Sontaseppous on saavuttanut seuraavan levelinsä
Asd
Haluan pebaa
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös sinä juuri maininnut vaikean isäsuhteesi ja siitä seuraavab sontaseppo ihan? Et itse edes dokaa, mutta yrität saada sontasepot näyttämään säälittävältä porukalta. Mikä ei ole kyllä kovin vaikeaa.
- Anonyymi
Vaikea isäsuhde on äärimmäisen haitallista pojan henkiselle kehitykselle. Niin monella siitä kokemusta.
-AA auttaa. Kylmiskin käy niissä, selvinpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea isäsuhde on äärimmäisen haitallista pojan henkiselle kehitykselle. Niin monella siitä kokemusta.
-AA auttaa. Kylmiskin käy niissä, selvinpäin.Kylmis on ryyppäämässä itsenäisyyspäivän kunniaksi, niin sitten ens viikolla on mukava mennä katumaan aa-kokoukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on ryyppäämässä itsenäisyyspäivän kunniaksi, niin sitten ens viikolla on mukava mennä katumaan aa-kokoukseen.
Melko uskottava teoria. Toimiikohan ne muutkin siellä AA:ssa samoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko uskottava teoria. Toimiikohan ne muutkin siellä AA:ssa samoin?
No ei varmasti. Tai sitten valehtelevat, että olivat selvinpäin. Pääasia on, että tulee kokouksiin selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672754
- 2012007
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.461554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 791161
- 811060
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987