Presidenttiys.maailmasta tulee parempi paikka.hän varmasti tuo esille nämä korona huijaus asiat ja ukrainan wlodomirkin alkaa kiinnostua rauhanneuvotteluista kun tietää että Trump katkaisee aseiden viennin ukrainan veljessotaan.ukrainan kansa vielä kiittää kun wlodomir ajetaan vallasta maanpakoon eikä sodassa tarvitse koko väestön kuolla.aurinko tulee nousemaan sittenkin.upeaa!
On kyllä kansakunnalle suuri voitto Trumpin
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että saadaan kuulla niistä ukrainan salaisista biolabroista .
- Anonyymi
Toivotaan, että kaikki USA:n harjoittama salainen vehkeily tuodaan päivänvaloon, mutta uskallan epäillä että näin ei käy. USA:n ns. deep state on miehittänyt tärkeitä paikkoja omilla miehillään ja todisteita laittomuuksista hävitetään nyt vimmalla. Hyvä kuitenkin, että Bidenin tuhoisakausi päättyy ja Ukrainan natsit saadaan ojennukseen. Maailma palautuu pikku hiljaa oikeille urilleen ja tämä tulee näkymään myös Suomenkin taloudessa ja politiikassa positiivisella tavalla.
- Anonyymi
Teidän siellä venäjällä ei kannata laittaa liikaa toiveita Trumpin.saatatte pettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013