen, että eiköhän oteta erä kaksi.
Olihan se erikoinen kokemus, jonka muistan loppuelämäni. Olli hissutteli ja näytti, että anna tulla, anna tulla. En minäkään aivan surkea ollut, mutta Mäen väistötekniikka oli jotain käsittämätöntä. Hän meni tahallaan nurkkaan ja vinkkasi, että päälle , päälle. Kyllä ne lyönnyt suojauksiin tai ohi menivät.
Hienoja kokemuksia.- Anonyymi
Taisit saada muutaman iskun liikaa päähäsi.
- Anonyymi
Oon nuori
- Anonyymi
Olin nuori nuori.
- Anonyymi
Olen nuori vanhus.
- Anonyymi
Mä olin kai12 tai 13 v, kun mä sain aikuisen oikeesti naista, se oli 15v
- Anonyymi
Jatkuu....
Tää tapahtu hämeenlinnassa elokuun yössä 1962 tai 1963 - Anonyymi
Käytitkö ehkäisyvälinettä nimeltään AMIROS?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytitkö ehkäisyvälinettä nimeltään AMIROS?
Käytin kondonia Venus XXL
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802