En saa sua pois mielestäni

Anonyymi-ap

Nähtiin eilen ja taas menin ihan hämilleni. Olet niin ihana. Mun on vaikea katsoa sua kun pelkään että näet ihastumiseni ja jos se onkin yksipuolista. En vain tiedä mitä tehdä. En uskalla pyytää sun numeroa. Sä taas saisit mun numeron pienellä etsimisellä. Mutta en usko että soittaisit vaikka olisitkin kiinnostunut. Mä silti toivon että soittaisit jos tunnet samoin. Tai ehkä mun vaan pitää yrittää unohtaa sut

6

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen kun rakastuu niin häneltä katoaa järki.

• Anonyymi

Hän mies jatkuvasti mielessä. Pitäis päästä näkeen hänet ihan vaan esim siks että pääsisin eteenpäin jos siinä ei sitten ookkaan mitään. Vtuttaa tämmönen.

• Anonyymi

Yritän unohtaa sut. En voi muuta. T. ap

• Anonyymi

Onko aloitus miehelle vai naiselle? Itse näin yhden kivan miehen eilen. Ei tosin jutustelu tällä kertaa. Numeron löytää siitä yhdestä ryhmästä.

• Anonyymi

Miehelle

• Anonyymi

Tekisi mieli laittaa sinulle söpöläiselle viestiä. 😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8632
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3291
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2634
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2191
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2169
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1733
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      67
      1698
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18