Katselin kaupassa ja netissä pikkuautoja joita ostaa lapsen lapselle joululahjaksi. Tiedettähän, että pikkuautot on tärkeitä pienille pojille.
Vastaan tuli sitten poliisi pikkuauto ja mietin kaksi kertaa ostanko ja mitä sanoisin pienelle pojalle. Että poliisi auttaa ja poliisiin voi luottaa vai kertoisinko että poliisi on täysi kusipää johon ei voi luottaa.
Minulla itselläni on sekä negatiivisia että positiivisia kokemuksia poliisesista.
Miten palauttaa lapsenusko hyviin poliiseihin? En haluaisi siirtää tätä negatiivista kokemusta seuraavalle sukupolvelle.
Poliisi on myös roolimalli jonka kautta monet pienet lapset alkavat haaveilla poliisin ammatista mm. sen kautta, että lapset saavat vierailla maijassa eri julkisissa tapahtumissa.
Haluaisin että luottamus hyviin poliiseihin säilyisi joten poliisit palauttakaa tämä luottamus. Minun maailmankuvani on särkynyt negatiivisista kokemuksista poliisin kanssa.
Usko ja luottamus poliisiin lapsen silmin
Anonyymi-ap
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi valehdella lapsille. Ei heitä pidä opettaa sokeasti luottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949