Mitään? Mitä sinä oikein odotit minulta.
Mikään ei ole koskaan tarkoittanut
4
178
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä nyt joku (joka ei osaa päättää kysymyslausetta kysymysmerkkiin) pommittaa palstan täyteen tunnisteettomia aloituksia. 🫤
- Anonyymi
Joo:/,,,,sivusta
- Anonyymi
Mä ole koskaan odottanu mitään keneltäkään tarha vaivautua on melko harvinaista ettäkö mua jaksais kukaan vuotta kauempaa
- Anonyymi
En odota täällä keneltäkään mitään. En siis mitään. En edes sulta joka täällä mulle tunteilet. Kaikki voi jäädä tosi hyvin vaan tänne. Mä oon asennoitunut siihen et elän vielä reilu10 vuotta jotenkin täällä ja sit poistun. Mä voin elää elämäni siihe asti omistautuneena pelkästään mun perheelle ja työlle. En tarvii tunteilua irl elämässä koska kaikki se vaan pyyhkiytyy pois kuitenkin hetken päästä. Sori ehkä oon brutaali ja kylmä mut minkäs itsellensä mahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629