Olethan käynnyt armeijan täyttänyt asevelvollisuutesi?
Hyvää itsenäisyyspäivää
12
163
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää.
Kyllä olen vuoden siellä viettänyt. - Anonyymi
Olen t. Nainen 😁
- Anonyymi
Tehtiinkö susta armeijassa mies?
- Anonyymi
Olen ja olen patriootti. En silti pidä tärkeänä armeijaa muuta kun asekoulutuksen suhteen. Niin no myös liikunnan ja terveen elämän suhteen.
Hyvää itsenäisyyspäivää suomalaiset. On käynyt armeijaa tai ei. Jokainen tietää miten tärkeää on oma maa ja oma kansa.hahaha
sinä jotka et uskalla kirjoita sinun nimi -pelkuri istu tietokone takana ja kirjoita että oma maa .jos tule sota sinä sitten puolusta hahgeha- Anonyymi
Minun mielestäni yksilöiden mielenterveys on tärkeämpää kuin siviileiden ja yleensäkin lajitovereiden pommittaminen yhä uudestaan ja uudestaan ikuisesti. Suurin osa venäjän kansastakaan ei halua sotia. Heiltä ei kysytä. Sota kun alkaa niin he hyökkäävät tänne koska upseerit uhkailevat kuolemalla ja rangaistuksilla jos he eivät hyökkää lisäksi upseerit valehtelevat ettei mihinkään sotaan olla edes menossa mennään vaan rajan läheisyyteen. Sama tulee tapahtumaan suomessa ja tätä leikkiä kansat tulevat leikkimään ikuisesti. Kierrettä ei voi pysäyttää kun se on aikoinaan aluille laitettu.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
hahaha
sinä jotka et uskalla kirjoita sinun nimi -pelkuri istu tietokone takana ja kirjoita että oma maa .jos tule sota sinä sitten puolusta hahgehaMitä sinä yrität sönköttää, jäikö peruskoulu kesken, kun et osaa edes kirjoittaa?
Varusmies täyttää wikipedian mukaan orjan tuntomerkit, häpeää lisää se, että tämä on tuomittu palkattomaan pakkopalvelukseen sukupuolen perusteella. Feministit nauraa!
Varusmies on siis sukupuoliorja, nolo nöyristelijä, joka ryömii käskystä ja herroittelee käskijäänsä.
Kommentti sivusta.
- Anonyymi
Ei herännyt Suomen leijona, tuo naukuva kisu.🐱
- Anonyymi
Eu kansalaisena? Sehän on kiellettyä.
- Anonyymi
Lapsikin osaa painaa liipaisinta.
- Anonyymi
Asevelvollisuuden täyttö? Tarkoitatko sitä jättikassia jonka vein varusvarastolle kotiutuspäivänä, juu, täytetty oli yhtä täyteen kuin oli tullessa.
- Anonyymi
Eiku sillä tarkoitetaan sitä että tappaminen on velvollisuus. Sota kun alkaa niin mitään tekemättömät johtajamme alkavat syyllistämään velvollisuudesta. Psykiatritkaan eivät jostain kumman syystä näe mielenterveydellistä ongelmaa pommien ampumisesta ihmisten päälle. Vala on velvoittava mistä voimme päätellä että on tullut vannottua vala saatanalle. Kaikki on ollut kusetusta alusta saakka. Koti, USKONTO, isänmaa. Valhetta kaikki ja uskonnon voi jättää pois hokemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629