Katselin kaupassa ja netissä pikkuautoja joita ostaa lapsen lapselle joululahjaksi. Tiedettähän, että pikkuautot on tärkeitä pienille pojille.
Vastaan tuli sitten poliisi pikkuauto ja mietin kaksi kertaa ostanko ja mitä sanoisin pienelle pojalle. Että poliisi auttaa ja poliisiin voi luottaa vai kertoisinko että poliisi on täysi kusipää johon ei voi luottaa.
Minulla itselläni on sekä negatiivisia että positiivisia kokemuksia poliisesista.
Miten palauttaa lapsenusko hyviin poliiseihin? En haluaisi siirtää tätä negatiivista kokemusta seuraavalle sukupolvelle.
Poliisi on myös roolimalli jonka kautta monet pienet lapset alkavat haaveilla poliisin ammatista mm. sen kautta, että lapset saavat vierailla maijassa eri julkisissa tapahtumissa.
Haluaisin että luottamus hyviin poliiseihin säilyisi joten poliisit palauttakaa tämä luottamus. Minun maailmankuvani on särkynyt negatiivisista kokemuksista poliisin kanssa.
Usko ja luottamus poliisiin lapsen silmin
Anonyymi-ap
1
221
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ei tarvi valehdella lapsille. Ei heitä pidä opettaa sokeasti luottamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520