Olipa mahtava kokemus kuunnella Väinö Linnan Tuntematon Sotilas lukumaratoonina. Kiitos YLE tästä.
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Mahtava kokemus!
13
286
Vastaukset
- Anonyymi
Siellähän näytti olevan haapavetisiäkin lukemassa. Kulttuuriteko suomalaisille. Tykkäsin minäkin, kattelin ja kuuntelin Areenasta .
- Anonyymi
Sehän on mestariteos. Yleltä hyvä hoksaaminen tuo lukeminen.
Ja yleensäkin aina sanotaan kirjoista tehdyistä elokuvista, että ne ovat vain kalpea versio itse teoksista.
Toki elokuvakin on hieno, tässä tapauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on mestariteos. Yleltä hyvä hoksaaminen tuo lukeminen.
Ja yleensäkin aina sanotaan kirjoista tehdyistä elokuvista, että ne ovat vain kalpea versio itse teoksista.
Toki elokuvakin on hieno, tässä tapauksessa.Juuri samaa mietin, kun ohjelmaa katselin. Paljonhan elokuvaan on saatu poimittua asioita kirjasta, mutta tulihan sieltä uuttakin tietoa. Oli ehkä helpompi kuunnella noin isoa teosta, kun pohjalla oli monena versiona katsottu elokuva.
Kyllä oli lahjakkaita lukijoita, jotka osasi eläytyä jokaiseen kirjan henkilöön ja tapahtumaan niin uskottavasti. Helppoa oli kuunnella.
- Anonyymi
Toivotaan, että jää perinteeksi tämä lukumaratoni. Kulttuuriteko koko kansalle yhteisillä verovaroilla.
- Anonyymi
Ehdin kuunnella jonkin verran. Tuntui upealta ja hyvin koskettavalta. Ei voi kuin nöyrästi kiittää kaikista uhrauksista,jotka puolestamme on tehty.
- Anonyymi
Löytyy Areenasta tallennettuna jaksoihin. Ei tarvi koko 20 tuntia putkeen kuunnella :)
- Anonyymi
Oletteko kaikki persuja, niin kuin piiriedustajanne? Ette siis osaa lukea? Itse olen saanut parhaan kokemuksen lukemalla itse Tuntemattoman sotilaan.
- Anonyymi
Olen lukenut kirjana ja nyt kuunnellut sen toisten lukemana.
Persutkaan ei tykkää tästä ohjelmasta, kun on kulttuuria ja YLEn ohjelma.. olette siis samiksia.
- Anonyymi
Sairas militarismi on vallannut Ylen, samoin kuin koko kansakunnan. Olisi paras, kun Suomea ei olisi olemassakaan.
- Anonyymi
Tämän vuoden Linnanjuhlatkin oli muuttunut parempaan suuntaan musikillesesti. Tästäkin Ylen ohjelmasta tykkäsin.. Jatkotkin vaikuttaa hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän vuoden Linnanjuhlatkin oli muuttunut parempaan suuntaan musikillesesti. Tästäkin Ylen ohjelmasta tykkäsin.. Jatkotkin vaikuttaa hyvältä.
Rodeosta kuullaan vielä ja isosti. Pitää vinkata Pookiin.
- Anonyymi
Tuntematon stilas on ihan PERUSSUOMALAISTA tekstiä!
- Anonyymi
Monen näköistä, kokoista, ikäistä,.. suomalaista oli lukemassa Suurteosta. Oli ihonväriltään, aatteeltaan ja taustoiltaan erilaisia Suomen kansalaisia. Aika hyvä leikkaus siitä mitä suomalaisuus nykyään on.. monen kirjavaa sakkia, joilla sykkii rinnassa suuri Leijonasydän!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2533198Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191780Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231463Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381312- 1041268
- 801268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 137998
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967