toivottavasti syöt sinivalkoisia fatzerin suklaita paljon tännää... kaikkia hyvvää ja makiaa.. oot ansainnu...
yks J
hyvää Itsenäisyyspäivää L
13
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos sinne ja harmi, kun ei voitu viettää tätä päivää yhdessä
L- Anonyymi
Simolle terveisiä jos oot hän... 🦴
olet kaikki...
- Anonyymi
tämä on vain tämän viestin nosto....
haluan vain muistavan ja näkevän hänen tämän ...! J<3L- Anonyymi
Oliko naiselle tämä?
- Anonyymi
Miksi pitäisi muistaa?
- Anonyymi
Olen vain yrittänyt unohtaa ja tehnyt parhaani, etten muistaisi lainkaan...
- Anonyymi
Minnuu rakastat vaikka et sitä vielä tiedosta.
Parasta haluat tiedän sen. - Anonyymi
Rakastan sua❤️🔥ja kyllä suklaata menee
Rakkautta ensipuraisulta. Olisitpa jakamassa rasian kanssani 🤭 - Anonyymi
Vietän syntymäpäivääni ja muistelen sodassa olutta isääni joka haavoittui kranaatiniskusta käteen ja äitiäni joka oli lottana. Sytytän heille kynttilän ja pyydän anteeksi nyky Suomea jossa hihhulit ovat vallanneet maan ja suomen kansa on orjuutettu köyhyyteen,muut ensin ei suomalaiset!! Olen syvästi surullinen ja pahoillani että he taistelivat vapaan Suomen ja suomalaisten puolesta ja siitä on vaan tuhkat jäljellä. Suomi ei ole enää suomalaisten!!. Hävettää että heidän panoksensa Suomen hyväksi on poljettu maan rakoon. ANTEEKSI Isä ja Äiti tätä en olisi halunnut
- Anonyymi
Mul menee suklaata ja sipsii.
- Anonyymi
No hyvä ku otat tämän niin kevyesti,toivottavasti sinulla riittää suklaata ja sipsiä tulevaisuudessakin. Muista laittaa kotivara muustakin kun se hetki tulee. Hyvää Itsenäisyyspäivää!!
- Anonyymi
Budweiser, suklaa ja juustonaksut
- Anonyymi
Mä söin luonnon jugurttia ja marjoja. Katselin Juha Tapion laulamista linnan juhlissa. Pyjamapäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768792Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 382664
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629