Jos sinulla olisi kaivattusi puhnro ja lähettäisit kaivatullesi nyt tekstarin, mitä kirjoittaisit siihen?
Minkälaisen tekstarin laittaisit kaivatullesi?
106
1991
Vastaukset
- Anonyymi
Anna pilua.
- Anonyymi
Senkus pistät 😁
- Anonyymi
Senkus pistät 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkus pistät 😁
Jos olisi numero niin laittaisin heti. Varma saanti.
- Anonyymi
Minäpä sain palstan ylläpitäjiltä erikoisluvan kirjoittaa piIIun palstalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä sain palstan ylläpitäjiltä erikoisluvan kirjoittaa piIIun palstalle!
Onnea saavutuksen johdosta
- Anonyymi
Saat tulla kahville:)
- Anonyymi
"Hyvää itsenäisyyspäivää! Mitä kuuluu?"
- Anonyymi
Tämän voisit laittaa. Näin laitoin minä viimeksi.
- Anonyymi
Koska nähää.
- Anonyymi
Heippa! Mitä kuuluu sinne itsenäisyyspäivän viettoon? :)
- Anonyymi
Ei mitään. Netflix ja herkkuja.
- Anonyymi
Ei kukaan lähetä enää tekstareita
- Anonyymi
Minä lähetin ihan normitekstarin pari viikkoa sitten ja vastaanotin yhden eilen. Eli kyllä tuota edelleen tapahtuu.
- Anonyymi
Kaikki ei halua käyttää esim. Metan WhatsAppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei halua käyttää esim. Metan WhatsAppia.
Aivan sama mitä käyttää kunhan käyttää jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähetin ihan normitekstarin pari viikkoa sitten ja vastaanotin yhden eilen. Eli kyllä tuota edelleen tapahtuu.
Boomeri
- Anonyymi
Hei..mitä kuuluu? Onko kaikki hyvin? Hyvää itsenäisyyspäivää!
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mitäs hirnut? 😁 Vielä pitäisi olla virallinen.
- Anonyymi
Hyvää päivää ja anteeksi kun häiritsen, mutta haluaisin tiedustella että oletteko te hyvä neiti/rouva jo mahdollisesti naimisissa? Tiedustelen asiaa koska en itse ole vielä naimisissa ja haluaisin teidän kanssana naimisiin sitten, jos ette jo ole naimisissa. Terveisin Mies/Miehesi.
- Anonyymi
Siinä mentäisiin heti siis suoraan asiaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mentäisiin heti siis suoraan asiaan!
Nainen vastaisi, mitä ajankohtaa olet ajatellut hääpäivälle sopivaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vastaisi, mitä ajankohtaa olet ajatellut hääpäivälle sopivaksi?
Vastaisin naiselle tuohon että heti! Kumpa osaisin olla lapsenomaisen aito ja avoin... silloin voisin tuonkin viestin vaan laittaa kun olisi numero. Tai en minä olen lapsenakaan ollut avoin, vaan melko sulkeutunut ja arka ja jääris. Mutta ehkä joskus.
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää! Olen jo ostanut tarvikkeet sinne jouluaskarteluun, oletko sinä? Nähdään pian, T: X
- Anonyymi
Koska tulet käymään täällä Tampereen seudulla?😊
- Anonyymi
Sitten kun kutsu käy.
- Anonyymi
Nähdäänkö huomenna lauantaina?
- Anonyymi
Nähdäänkö vai??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö vai??
Ei nähdä sivusta
- Anonyymi
Ei nähdä 😞
- Anonyymi
En usko että laittaisin nyt mitään viestiä. Se olisi yllättävää eikä ole asiakaan. Ensi tapaamisen jälkeen eri juttu.
- Anonyymi
Milloin nähään Jorma kulta
- Anonyymi
Silloin.
- Anonyymi
Tuutko käymään ”kahvilla”🦌🕊️
- Anonyymi
Anna anteeksi jos olen sua loukannut. Rakastan sua enkä tule koskaan unohtamaan❤️
- Anonyymi
Noin tekstaisin itsekin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin tekstaisin itsekin hänelle.
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitä pyytelet anteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pyytelet anteeksi?
Anteeksi pyytelevät ihmiset on usein epäilyttäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi pyytelevät ihmiset on usein epäilyttäviä.
Jotkut taas ei osaa pyytää anteeksi ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut taas ei osaa pyytää anteeksi ollenkaan
Tarkoittaa varmaan niitä, jotka on aina anteeksi pyytelemässä joka asiaa, vaikka eivät mihinkään ole syyllisiä.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan niitä, jotka on aina anteeksi pyytelemässä joka asiaa, vaikka eivät mihinkään ole syyllisiä.
sivuJoo rasittavaa
Tule peuhaamaan kanssani hetekalle.
( ๏ 人 ๏ )
) (
( ㅅ )- Anonyymi
Hyi hel vetti
- Anonyymi
Yökkistä 🤮
- Anonyymi
Ei sulla ole kaivattua
- Anonyymi
Kertoisin, että olen haaveillut hänestä ja olisi ihana nähdä.
- Anonyymi
Olet ainutlaatuinen ja rakastettava.
- Anonyymi
Ei ollutkaan mitään asiaa, kerroin vaan....
- Anonyymi
Sinä olet erityinen, kaunis, lempeä, tunneälykäs ja tasainen, ja hän on onnekkain, joka sinun kanssa saa olla. Hyvällä tavalla erottuva.
n-n- Anonyymi
Ihana viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana viesti.
Niin, olen iloinen että hänen laisiaan ja tasoisiaan on vähemmistössäni. Palauttaa uskoa.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu.
- Anonyymi
En laita enää tekstareita, soita tai muutakaan viestiä hänelle. Jos ihminen haluaa olla rauhassa ja on näin aikaisemmin viestitetty niin sitä pitää kunnioittaa, enkä muutenkaan kokisi enää tarpeelliseksi laittaa mitään.
- Anonyymi
Järkipuhetta
- Anonyymi
Kirjoitettu ikävä-palstalle.
- Anonyymi
Että vieläkin on ikävä, mieti itse mistä se voisi kertoa 😘🩷❤️
- Anonyymi
Jos voisin kirjoittaa ihan mitä vain eikä tarvitsisi murehtia reaktioista, voisin kirjoittaa:
Tiesitkös, että olet maailman ihanin mies? Haluaisin sinut elämääni. Tulisitko?- Anonyymi
Mitä murheita pelkäät reaktion osalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että hän torjuisi minut tutuin sanankääntein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No että hööpötetty mies huomaa miehen aatamin omenan ennen ensisuuteloa
- Anonyymi
Perutaan häät!
- Anonyymi
Vastaisin että ei tosiaan peruta!
- Anonyymi
Ei kun panettaa taas.
- Anonyymi
En laita. Mulla on syytä uskoa että hän ei toivo enää lähestymisiä minulta päin. Varma en ole.
- Anonyymi
Jos haluat puhua sellaisen henkilön kanssa, jolle et sanonut sanaakaan ohi mennessäsi, niin voit lähestyä häntä vaikka s-marketissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat puhua sellaisen henkilön kanssa, jolle et sanonut sanaakaan ohi mennessäsi, niin voit lähestyä häntä vaikka s-marketissa.
Puhun hänelle kyllä aina kohdatessa jos vaan tunnistan joten ohi!
- Anonyymi
Onkohan tapahtunut väärinkäsitys? Ainakaan hän ei ole varattu.
- Anonyymi
Hei! Tämä on tekstiviesti salaiselta lähettäjältä. Kokeile sellaista itse! 😄
- Anonyymi
”Olet fantastinen kokki. Rakastan lasagneasi!”
- Anonyymi
Joo hyvin oot pistänyt merkille.. Teen sitä sul sikku tuut kylää-sivusta
- Anonyymi
Se mitä tapahtui ei ollut kohtuullista. Kummalle puolelle senpuoleista päädyit?
- Anonyymi
Hei, ****! Meidän pitäisi jo puhua, eikö?..
- Anonyymi
Tuollainen viesti olisi jotenkin hirveän ahdistava saada. 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen viesti olisi jotenkin hirveän ahdistava saada. 😬
Älä pelkää, en lähetä sitä 🤣
- Anonyymi
Hei *****, niin pitäisikin.
- Anonyymi
Hei ****!
Kyllä, olisi jo aika.
- Anonyymi
Hi baby! Is it raining in Kongo?
- Anonyymi
Se on englanniksi Congo, ei Kongo.
Ja olisi varmaan hyvä tietää kummassa Kongossa se kaivattu on. (Mutta ethän sinä oikeasti ketään Kongossa kaipaa.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on englanniksi Congo, ei Kongo.
Ja olisi varmaan hyvä tietää kummassa Kongossa se kaivattu on. (Mutta ethän sinä oikeasti ketään Kongossa kaipaa.)Onko niitä useampi? Mistäs meidän mamut on tulleet?
Pitää korjata viestiin "congo". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niitä useampi? Mistäs meidän mamut on tulleet?
Pitää korjata viestiin "congo".En ole peruskoulun opettaja, joten en rupea opettamaan perusasioita. Varsinkaan rasisteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole peruskoulun opettaja, joten en rupea opettamaan perusasioita. Varsinkaan rasisteille.
On sulla pätevyys se silti määritellä.
- Anonyymi
Laittaispa ihana M nainen tekstarin
omassa voisi lukea "Olet ihana, voitaisiinko tutustua paremmin" kun vain uskaltaisi.- Anonyymi
Täällä on yksi M nainen joka ikävöi yhtä vaaleaa pitkää miestä tansilattialta. En voi unohtaa sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on yksi M nainen joka ikävöi yhtä vaaleaa pitkää miestä tansilattialta. En voi unohtaa sua!
Ei osu tämä
- Anonyymi
Nyt taitaa mennä väärälle henkilölle.
Eipä ole ketään kenelle laitella.
- Anonyymi
Eka jotain moi ja sit kuva nännipihasta.
- Anonyymi
Laittaisin siihen varmaan jotain puolihuolimatonta läppää mistä ei ottaisi mitään selkoa.
- Anonyymi
En kyllä laittaisi vaikka haluaisinkin.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Olet elämäni suuri rakkaus. Kärsin hiljaa, koska ei voi olla meitä. n-n
- Anonyymi
Miksi ei?
- Anonyymi
Tekstari? 🤣🤣
- Anonyymi
Anteeksi että olin niin hiljainen viimeksi kun nähtiin, olisi ollu paljon sanottavaa mutta silmäsi keskeyttivät minut koko ajan.
- Anonyymi
Onhan mulla hänen numero, mutta ei olla viestittelyasteella 🙈
- Anonyymi
Se on työpaikka eikä mikään ilotalo. Jos otat yhteyttä työasioiden ulkopuolella niin ilmoitan esimiehellemme.
- Anonyymi
Niih....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on työpaikka eikä mikään ilotalo. Jos otat yhteyttä työasioiden ulkopuolella niin ilmoitan esimiehellemme.
Joko ukkos läks vai yrität viimeiset pelastukset palstalla suorittaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti vmmanen roikut tiällä ???
- Anonyymi
Laita ihanuus viestiä
- Anonyymi
"Sinä se pässi kehtaat"
- Anonyymi
En lähettäisi mitäään on minulla numero mut tiedän sitten etten vastaa jo tulee soitto tai viesti pysyttele nyt vaan omassa paskassasi siellä t. Jokioisten mies
- Anonyymi
Kirjoittaisin "haistakaa paska koko valtiovalta ette osaa muuta kuin verottaa..............." ja lopettaisin "saisko tänään pimppaa ?".
- Anonyymi
En minkäänlaista, koska en kaipaa ketään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579277Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123679Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313061Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht862333Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3721880Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421491FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731108